30 مدل تخت خواب فلت + (تخت بدون پایه)

30 مدل تخت خواب فلت + (تخت بدون پایه)

تخت خواب فلت، تخت خواب هایی با ارتفاع کم هستند که بطور معمول بدون پایه یا با پایه های بسیار کوتاه طراحی و ساخته میشود. این نوع طراحی به طراحی سبک ژاپنی معروف است. چرا که عمده استفاده از این تخت خواب ها در کشور ژاپن میباشد. طراحی این تخت خواب ها بسیار مدرن شده است و دارای مزایای بسیاری نیز میباشد. ارتـــفاع پــــــائین تخت بدون پایه برای کسانی که مشکل زانو دارند بسیار موثر است. همچنین اگر مشکل نگهداری و ذخیره سازی وسائل را ندارید، با حذف فضاهای خالی میتوانید امکان حضور گرد و غبار را نیز کاهش دهید. در این مقاله به بـــررســــی این مدل تخت خواب ها می پردازیم.

 تخت خواب فلت

از مدلهای ساده آن آغاز می کنیم. در تصویر بالا یک تخت خواب فلت با تاج کتابخانه ای طراحی و ساخته شده است. این تاج، محل قرار گرفتن آباژور، کتاب و وسائل تزئینی است. استفاده از چوب تیره و کف پوش پرزدار، جلوه این تخت خواب را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید : تخت دخترانه

تخت خواب بدون پایه

در این تصویر، مشاهده می کنید که یک ارتــــفاع کـــوتاه تعبیه شده و سپس بر روی آن یک تخت خواب دو نفره و یک میز تحریر طراحی و ساخته شده است.

تخت خواب بدون پایه

در این مدل، میز تحریر با ارتفاع معمول ساخته شده است و یک میز کوتاه نیز در کنار تخت خواب دو نفره، طراحی و ساخته شده است.

تخت بدون پایه

در این مدل یک کمد لباس در کنار تخت بدون پایه دو نفره طراحی شده است. کمد از نوع کمد درب ریلی است و بر روی درب آن آینه هم قرار داده شده است.

تخت خواب ژاپنی

این مدل میتواند یک سرویس خواب نوجوان در نظر گرفته شود. البته با توجه به قالب رنگ و نوع قرار گیری یک میز تحریر در گوشه اتاق خواب این تغییر انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید : تخت خواب پسرانه

تخت ژاپنی

یکی از نکاتی که در مورد تخت خواب بدون پایه قابل بررسی است، نحوه استفاده از فضاهای اطراف آن تا بالای سقف می باشد. یک تخت خواب بلند ممکن است بسیاری از جزئیات زیبا یک اتاق خواب را در خود غرق کند.

تخت پایه کوتاه

این اتاق خواب پله ای، ترکیبی زیبا از چیدمان را در ارتفاع مختلف نمایش میدهد. حتی نحوه قرار گیری چراغها در دو طرف تخت خواب نیز حالت بصری خاصی ایجاد میکند.

تخت کوتاه

در این اتـــاق خــــواب، ساخت دکور بر روی تاج به صورت مورب، باعث ایجاد هارمونی زیبا و شکل جدیدی از چیدمان تخت خواب میباشد.

تخت خواب کوتاه

در این مدل یک سقف چوبی نیز بر روی تخت خواب بدونه پایه ساخته شده است و به نوعی یک سایبان بوجود آورده است.

تخت خواب ساده

یک اتاق مدرن و زیبا با دیوارهای آبی و یک میز تحریر جدا، از جنس تخت خواب، حالت بصری زیبائی بوجود آورده است.

تخت کوتاه مدرن

 در این اتاق خواب، دیوارها با پوشش زیبا و انعکاس نور بر روی تخت خواب، نمایش زیبایی دارد. همچنین وجود دو عدد پاتختی بدون پایه در طرفین تخت خواب، اتاقی زیبا را پدید آورده است.

مدل تخت خواب بدون پایه

در این مدل، تفکیک اتاق خواب از دیگر بخشهای خانه انجام پذیرفته است. سادگی این اتاق خواب بوسیله اجزای دیگر بخشها پوشش داده شده است.

اتاق بدون تخت خواب

در این اتاق خواب استفاده از بالشهای زیر تخت خواب، راحتی و استحکام نرم تری نسبت به مدل چوبی بوجود آورده است.

تخت خواب فلت ساده و شیک

مدل سفید رنگ این تخت خواب بدون پایه، سادگی خاصی دارد که یک سرویس خواب مدرن را تداعی میکند. در زیر مدلهای متنوع دیگری از تخت خواب فلت را مشاهده میکنید.

بیشتر بخوانید : تخت خواب چوبی یا فلزی

تخت خواب بدون تاج
تخت خواب ژاپنی گردویی
تخت خواب بدون پایه مشکی
تخت خواب فلت سفید
سرویس خواب فلت
تخت فلت چوبی
تخت خواب ژاپنی چوبی
تخت خواب پایه کوتاه چوبی
این مطلب را به اشتراک بگذارید: