20 مدل دکوراسیون اتاق خواب سبز

20 مدل دکوراسیون اتاق خواب سبز

رنگ سبز یکی از رنگ‌های محبوب برای طراحی داخلی است. اگرچه در سالن پذیرایی و مکان‌های عمومی کمتر شاهد به کار رفتن این رنگ هستیم، اما در اتاق خواب‌ها می‌توان از رنگ سبز به عنوان یک رنگ محبوب تکمیل کننده دکوراسیون استفاده کرد. دیزاین اتاق خواب سبز با رنگ‌های دیگر و ترکیب آن‌ها با همدیگر بسیار زیبا خواهد شد. اگر نیاز به طراحی اتاق خواب با رنگ سبز دارید، این مقاله را بخوانید تا شما را با انواع ترکیب رنگی دکوراسیون با رنگ سبز آشنا کنیم.

دیزاین اتاق خواب سبز

دکوراسیون اتاق خواب سبز

رنگ اتاق خواب سبز یکی از رنگ‌های ملایم، نشاط آور و آرامش بخش برای اتاق خواب است. این رنگ طراحی زیبایی به دکوراسیون داخلی می‌دهد و می‌تواند جایگزین رنگ‌های تند شود. گفته شده که رنگ سبز برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر میان زوجین مناسب است و می‌تواند باعث ایجاد احساس آرامش شود. دکوراسیون اتاق خواب سبز هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان قابل استفاده است.

با این حال رنگ سبزی که در دکوراسیون اتاق خواب کودکان استفاده می‌شود، باید فانتزی‌تر از رنگی باشد که در دکوراسیون اتاق خواب بزرگسالان باشد. طیف وسیعی از رنگ‌های سبز برای طراحی اتاق خواب قابل استفاده‌اند و می‌توان هر یک از این رنگ‌ها را برای المان‌های مختلفی از جمله تخت خواب ساده و شیک، کمد چوبی، کمد دیواری جادار و ... مورد استفاده قرار داد.

دکوراسیون اتاق خواب سبز

اتاق خواب سبز و سفید

ترکیب رنگ سفید و سبز از جمله ترکیب رنگ‌های محبوب است که می‌توانید هم برای اتاق خواب بزرگسالان و هم برای اتاق خواب کودکان از آن استفاده کنید. رنگ سفید یک رنگ ملایم، آرامش بخش و زیبا است که در ترکیب با رنگ سبز زیبایی فوق العاده‌ای به دکوراسیون داخلی می‌دهد. اگر اهل رنگ کردن دیوار با رنگ‌هایی مانند رنگ سبز نیستید، می‌توانید رنگ دیوار را به رنگ سفید در نظر بگیرید و سایر وسایل اتاق خواب را با رنگ سبز انتخاب کنید. در این صورت زیبایی اتاق خواب شما چندین برابر خواهد شد.

اتاق خواب سبز و سفید
دیزاین اتاق خواب سبز و سفید

بیشتر بخوانید : اتاق زرد
 

اتاق خواب سبز آبی

سبز و آبی دو رنگ بسیار آرامش بخش و جذاب برای دکوراسیون داخلی هستند. این ترکیب رنگ برای طراحی اتاق خواب کودکان، بزرگسالان و زوجین بسیار مناسب است. مزیت این ترکیب رنگ این است که جنسیت خاصی نداشته و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. اتاق خواب سبز آبی به لطف زیبایی فوق العاده و آرامشی که به شما می‌دهد، می‌تواند احساس بسیار خوبی در هنگام حضور در اتاق خواب در شما ایجاد کند. فراموش نکنید که در استفاده از این دو رنگ زیاده روی نکنید. سعی کنید که رنگ‌های ملایم‌تر مانند رنگ سفید را نیز به این ترکیب اضافه کنید.

اتاق خواب سبز آبی
دکوراسیون اتاق خواب سبز آبی

اتاق خواب سبز و قهوه ای

رنگ سبز یکی از رنگ‌های جذاب است که در کنار رنگ قهوه‌ای زیبایی فوق العاده‌ای به اتاق می‌دهد. اگر می‌خواهید دیزاین اتاق خواب سبز شما نسبتا رسمی باشد، بد نیست که رنگ قهوه‌ای را نیز به آن اضافه کنید. رنگ قهوه‌ای می‌تواند در دیوار اتاق خواب، وسایل چوبی و ... استفاده شود. بهتر است که از رنگ قهوه‌ای ملایم و رو به کرمی رنگ در اتاق خواب با ترکیب رنگ سبز استفاده کنید. در این صورت همخوانی این دو رنگ حفظ خواهد شد. این ترکیب رنگ برای اتاق خواب زوجین، پسران نوجوان و آقایان مناسب است.

دکوراسیوناتاق سبز و قهوه ای
اتاق خواب سبز و قهوه ای

اتاق خواب سبز و بنفش

اتاق خواب سبز و بنفش از جمله اتاق خواب‌های محبوب در میان دختران است. این روزها بسیاری از افراد رنگ سبز پتینه کاری شده را روی دیوارها اجرا می‌کنند. به گونه‌ای که حالت کثیف، قدیمی و کهنه به دیوارها می‌دهد. سپس رنگ بنفش به سایر تجهیزات از جمله تخت، روتختی و ... اضافه می‌شود تا زیبایی فوق العاده‌ای به دکوراسیون داخلی بدهد. به دلیل اینکه رنگ سبز و رنگ بنفش هر دو جزء رنگ‌های تیره هستند، بهتر است که آن‌ها با کمی ملایمت بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب استفاده شوند.

اتاق خواب سبز و بنفش
دیزاین اتاق خواب سبز بنفش

اتاق خواب سبز پاستیلی

سبز پاستلی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین رنگ‌ها برای دیزاین اتاق خواب سبز شناخت. این رنگ هم جذاب است، هم اینکه به دلیل داشتن بافت و ساختار جذاب می‌تواند برای خانه‌های شما انتخاب بسیار خوبی باشد. برای طراحی اتاق خواب کودکان می‌توانید از رنگ سبز پاستلی استفاده کنید که هم ظاهر خاصی به این اتاق خواب‌ها می‌دهد، هم بسیار جذاب است. ترکیب رنگ سبز پاستلی با سایر رنگ‌های پاستلی بسیار جذاب خواهد بود. فقط کافیست که کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید تا بهترین ترکیب رنگ را انتخاب نمایید.

اتاق خواب سبز پاستیلی
اتاق پاستیلی سبز

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب بنفش

اتاق خواب سبز تیره

سبز تیره یکی از رنگ‌های ترند و محبوب برای دیزاین اتاق خواب است. اگرچه رنگ‌های متنوع دیگری برای طراحی اتاق خواب وجود دارند، ولی شما می‌توانید رنگ سبز تیره را انتخاب کرده و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. فراموش نکنید که ترکیب رنگ سبز تیره با رنگ طلایی و کرمی بسیار زیبا خواهد شد؛ اما لزومی نیست که حتما اتاق خواب سبز تیره را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید. اجرای اتاق خواب با همین رنگ زیبا و منحصر به فرد خواهد بود.

اتاق خواب سبز تیره
دکوراسیون اتاق سبز تیزه

 

بیشتر خوانید : اتاق خواب صورتی

اتاق خواب سبز و کرم

رنگ کرم یکی از بهترین رنگ‌ها برای طراحی اتاق خواب سبز است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به رنگ‌های سنگین برای استفاده در دکوراسیون داخلی علاقه دارید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ کرم است. این رنگ هم زیباست، هم ماندگار خواهد بود. هیچ گاه شاه قدیمی شدن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی خودتان نخواهید بود. خلاصه بگوییم که رنگ کرم برای طراحی اتاق خواب بزرگسالان بسیار مناسب است.

اتاق خواب سبز و کرم
دیزاین اتاق سبز کرم

 

اتاق خواب سبز و طلایی

طلایی یکی از رنگ‌های محبوب در دکوراسیون داخلی کلاسیک و سلطنتی است. اگر می‌خواهید فضای اتاق خواب را به صورت سلطنتی طراحی کنید، بد نیست که رنگ سبز و طلایی را با هم ترکیب کنید. این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار زیبا خواهند بود. به خصوص اگر توازن و تعادل را در میان رنگ سبز و طلایی حفظ کنید. معمولا رنگ سبز تیره با رنگ طلایی نمای بسیار زیبایی پیدا خواهد کرد. برای ترکیب کردن این دو رنگ جهت دیزاین اتاق خواب سبز راه‌های مختلفی پیش روی شما است. می‌توانید از کاغذ دیواری‌هایی با این ترکیب رنگ استفاده کنید. یا اینکه کل اتاق خواب را با رنگ سبز طراحی نمایید و فقط مبلمان و تجهیزات چوبی را با رنگ طلایی قرار دهید.

بیشتر بخوانید : اتاق خواب مستر

اتاق خواب سبز و طلایی
اتاق سبز و طلایی
این مطلب را به اشتراک بگذارید: