راهنمای کامل و دقیق درباره دکوراسیون اتاق خواب طوسی

راهنمای کامل و دقیق درباره دکوراسیون اتاق خواب طوسی

رنگ از عناصر مهمی است که یک اتاق ساده را به مکانی دنج و آرام تبدیل می‌کند. به همین دلیل باید در انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب وسواس به‌خرج دهیم و اطلاعات دقیقی در اختیار داشته باشیم. در این مطلب قصد داریم درباره طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب طوسی صحبت کنیم و بهترین ترکیب رنگ‌ها را معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چیدمان اتاق خواب طوسی
دیزاین اتاق خواب طوسی

دکوراسیون اتاق خواب طوسی

طوسی رنگ سرد پرطرفداری است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند از آن برای ایجاد دکوراسیون شیک استفاده کنند. اگر می‌خواهید اتاق خواب طوسی جذاب و تاثیرگذار باشد، بهتر است محبوب‌ترین ترکیب‌ رنگ‌های طوسی را بشناسید. انواع ترکیب‌ رنگ‌های جذاب و محبوب با طوسی شامل موارد زیر است: 

اتاق خواب طوسی سرمه ای

کسانی‌که می‌خواهند با رنگ‌های متضاد دکوراسیون اتاق خواب را تکمیل کنند، بهتر است از ترکیب رنگ‌های طوسی و سورمه‌ ای برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنند. رنگ سورمه‌ای باعث می‌شود برخی از قسمت‌های اتاق خواب برجسته‌تر به نظر بیایند. ترکیب سورمه‌ای و طوسی مخصوص سبک دکوراسیون خاصی نیست؛ شما می‌توانید از آن برای ایجاد دکوراسیون کلاسیک و مدرن در اتاق خواب استفاده کنید. 

اتاق خواب طوسی سرمه ای
دکوراسیون اتاق خواب طوسی سرمه ای

اتاق خواب طوسی قهوه ای

طرفداران طراحی اتاق خواب طوسی می‌توانند از ترکیب رنگ طوسی و قهوه‌ای هم استفاده کنند. مبلمان چوبی با رنگ قهوه‌ای فضایی گرم و آرام را تداعی می‌کند و موجب ایجاد احساس صمیمیت می‌شود. حتی می‌توانید کفپوش اتاق را هم به رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید یا با استفاده از حصیر و بافت چوبی قسمت‌های مختلف اتاق را دیزاین کنید. 

اتاق خواب طوسی قهوه ای
دکوراسیون اتاق طوسی قهوه ای

 

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب کوچک

اتاق خواب طوسی کرم

یک انتخاب فوق‌العاده و جذاب برای اتاق طوسی، ترکیب رنگ طوسی و کرمی است. این ترکیب رنگ اتاق خواب را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و برای اتاق‌هایی با مساحت کوچک کاربردی و مناسب است. رنگ کرم و طوسی یک محیط مدرن و دلنشین ایجاد می‌کنند و برای کسانی که دنبال فضایی به دور از تجملات هستند انتخاب مناسبی است.  
البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که برای دیزاین اتاق با رنگ کرمی و طوسی لازم است کمی خلاق باشید تا بتوانید محیطی دلنواز ایجاد کنید.  

اتاق خواب طوسی کرم
طراحی اتاق خواب طوسی کرم

بیشتر بخوانید : بهترین رنگ اتاق خواب

اتاق خواب طوسی بنفش

ترکیب رنگ سرد و گرم اتاق خواب را منحصربه‌فرد می‌کند. یکی از بهترین پیشنهادها برای کسانی که دنبال چیدمان اتاق خواب طوسی هستند، ترکیب رنگ طوسی و بنفش است. برای ایجاد تعادل بین رنگ‌های اتاق خواب بنفش و طوسی می‌توانید از طیف تیره و روشن رنگ بنفش استفاده کنید.  

اتاق خواب طوسی بنفش
دیزاین اتاق خواب طوسی بنفش

اتاق خواب طوسی طلایی

رنگ طلایی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون کلاسیک است که ترکیب آن با رنگ طوسی چشمنواز و لوکس است. رنگ طلایی باعث می‌شود فضا اشرافی به نظر بیاید و درخشش بیشتری داشته باشد.  

اتاق خواب طوسی طلایی
دکوراسیون اتاق خواب طوسی طلایی

بیشتر بخوانید : طراحی اتاق خواب مدرن

اتاق خواب طوسی صورتی

صورتی از رنگ‌های پرطرفدار دخترانه است که به راحتی با رنگ طوسی ست می‌شود و زیبا و تاثیرگذار است. اگر دنبال طراحی اتاق خواب طوسی هستید و می‌خواهید فضایی پرانرژی و شاد ایجاد کنید، رنگ صورت انتخاب مناسبی است. 
به طور مثال می‌توانید رنگ دیوار، فرش، پرده یا سرویس خواب را طوسی انتخاب کنید، اما روتختی یا کوسن یا لوازم دکوراتیو اتاق را به رنگ صورتی انتخاب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب طوسی صورتی
اتاق خواب طوسی صورتی

اتاق خواب طوسی مشکی

ترکیب رنگ مشکی و طوسی دکوراسیون لوکس و بی‌نظیری را در اتاق خواب ایجاد می‌کند. زیرا رنگ طوسی خنثی و سرد است و رنگ مشکی بهتر نمایان می‌شود. طراحان دکوراسیون می‌توانند چند تناژ رنگ طوسی تیره و روشن برای ترکیب با رنگ مشکی استفاده می‌کنند تا اتاق خواب جلوه خاصی داشته باشد.

اتاق خواب طوسی سبز

رنگ سبز الهام‌بخش است و با یادآوری طبیعت آرامش را به ساکنین منزل القا می‌کند. بنابراین یک گزینه عالی برای طراحی اتاق طوسی ترکیب آن با رنگ سبز است. یک ایده محبوب برای دیزاین اتاق خواب طوسی و سبز استفاده از رنگ طوسی برای دیوارهای اتاق خواب و رنگ سبز برای روتختی و پرده یا اکسسوری‌های اتاق است.

اتاق خواب طوسی سبز
دکوراسیون اتاق خواب طوسی سبز

رنگ اتاق خواب طوسی سفید

یکی از بهترین ایده‌ها برای دیزاین اتاق خواب طوسی، استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ مکمل است. رنگ طوسی باعث می‌شود احساس کنید اتاق خواب دنج و آرام است. حتی استفاده از رنگ طوسی و سفید باعث می‌شود اتاق بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد. بنابراین اگر متراژ اتاق خواب کوچک است با ایجاد دکوراسیون اتاق خواب طوسی و سفید می‌توانید فضا را بزرگ‌تر نشان دهید.

اتاق خواب طوسی سفید
دکوراسیون اتاق خواب طوسی سفید

رنگ اتاق خواب طوسی و آبی

ترکیب رنگ‌های طوسی و آبی تاثیرگذار و خاص است و باعث می‌شود دکوراسیون اتاق خواب شما متمایز باشد.  به طور مثال می‌توانید رنگ طوسی را به عنوان رنگ پایه برای طراحی اتاق خواب در نظر بگیرید و وسایل اتاق خواب را به سلیقه خودتان با رنگ آبی انتخاب کنید. یک آباژور یا لوستر آبی، پرده یا روتختی آبی اتاق خواب را تکمیل می‌کنند. حتی می‌توانید برای جذابیت بیشتر اتاق ترکیبی از رنگ‌های آبی تیره و روشن استفاده کنید.

اتاق خواب طوسی و آبی

رنگ اتاق خواب طوسی و زرد

اتاق خواب طوسی ساده سرد و بی‌روح است؛ مگر اینکه آن را با یک رنگ جذاب ترکیب کنید. رنگ زرد انتخاب مناسبی است که باعث ایجاد فضا پرانرژی و پویا می‌شود. البته در چیدمان اتاق خواب طوسی باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان استفاده از رنگ زرد نباید بیش از اندازه باشد. 

اتاق خواب طوسی و زرد

اتاق خواب طوسی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟ 

رنگ طوسی از رنگ‌های سرد است و تناژی از رنگ آبی در آن مشاهده می‌شود. بهتر است بدانید طوسی انواع مختلفی نظیر طوسی نقره‌ای، طوسی سربی، طوسی دودی دارد که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون اتاق خواب طرفداران زیادی دارد. طراحان دکوراسیون به‌راحتی می‌توانند رنگ طوسی را با رنگ‌های مکمل نظیر زرد، سبز، نارنجی، سفید، قهوه‌ای و کرم ترکیب کنند و جلوه بصری زیبایی ایجاد کنند. بنابراین بهتر است یکی از انواع رنگ طوسی را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و مطابق سلیقه خود با رنگ دیگری دکوراسیون اتاق خواب را تکمیل کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: