40 مدل تخت خواب دخترانه جدید و شیک همراه با عکس

40 مدل تخت خواب دخترانه جدید و شیک همراه با عکس

 

تخت خواب یکی از اجزاء مهم در اتاق خواب می باشد که میتواند در تمامی دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب تأثیر گذار باشد. تخت خواب ها را می توان به صورت جداگانه و یا همراه میزآرایش، میز پاتختی، کمد و دیگر اجزاء متناسب با آن انتخاب نمود. در ادامه این مطلب با مدل های مختلف تخت خواب دخترانه آشنا می شویم. 

مدل تخت خواب دخترانه
مدل تخت خواب تک نفره دخترانه

امروزه با توجه به تفاوت سلیقه ها تخت خواب های دخترانه در طرح ها  و مدل های متنوع طراحی و تولید می شوند. تختخواب های دخترانه ممکن است به صورت ظریف و یا ساده طراحی و تولید شوند و یا دارای طرح های اسپرت باشند. تخت خواب هایی در سایز های تک نفره و یک و نیک نفره در عرض های 90 و عرض 120 به عنوان تخت خواب دخترانه دارای سایز استاندارد هستند.

مدل تخت دخترانه
تخت خواب دخترانه ساده و شیک

• مدل تخت خواب دخترانه پرنسسی

داشتن اتاق خواب رویایی و زیبا برای تمامی دختران آرامش بخش و هیجان انگیز است. تخت خواب پرنسسی یکی از چیدمان هایی است که باعث به واقعیت پیوستن رویاهایشان می شود. تخت خواب های پرنسسی دختران مانند قصر، کالسکه، تخت خواب هایی تور دار و تخت خواب های پادشاهان است که در رنگبندی های پاستلی مانند سفید  و صورتی با طراحی هایی انیمیشن و افسانه های دخترانه تولید می شوند.


برای اطلاع از ابعاد تخت یک نفره کلیک کنید.


تخت دخترانه پرنسسی
تخت پرنسسی
عکس تخت خواب پرنسسی
تخت خواب دخترانه قصری

 

• مدل تخت خواب دخترانه کشودار

تخت خواب های کشودار می توانند در نگهداری و مرتب سازی لوازم دختران بسیار تأثیرگذار باشند. تخت خواب های دخترانه کشودار را می توان با کشوهایی با عمق و ارتفاع مناسب خریداری کرد. برخی کشو ها با ریل و برخی به صورت چرخ دار به سمت بیرون کشیده می شوند تا دسترسی به لوازم درون آن ها راحتتر باشد. برخی کشو ها به صورت باکس درب دار در اطراف تخت قرار می گیرند.


انواع دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را در دکوچید ببینید.


 

تخت کشودار دخترانه
تخت خواب کشودار
عکس تخت کشودار دخترانه
مدل تخت خواب دخترانه کشودار

• مدل تخت خواب دخترانه فانتزی

تخت خواب های دخترانه به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند بسیار جذاب هستند. تخت خواب های فانتزی دختران برای سنین مختلف کاربرد دارد. به عنوان مثال تخت خواب هایی طراحی می شود که مانند افسانه های دختران هستند و می توان همراه با لوازم دکوری با رنگ های شاد فانتزی و زیبا نمود. تخت خواب های فانتزی با طرح هایی مانند کیتی، باربی، قلب و طرح هایی دیگر در طیف رنگی صورتی و سفید برای تمامی دختران تا سنین نوجوانی جذاب است.

مدل تخت خواب دخترانه جدید
تخت فانتزی دخترانه
تخت فانتزی کودک
مدل تخت خواب دخترانه فانتزی
تخت فانتزی

• مدل تخت خواب دخترانه ساده

برخی تخت خواب های تک نفره دخترانه دارای طراحی های ساده و شیک هستند و اغلب تاج این تخت خواب ها ساده می باشد اما در رنگ های زیبا همراه میز آرایش، کمد، میزتحریر و دیگر اجزاء اتاق خواب می توانید محیطی زیبا و دخترانه را فراهم کنید.

تخت خواب دخترانه ساده و شیک
تخت خواب دخترانه ساده و شیک
عکس تخت خواب تک نفره دخترانه
عکس تخت خواب دخترانه صورتی

• مدل سرویس خواب کودک دخترانه

کودکان با توجه به اینکه در سنین یادگیری و رشد هستند می توانید از تخت خواب هایی استفاده نمایید که برای یادگیری آن ها مفید باشند. تخت خواب هایی مانند کلبه با تورهای رنگی، چادر هایی با محیط بازی، سرویسخواب هایی با مدل کسب کارهای مختلف همگی برای کودکان مناسب می باشند. اما برای کودکان باید توجه شود تخت خخواب از محافظ در هنگام خواب کودک برخوردار باشد.

مدل تخت خواب کودک دخترانه
تخت خواب کودک دخترانه
مدل جدید تخت خواب دخترانه
مدل سرویس خواب کودک دخترانه
مدل تخت خواب دختر

• مدل تخت خواب دخترانه یک نفره

تخت خواب یک نفره برای دختران در تمامی سنین قابل استفاده می باشد. می توانید یک تخت خواب با طرحی اسپرت خریداری نمایید و یا از طرح های ساده همراه تاج هایی زیبا با مخمل و یا تاج های CNC شده انتخاب نمایید.

تخت خواب یک نفره دخترانه فانتزی
تخت خواب یک نفره دخترانه شیک
تخت خواب تک نفره دخترانه
تخت خواب یک نفره دخترانه نوجوان
تخت خواب یک نفره دخترانه شیک جدید

 

• مدل تخت خواب دخترانه جدید دو طبقه

امروزه به دلیل کمبود فضا در اتاق خواب ها برای خانواده هایی با دو فرزند پیشنهاد می شود که از تخت دو طبقه استفاده نمایند. تخت خواب های دو طبقه را می توانید درطرح های دلخواه کودکانتان مانند طرح های کارتونی و یا رنگ های دلخواهشان سفارش دهید تا کاملا طبق سلیقه، ابعاد، رنگبندی و مواد اولیه دلخواه شما طراحی و تولید شوند. همچنین تخت خواب های دو طبقه را میتوان به گونه ای طراحی کرد که فضای زیرین آن تماماً به صورت کمدی جادار همراه کشو و آویز لباس باشد و یا می توان پله های آن را به صورت منبری و کشودار طراحی کرد تا فضای کافی برای قراردادن لوازم مختلف را داشته باشید.

عکس از تخت خواب دخترانه
عکس تخت خواب دو طبقه دخترانه جدید
مدل تخت خواب نوجوان دخترانه شیک
عکس تخت خواب دو طبقه دخترانه جدید
مدل تخت دو طبقه دخترانه
مدل تخت خواب دو طبقه

• مدل تخت خواب تاشو دخترانه جدید

اگر شما می خواهید از فضای اتاق خوابتان استفاده مفیدتری داشته باشید تخت خواب تاشو دخترانه بهترین گزینه است. تخت تاشو دخترانه جدید به صورتی طراحی می شود که هنگام خواب و استراحت تخت را باز نمایید و در زمان های دیگر با بسته بودن تخت بتوانید از فضای اتاقتان برای انجام امور دیگر استفاده مفید نمایید. همچنین در کنار تخت تاشو می توانید کمد، میز تحریر، میز آرایش و تمامی اجزاء مورد نیاز برای اتاق خوابتان را سفارش دهید تا علاوه بر کاربردی بودن دکوراسیونی زیبا داشته باشید.

مدل تخت خواب تاشو دخترانه جدید
مدل تخت خواب تاشو دخترانه

مدل تخت خواب دخترانه شیک

واقعیت این است که بر خلاف پسران، دختران بسیار حساس هستند و انتخاب های زیادی برای طراحی اتاق خواب خود دارند. این اغلب بر اساس سن و شخصیت های مختلف آنها است. بنابراین، به عنوان یک والدین، مهم است که این نکات برجسته را در نظر بگیرید تا یک مدل تخت خواب دخترانه شیک بتوانید انتخاب کنید.

تخت خواب دخترانه شیک
تخت دخترانه شیک

مدل تخت خواب دخترانه پله دار

تخت خواب های پله دار در انواع مختلف کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. در صورتی که این تخت ها دو طبقه نباشند یک فضای خالی بدون استفاده خواهید داشت. اما نگران نباشید شما می توانید با قرار دادن میز تحریر یا میز آرایش زیر تخت از این فضا هم بدرستی استفاده کنید.

تخت پله دار
عکس تخت خواب دخترانه پله دار
تخت خواب دخترانه پله دار
تخت پله دار دخترانه

بیشتر بخوانید : تخت خواب پسرانه

این مطلب را به اشتراک بگذارید: