دکوراسیون اتاق خواب زرد + 15 مدل شیک

دکوراسیون اتاق خواب زرد + 15 مدل شیک

اگر به دنبال یک رنگ جذاب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب خودتان هستید، رنگ زرد یکی از بهترین رنگ ها است. دیزاین اتاق خواب زرد می تواند زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون اتاق خواب شما بدهد. چرا که این رنگ هم شاداب است، هم با ترکیب با سایر رنگ ها، زیبایی فوق العاده ای به اتاق خواب می دهد. فرقی نمی کند که چقدر سن دارید، در هر صورت انتخاب رنگ زرد برای اتاق خواب مفید خواهد بود. با این حال اگر می خواهید رنگ های مختلف را در اتاق خواب زرد ترکیب کنید، حتما این مقاله را بخوانید.

دیزاین اتاق خواب زرد

دکوراسیون اتاق خواب زرد

رنگ اتاق خواب زرد حول و حوش رنگ خورشید می چرخد. همانطور که تابش نور خورشید می تواند نقش بسیار مهمی را در روحیه شما ایفا کند، رنگ زرد نیز در بهبود روحیه و احساس شادابی و نشاط موثر است. دکوراسیون اتاق خواب زرد، یک سبک دکوراسیون جذاب برای اتاق خواب است. این رنگ سن و سال خاصی نمی شناسد و همه افراد در هر سنی می توانند از رنگ زرد برای استفاده در دکوراسیون داخلی بهره بگیرند. خوشبختانه باید بگوییم که رنگ زرد، جنسیت خاصی نیز ندارد و همه افراد با هر جنسیتی می توانند از زیبایی آن لذت ببرند.

طراحی اتاق خواب زرد

اتاق خواب زرد و طوسی

طوسی را می توان پای ثابت طراحی دکوراسیون داخلی شناخت. این رنگ به دلیل خنثی بودن و داشتن ظاهر جذاب، توانسته انتخاب خوبی برای دکوراسیون داخلی خانه شما محسوب شود و به خوبی در ترکیب با رنگ زرد، زیبایی می آفریند. اتاق خواب زرد و طوسی یک اتاق خواب ترکیبی و جذاب است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این ترکیب رنگ استفاده کنند. دیزاین اتاق خواب زرد با رنگ طوسی، زیبایی خاصی خواهد داشت؛ اما باید دقت کنید که هر دو رنگ باید به نسبت مساوی استفاده شوند. توصیه می شود که رنگ طوسی به عنوان رنگ اصلی و رنگ زرد به عنوان رنگ تزئینی در کنار طوسی روی برخی از دیوارها قرار بگیرد.

اتاق خواب زرد و طوسی
دکوراسیون اتاق زرد طوسی

بیشتر بخوانید : اتاق بنفش

اتاق خواب زرد و سفید

سفید از رنگ طوسی پرکاربردتر است. اگر فکر می کنید که فضای اتاق خواب شما با رنگ زرد یکنواخت، دلگیر می شود و یا می خواهید فضای اتاق خواب با ساده‌تر جلوه کنید، بهتر است که از ترکیب رنگ زرد و سفید استفاده نمایید. اتاق خواب زرد و سفید می تواند برای نوعروس ها، نوجوانان و همه رده های سنی مختلف دیگر مورد استفاده قرار گیرد. این ترکیب رنگ آنقدر زیبا هست که بتوانید از آن برای خانه های مدرن و امروزی خودتان استفاده کنید. ترکیب رنگ زرد و سفید، یک اتاق خواب ساده و همیشه مد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ترکیب رنگ برای اتاق خواب کودکان و نوزادان نیز مناسب است. 

اتاق خواب زرد و سفید
طراحی اتاق زرد سفید

بیشتر بخوانید : اتاق طوسی

اتاق خواب زرد و بنفش

رنگ بنفش یک رنگ شاداب و جذاب است که اگر آن را با رنگ زرد ترکیب کنید، از زیبایی آن نهایت لذت را خواهید برد. اگر قرار است یک اتاق خواب با نشاط و پر از رنگ های جذاب داشته باشید، اتاق خواب زرد و بنفش یکی از بهترین ها است. این ترکیب رنگ جذاب می تواند برای اتاق خواب دختران نوجوان و جوان انتخاب بسیار خوبی باشد. ترکیب رنگ زرد و بنفش در اتاق خواب، یعنی ترکیب دو رنگ پرنشاط! اگر ساعات زیادی را در اتاق سپری می کنید و احساس خستگی و بی حالی بر شما غلبه کرده است، بد نیست که از تاثیر رنگ های دکوراسیون داخلی برای حفظ شادابی خودتان بهره بگیرید.

اتاق خواب زرد و بنفش

اتاق خواب زرد و مشکی

مشکی جزء رنگ های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان است. اگر دوست دارید از رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، بد نیست که آن را با رنگ زرد نیز ترکیب نمایید. رنگ زرد و مشکی جزء رنگ های پرطرفدارند که هم زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون داخلی می دهند، هم اینکه در تضاد با یکدیگر هستند. از این رو با استفاده از این دو رنگ می توانید فضایی خاص را در اتاق خواب خودتان به وجود آورید.

اتاق خواب زرد و مشکی
اتاق زرد مشکی

اتاق خواب زرد و آبی

رنگ زرد و آبی دو رنگ جذاب برای دیزاین اتاق خواب هستند. رنگ آبی می تواند برای دکوراسیون داخلی خانه شما انتخاب خوبی باشد، ولی بدون شک استفاده از آن به صورت یکنواخت چندان جذابیت ندارد. برای طراحی اتاق خواب با رنگ زرد، می توانید از ترکیب رنگ آبی نیز استفاده کنید. ترکیب رنگ آبی تیره و روشن با رنگ زرد زیباست؛ می توانید این ترکیب را در بخش های مختلف اتاق خواب مانند تخت خواب جدید، فرش، کفپوش، کمد دیواری شیک و ... به کار بگیرید و از زیبایی این دو ترکیب رنگ در کنار هم لذت ببرید.

اتاق خواب زرد و آبی
رنگ اتاق زرد و آبی

اتاق خواب زرد و خاکستری

رنگ زرد و خاکستری دو رنگ محبوب در دکوراسیون داخلی هستند. به دنبال دیزاین اتاق خواب زرد هستید و برای شما مهم است که رنگ های خنثی و سنگین در دکوراسیون داخلی استفاده شوند؟ رنگ خاکستری یکی از رنگ های محبوبی است که می تواند برای اجرا در دیوارها در ترکیب با رنگ زرد مورد استفاده قرار گیرد. می توانید رنگ خاکستری تیره را با رنگ زرد ملایم و کمرنگ ترکیب کنید و یک اتاق خواب مردانه شیک به دست آورید.

اتاق خواب زرد و خاکستری
دیزاین اتاق زرد خاکستری

اتاق خواب زرد و سبز

رنگ سبز و زرد دو رنگ نسبتا مشابه‌اند. اگر مقداری رنگ آبی به رنگ زرد اضافه کنید، یک رنگ سبز ملایم و جذاب به وجود می آورید که در کنار رنگ زرد در اتاق خواب شما غوغا می کند. می توانید بخش هایی از دیوار را با رنگ سبز رنگ آمیزی و بخش های دیگر را با رنگ زرد رنگ آمیزی نمایید. یا اینکه رنگ زرد را برای دیوارها انتخاب کنید و از رنگ سبز برای وسایل مختلف استفاده نمایید. این دو ترکیب رنگ اگر به صورت اصولی مورد استفاده قرار گیرند، بسیار جذاب و خیره کننده خواهند بود. حتی می توانید این دو ترکیب رنگ را با رنگ های خنثی مانند رنگ سفید نیز ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید : اتاق مستر

اتاق خواب زرد و سبز
رنگ اتاق زرد و سبز

بیشتر بخوانید : اتاق خواب صورتی

آیا رنگ زرد برای اتاق خواب مناسب است؟

روانشناسی رنگ های مختلف نشان می دهند که باید در انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب دقت کافی داشته باشید. رنگ زرد یکی از روشن‌ترین رنگ ها در طیف رنگی محسوب می شود که در کنار داشتن زیبایی فوق العاده، می تواند برای ایجاد نشاط، احساس خوشبختی و خوش بینی مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب بهترین سبک دکوراسیون اتاق خواب زرد به شما این امکان را می دهد تا فضای مناسبی را برای رشد ایده های فکری خودتان داشته باشید.
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: