60 مدل اتاق خواب | انواع دکوراسیون اتاق خواب مناسب انواع سلیقه

60 مدل اتاق خواب | انواع دکوراسیون اتاق خواب مناسب انواع سلیقه

سبک زندگی مدرن درون خانه ها و وسائل زندگی مثل چیدمان خانه، اتاق خواب، سرویس خواب و دیگر وسائل، آرام آرام به زندگی مردم وارد شده است. تغییرات روز بروز در طراحی منازل و خانه ها و تغییر سبک زندگی با سرعت بسیار در حال انجام است. چیدمان اتاق خواب و سرویس خواب نیز از این مهم غافل نبوده و تلاش دارد، خود را به سرعت به دیگر شاخص های زندگی مدرن برساند. در تصاویر این مقاله با انواع مدل اتاق خواب آشنا می شوید.

مدل اتاق خواب دو نفره
مدل اتاق خواب یک نفره
 دکوراسیون اتاق خواب یک نفره کوچک‬‎
اتاق خواب یک نفره شیک
https://decochid.com/category/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%84%D8%AA/
اتاق خواب یک نفره ساده

سبک های امروزی سرویس خواب و تخت خواب با پیمودن پیچ و خم های بسیار طولانی و با گذشت زمان های بسیار از حالت سنتی به مدرن تبدیل شده اند که این تغییر با استقبال مخاطبان انجام پذیر شده است.

دکوراسیون اتاق
مدل اتاق خواب ساده

در این اتاق خواب و سرویس خواب با استفاده از عناصر انحنادار مثل تخت خواب و میز آرایش و نیز با حضور پاتختی گرد، این فضا را با جذابیت به شکل مدرن ایجاد کرده است. کاغذ دیواری با طرح زیبا نیز به این مهم کمک کرده است.

مدل اتاق خواب شیک

در این اتاق خواب با استفاده از یک فرش زیبا با طرح های هندسی در زیر سرویس خواب، چشم بیننده را به خود جلب خواهد کرد.

مدل اتاق خواب مدرن

استفاده از صندلی چرمی و تاج کار شده بر روی تخت خواب، عناصری هستند که به سبک مدرن این اتاق خواب و سرویس خواب کمک میکنند. وجود میز تحریر ساده در گوشه اتاق، فضا را بزرگتر و طولانی تر نشان میدهد.

مدل اتاق خواب سفید

رنگهای کرم روشن در این اتاق خواب، آغازگر طرح مدرن است و سپس با رنگهای طلائی، تبدیل به سبک موردنظر خواهد شد. در طرف دیگر و در پایین تخت خواب با استفاده از طیف رنگ آبی در قالب صندلی های زیبا نیز این سبک مدرن را القا میکند.

دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب این اتاق خواب با استفاده از پارچه های رنگی تیره و ادغام آن با دکوری های فلزی پر زرق و برق، یک سبک زیبا را بوجود آورده است.

دکوراسیون اتاق خواب طوسی

در این اتاق خواب با استفاده از رنگ های کهربا و پارچه، نشانگر انتخاب رنگهای دوست داشتنی در دهه 60 میلادی میباشد.

طراحی اتاق خواب

کاغذ دیواری با طرح پرنده در این اتاق خواب و پوشش لوستر باعث ایجاد یک فضای زیبا گردیده است. در زیر چند مدل اتاق خواب و سرویس خواب مدرن را با هم مشاهده خواهیم کرد.

دیزاین اتاق خواب
عکس اتاق خواب
اتاق خواب شیک
دکوراسیون شیک اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب ایرانی
جدیدترین مدل اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت
دکوراسیون اتاق خواب بزرگسال
دکوراسیون اتاق خواب با تخت دو طبقه
اتاق خواب رویایی بزرگ
دکوراسیون اتاق خواب بنفش
دکوراسیون اتاق خواب خارجی

در تصویر بالا، استفاده از فرش، کاغذ دیواری و پرده ها، عمق بیشتری به بافت تمیز و زیبای اتاق خواب و سرویس خواب اضافه خواهد کرد.

دکوراسیون اتاق خواب خفن

درخشش پارچه ساتن و رنگ طلایی در این اتاق خواب و بر روی تخت خواب دو نفره، غنای این اتاق خواب را افزایش داده است. وجود سبک های متنوع باعث پیوند بین عناصر تزیین کننده این اتاق خواب شده است.

مدل اتاق خواب اسپرت

به دلیل ماهیت خنثی و انعطاف پذیر در این اتاق خواب و سرویس خواب، مشاهده خواهید کرد که انتقال سبک از حالت سنتی به مدرنیته در مضامین این دکوراسیون بسیار یافت میشود. این اتاق خواب با تاثیرگیری از طراحی های آسیای شرقی، تبدیل به یک اتاق خواب تفریحی و مدرن گردیده است. از این سبک، بیشتر در خانه ها و اتاق خواب هایی که دارای شیشه شفاف هستند، استفاده میشود. چند تصویر دیگر از اتاق خواب و سرویس خواب هایی که ارتباط بین سنت و مدرنیته را به هم پیوند زده اند را در زیر مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : چیدمان اتاق خواب 9 متری

مدل اتاق خواب جدید
 مدل اتاق خواب جذاب
مدل اتاق خواب زیبا
مدل اتاق خواب قشنگ
مدل اتاق خواب لوکس
اتاق خواب آبی
اتاق خواب ایرانی ساده
اتاق خواب تازه عروس
دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان
دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان
اتاق خواب ایرانی
دیزاین اتاق خواب

طراحی اتاق خواب ساده

کلید زیبایی سادگی است. اتاق خواب ها قرار است در مورد راحتی و آسایش باشد. اگرچه وسوسه انگیز است که خانه خود را با کمی سرگرمی پر کنید، اما انتخاب یک طراحی اتاق خواب با نگهداری بالا به معنای صرف زمان و انرژی برای تمیز کردن آن است. با توجه به زندگی پرمشغله ما، باید ذهن خود را برای امتحان کردن مدل اتاق خواب ساده که برای شروع مقرون به صرفه و همچنین نگهداری در درازمدت آسان هستند، حفظ کنیم.

دکور اتاق خواب
طرح اتاق خواب
مدل ساده اتاق
عکس اتاق خواب ساده
مدل اتاق خواب ساده
عکس اتاق

طراحی اتاق خواب مدرن

اصطلاح مدرن هنگامی که برای توصیف اتاق خواب استفاده می شود ممکن است تصاویری از یک جعبه سفید رنگ شدید با چند تکه مبلمان زاویه دار در داخل ایجاد کند. مطمئناً، این نگاهی است که برخی افراد دوست دارند، اما این یک استثنا است، نه یک قاعده. یک مدل اتاق خواب مدرن از نظر زیبایی می تواند بسیار بیشتر از آن باشد. شما باید آن را بیشتر به عنوان داشتن ظاهری براق و مملو از امکانات رفاهی امروزی در نظر بگیرید.

این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد. اما چه چیزی اتاق خواب را مدرن جلوه می دهد؟ ایجاد یک حال و هوای صیقلی که همچنین دنج است به معنای ترکیب مواد غنی، منسوجات و هنرهای دراماتیک و گاه به گاه پاپ رنگ است. 

مدل اتاق
دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک
طراحی اتاق خواب مدرن
عکس مدل اتاق خواب مدرن
مدل اتاق خواب شیک
مدل اتاق خواب مدرن
مدل اتاق خواب شیک و مدرن

این نگاه اجمالی سریع در یک اتاق خواب از بالا، به درستی این تغییر شکل و اتصال حالت مدرنیته را مشخص میکند. این قبیل چیدمان در اتاق خواب های کوچک و با وجود فضاهای محدود بسیار پرکاربرد است.

دکوچید در طراحی سرویس خواب و تخت خواب خود به مجموعه ای از سبک های سنتی و مدرن توجه کرده است. استفاده از متد روز و الگوبرداری از ساختار زندگی در ایران باعث گردیده است تا محصولات تولیدی در دکوچید با استقبال مخاطبین و مشتریان محترم در سراسر ایران مواجه گردد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: