54 مدل کمد دیواری شیک، جادار و چندمنظوره 2024

54 مدل کمد دیواری شیک، جادار و چندمنظوره 2024

در اغلب خانه ها و اتاق خواب ها یک فضای خالی و فرو رفته ای را برای طراحی ونصب کمد دیواری قرار می دهند. حتی اگر این فضا در اتاق شما وجود نداشت شما می توانید یک دیوار بزرگ یا کوچک را طبق نیازتان تبدیل به کمد دیواری جادار برای لوازم خود نمایید. کمد در هر خانه برای تمامی افراد خانواده با هر سنی لازم است تا هر فرد بتواند متناسب با نیاز خود لوازم خود را مرتب سازی نماید. مدل کمد دیواری شیک و جادار بر اساس فاکتورهای مهمی تغییر می کند و به همین دلیل بسیار متنوع است.

کمد دیواری شیک و جادار

 برخی افراد از کمد دیواری در پذیرایی نیز استفاده میکنند که بیشتر جنبه تزئینی داشته و در زیبایی آن محیط تأثیرگذار است. اما مناسبترین اتاق برای نصب یک کمد دیواری جادار اتاق خواب و یا اتاق لباس است که سرتاسر آن کمد نصب شده باشد. قبل از انتخاب مدل کمد دیواری توجه به سلیقه، سبک دکوراسیون منزل، نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید توجه نمایید تا کمد ایده آل خود را انتخاب نمایید. مدل کمد دیواری ام دی اف اتاق خواب به دلیل تنوعی که دارد امروزه مورد پسند و استقبال بسیاری از افراد بوده است که در ادامه به برخی از مدل کمد دیواری های کاربردی اشاره شده است.

مدل کمد دیواری شیک و جادار برای اتاق خواب
مدل کمد دیواری شیک و جادار ریلی

• مدل کمد دیواری جدید

در کمد دیواری جدید از متریال شیشه برای درب های استفاده می شود که هم جلوه زیبایی به اتاق شما می دهد و شما به راحتی از لباس های داخل کمد آگاه می شود. توجه داشته باشید که شما همچنان کمد دیواری چوبی مد هستند البته سبک ها نئوکلاسیک هستند و از درب های ریلی استفاده می کنند.

کمد دیواری جیدد
مدل کمد دیواری جدید
کمد دیواری جدید اتاق خواب
مدل کمد دیواری جدید ریلی
کمد دیواری اتاق خواب ساده

• کمد دیواری لوکس

کمد دیواری لوکس
مدل کمد دیواری لوکس
کمد دیواری لوکس اتاق خواب
لوکس ترین کمد دیواری

• کمد دیواری ریلی آینه دار
 

کمد دیواری ریلی آینه دار
مدل کمد دیواری ریلی آینه دار
کمد دیواری ریلی آینه دار جدید
کمد دیواری ریلی آینه دار دخترانه

• کمد دیواری ساده و شیک

 کمد دیواری ساده و شیک
کمد دیواری ساده و شیک اتاق خواب
عکس کمد دیواری ساده و شیک
کمد دیواری ساده و شیک کوچک

• کمد دیواری اتاق خواب ۱۲ متری

کمد دیواری اتاق خواب ۱۲ متری
کمد دیواری اتاق ۱۲ متری

• مدل کمد دیواری دخترانه

یکی از ضروری ترین لوازم در اتاق دختران کمد لباس است. مدل کمد دیواری دخترانه می تواند به صورت فانتزی باشد و یا در طرح های ساده اما در رنگ های شاد تولید شده باشد. همچنین توجه نمایید مدل کمد دیواری اتاق خواب دخترانه شما متناسب و هماهنگ با سرویس خواب و لوازمی که در آن اتاق قرار دارد باشد. دختران دارای لباس و وسایل متعددی هستند به همین دلیل یک کمد جادار با فضاهای تفکیک شده و مجزا برای قراردادن البسه، کیف، کفش و لوازم دیگر برای اتاق آن ها بسیار ضروری است. برای زیبایی بیشتر اتاق خواب و کمد دیواری بهتر است یک قسمت از کمد را به صورت ویترین در نظر بگیرید تا بتوانید لوازم دکوری زیبا را درآن قسمت قرار دهید و دکوراسیون کلی اتاق را زیباتر نمایید. برای طراحی مدل کمد دیواری شیک و جادار دخترانه می توانید از تصاویر زیر ایده بگیرید. 

کمد دیواری دخترانه
کمد دیواری دخترانه شیک و جادار

• مدل کمد دیواری پسرانه

برای اتاق خواب پسرانه مدل کمد دیواری mdf با طرح های ساده و اسپرت بسیار مناسب است. مدل کمد دیواری پسرانه در رنگ ها و طرح های ساده تر متناسب با سن فرد انتخاب می شود. کمد لباس پسرانه باید فضای کافی برای قراردادن البسه و لوازم پسران را داشته باشد تا به راحتی بدون به همریختگی کمد بتوانند به لباس و یا وسیله خود دسترسی داشته باشند. همچنین می توانید کمدی از جنس و رنگ سرویس خواب او انتخاب نمایید و یا برای زیبایی و روشن نشان دادن اتاق از طرحی ساده و رنگ سفید برای کمد استفاده نمایید.

کمد دیواری پسرانه
کمد دیواری پسرانه شیک و جادار

• مدل کمد دیواری با میز تحریر

از آنجا که هر فردی متناسب با سن و نیاز خود لوازم مختلفی دارد پس بهتر است لوازمی که در اتاق او قرار میگیرد کاملاً طبق نیاز فرد باشد. برخی اتاق خواب ها کوچک هستند و فضای کافی برای قرار دادن تمامی لوازم را ندارند به همین دلیل شما میتوانید با کمی خلاقیت تمامی لوازم را در اختیار داشته باشید. بهتر است با مشاوره با طراحان محصولات سفارشی بر اساس فضایی که در اختیار دارید یک قسمت را کمدی جادار طراحی کرده و یک کنج آن کمد را به یک میز تحریر اختصاص دهید. توجه نمایید در مدل کمد دیواری با میز تحریر حتماً از نور مخفی و یا چراغ مطالعه در بالای میز استفاده نمایید تا روشنایی کافی را برای مطالعه داشته باشید.

کمد دیواری با میز تحریر و کتابخانه
کمد دیواری با میز تحریر
مدل کمد دیواری با میز تحریر

• مدل کمد دیواری برای گوشه اتاق

در برخی خانه ها ممکن است یک کنج خالی در اتاقخواب باشد که نتوان در آن قسمت وسیله ای قرار داد و بلا استفاده مانده باشد. در این کنج اتاق خواب می توان یک مدل کمد دیواری شیک و جادار طراحی و تعبیه نمود تا آن قسمت کاربردی ترین بخش برای شما باشد. می توانید طبق نیاز خود فضای داخلی کمد دیواری خود را تقسیم بندی نمایید تا لوازم خود را به درستی در جای خود قرار دهید. اما توجه نمایید مدل کمد دیواری و طرح و رنگی که برای آن انتخاب می کنید متناسب با سبک و دکوراسیون اتاق خواب باشد تا هماهنگی و زیبایی خاصی را داشته باشند.


برای مشاهده انواع جالباسی در دکوچید کلیک کنید. 


کمد دیواری برای گوشه اتاق
مدل کمد دیواری برای گوشه اتاق

• مدل کمد دیواری کتابخانه دار

در کمد می توان علاوه بر البسه، کیف، کفش و لوازم دیگر فضایی را به نگهداری کتاب ها اختصاص داد. می توانید از مدل کمد دیواری ام دی اف اتاق خواب  استفاده نمایید و در یک قسمت از آن فضایی را برای قراردادن کتاب، مجلات و لوازم دکوری طراحی نمایید. اگر شما به کتاب علاقه مند هستید می توانید مدل کمد دیواری  را به گونه ای طراحی نمایید که یک طرف از کمد برای قراردادن کتاب ها و لوازم دکوری تماماٌ قفسه بندی شود. برای مدل کمد دیواری و کتابخانه می توانید از تصاویر زیر ایده بگیرید. 

کمد دیواری کتابخانه دار
کمد دیواری شیک و جادار با کتابخانه

• مدل کمد دیواری با میز کامپیوتر

برای افرادی که برای انجام کارهای خود به کامپیوتر نیاز دارند وجود یک میز در اتاق خواب الزامی است. اما برای جلوگیری از شلوغی اتاق و اشغال فضای اضافی می توانید یک میز کامپیوتر و یا میز کار با ارتفاع استاندارد را در کمد خود طراحی نمایید. می توانید تمامی یک دیوار را به مدل کمد دیواری شیک و جادار طراحی نمایید و تنها یک قسمت کوچک را به میز اختصاص دهید. حتی فضای بالایی میز را می توانید باکس درب دار تعبیه نمایید.

مدل کمد دیواری با میز کامپیوتر
کمد دیواری با میز کامپیوتر
مدل کمد دیواری شیک و جا دار با میز کامپیوتر

• مدل کمد دیواری ریلی

یکی از مدل های کمد دیواری که امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است مدل کمد دیواری ریلی است. درب این کمد دیواری ها به صورت ریلی باز و بسته می شود و دیگر برای استفاده از داخل کمد به هنگام باز و بسته شدن درب های فضایی از بیرون اشغال نمی کند. داخل کمد دیواری ریلی را می توانید رگال آویز لباس، کشو، باکس و فضاهای تفکیک شده مختلف را تعبیه نمایید. همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر روی درب های مدل کمد دیواری درب ریلی را آینه نصب نمایید تا اتاق را بزرگ تر نشان داده و کاربردی تر شود. از تصاویر زیر می توانید برای مدل کمد دیواری جادار و شیک ایده بگیرید. 

کمد دیواری درب ریلی
عکس کمد دیواری درب ریلی

بیشتر بخوانید : مدل کمد دیواری کوچک

• مدل کمد دیواری چند منظوره

طراحی هوشمند و خلاقانه کمد دیواری می تواند منجر به یک مدل کمد دیواری لوکس شود که نیاز تمامی افراد را پاسخگو باشد. با طراحی خاص می توانید علاوه بر فضاهای تفکیک شده داخل کمد فضایی را به میز آرایش اختصاص دهید. همچنین می توانید از اکسسوری هایی مانند رگال آسانسوری، آویز شال و شلوار، میز اتو، گاو صندوق، تقسیم کننده جواهرات و موارد دیگر برای تفکیک فضای داخل کمد استفاده نمایید. همچنین می توانید یک سرویس خواب تاشو داشته باشید که شامل یک تخت خواب تاشو باشد و در اطراف آن تماماٌ کمد و قفسه طراحی شود.

مدل کمد دیواری چند منظوره
کمد دیواری چند منظوره
طرح کمد دیواری چند منظوره
کمد دیواری چند منظوره جدید
مدل کمد دیواری چند منظوره اتاق خواب

• مدل کمد دیواری جادار

تمامی افراد برای اتاق خواب خود به دنبال مدل کمد دیواری جادار و شیک هستند که زیبایی اتاق آن ها کامل شده و از همه مهمتر لوازم آن ها در جای درست خود قرار گیرند. کمد دیواری متناسب با فضایی که  در اختیار دارید انتخاب می شود پس توجه نمایید داخل کمد پاسخگوی نیاز شما باشد. برای داشتن یک کمد دیواری جادار لازم است کمد از سطح زمین تا بالای سقف طراحی شود و عمق آن برای قراردادن لباس و وسایل مختلف مناسب باشد. همچنین برای مرتب بودن بیشتر داخل کمد میتوانید از باکس های  مختلف استفاده نمایید و سایل خود را درون آن چیده و آن را درون کمد نگهداری نمایید.

کمد دیواری شیک و جادار سفید
کمد دیواری کوچک و جادار

 

• مدل کمد دیواری مدرن

در مدل کمد دیواری مدرن اغلب از رنگ های خاص و زیبا و دستگیره های ساده و مخفی استفاده می شود. درون این کمد ها به درستی و طبق نیاز شما تفکیک می شود. همچنین برای زیبایی بیشتر روی درب آن آینه زده شده و قسمتی برای  قراردادن لوازم دکوری طراحی می شود.

مدل کمد دیواری مدرن
مدل کمد دیواری مدرن و شیک

یکی دیگر از مدل کمد دیواری لوکس  که امروزه مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است کلوزت است. کلوزت ها همان کمد های جاداری هستند که بدون درب تولید می شوند و داخل آن ها به صورت زیبایی تفکیک شده و در برخی قسمت های آن نور مخفی کار می شود تا زیبایی آن چند برابر شود. کمد مدرن اغلب در مدل کمد دیواری mdf و یا از جنس های دیگر از جمله هایگلاس تولید می شوند که می توانید هماهنگ و متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب و رنگ و طرح سرویس خواب خود آن را انتخاب نمایید.

کمد دیواری شیک و جادار مدرن
عکس کمد دیواری مدرن

مدل کمد دیواری ال شکل 

اگر دوست دارید از هر متر فضای یک اتاق استفاده کنید، یک کمد لباس ال شکل  به شما این احساس رضایت بخش را القا می کند که به ذخیره سازی بهینه در اتاق خواب خود دست یافته اید! به جای خالی گذاشتن فضاهایی که به سختی پر می شوند، استفاده از گوشه ها، به خصوص در اتاق خواب های کوچکتر منطقی است.

مدل کمد دیواری ال شکل
مدل کمد دیواری شیک و جادار
مدل کمد ال شکل
کمد دیواری شیک

 

مدل کمد دیواری اتاق کودک

هنگام طراحی کمد دیواری اتاق کودک مناسب برای کودکان، کوچک فکر کنید. کشوهای کوچک، جاهای کوچک و سطل‌های ذخیره‌سازی این امکان را برای بچه‌ها آسان‌تر می‌کند تا بدون ایجاد آشفتگی، مکان مورد نظر خود را پیدا کنند. لباس‌ها را در پشته‌های کوتاه در کشوهای کم‌عمق قرار دهید. اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌ها را در قفسه‌های باز، در معرض دید قرار دهید، جایی که به راحتی می‌توانید آن‌ها را بگیرید و کنار بگذارید. از سبدها و جعبه ها استفاده کنید تا وسایل مخصوص بزرگسالان مانند باتری های اسباب بازی اضافی را دور از دسترس قرار دهید. در ادامه چند مدل کاربردی را مشاهده می کنید.

مدل کمد دیواری اتاق کودک جدید
کمد دیواری اتاق کودک
مدل کمد دیواری اتاق کودک
این مطلب را به اشتراک بگذارید: