34 مدل تخت خواب پسرانه شیک و جدید 2023

34 مدل تخت خواب پسرانه شیک و جدید 2023

تخت خواب برای تمامی افراد در سنین و سلیقه های مختلف طراحی و تولید می شود. انتخاب تخت خواب مناسب علاوه بر تأثیر در خواب راحت در علاقه و ذهن کودک نیز تأثیرگذار می باشد.

تخت پسرانه رایکا
تخت خواب پسرانه متیس
تخت خواب یک نفره کشودار برنا
تخت خواب یک و نیم نفره کشودار رادین

تخت خواب ها علاوه بر زیبایی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و برای استفاده پسران مقاومت لازم را داشته باشند. پس در هنگام خرید توجه نمایید تا مواد اولیه استفاده شده و کیفیت تولید آن تخت خواب بالا باشد تا محصولی مطمئن خریداری نمایید. شما میتوانید با توجه به سلیقه و علاقه فرزند خود تخت خواب دلخواه را از میان مدل های تولید شده در بازار خریداری نمایید. در ادامه به 10 مدل تخت خواب پر طرفدار پسرانه اشاره شده است.

بیشتر بخوانید : تخت خواب دخترانه

مدل تخت خواب پسرانه
مدل تخت خواب پسرانه جوان

• مدل تخت خواب پسرانه اسپرت

تخت پسرانه اسپرت به دلیل طراحی و تاج ساده آن برای پسران هم مناسب می باشد. تخت خواب های اسپرت پسران در رنگ های فندقی و تیره بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین تخت اسپرت را می توان برای تمامی سنین انتخاب نمود  یا رنگ آن را متناسب با دکوراسیون اتاق تغییر داد.

مدل تخت نوجوان پسرانه
عکس تخت پسرانه
مدل تخت پسرانه
انواع تخت خواب پسرانه

 

• تخت خواب نوجوان پسرانه مدل ماشین

با توجه به شناختی که از پسران وجود دارد همه پسران در سنین مختلف به ماشین های مختلف علاقه مند هستند. امروزه با توجه به گشترش و پیشرفت تولیدات در صنایع چوب و مصنوعات چوب این امکان فراهم است تا تخت خواب ها به صورت ماشین های مختلف همراه میزتحریر، کمد و دراور طراحی و تولید می شود. در این مدل تخت خواب تاج تخت کوتاه است و بدنه و پایین تخت مانند اطراف ماشین و چراغ های آن می باشد که در رنگ های مختلف تولید می شوند.

تخت خواب پسرانه ماشین
تخت خواب ماشینی پسرانه جدید
تخت خواب ماشینی شیک
تخت خواب ماشینی ام دی اف

• تخت خواب پسرانه مدل کشتی

یکی از جدیدترین مدل های تخت خواب پسران نوجوان مدل کشتی است. که تخت خواب آن به صورت کشتی طراحی می شود و رنگ آن مانند کشتی به رنگ چوب است. همچنین تمامی اجزاء آن مانند کمد و میز تحریر از المان های کشتی برخوردار هستند. می توانید مدل هایی از تخت خواب طرح کشتی را سفارش دهید که رنگبندی آن ها سفید است و روی آن ها جزئیاتی مانند لنگر، چراغ و ماهی طراحی شده است.

تخت پسرونه
مدل تخت پسرانه اسپرت
تخت خواب پسرانه دزدان دریایی

• مدل تخت خواب پسرانه کودک

تخت خواب های کودکان را می توان در طرح هایی مانند ماشین های ساده و کوچک و یا قطار انتخاب نمود که دارای رنگ بندی های شاد هستن و برای کودکان جذاب می باشند. همچنین می توان از تخت خواب های ساده برای کودکان استفاده نمود اما باید توجه نمود که تخت خواب از مقاومت و محافظت بالایی برخوردار باشد.

عکس تخت پسرانه جدید
مدل تخت خواب پسرانه اسپرت
مدل تخت پسرانه
مدل تخت خواب پسرانه شیک
تخت خواب پسرانه باب اسفنجی

• مدل تخت خواب دو طبقه نوجوان پسرانه

تخت خواب های نوجوان را میتوانید به صورت سفارشی و منحصر به فرد طراحی و سفارش دهید. شما می توانید تخت خواب دو طبقه پسران را به گونه ای سفارش دهید که تخت خواب در طبقه بالا قرار گیرد و میز تحریر، کمد، صندلی، باکس درب دار جهت نشیمن در طبقه پایین آن قرار گیرد تا فضای کافی برای مرتب سازی لوازم مختلف را هم در دسترس داشته باشید.

تخت خواب دوطبقه پسرانه
تخت خواب دو طبقه پسرانه شیک
تخت خواب دوطبقه پسرانه نوجوان
تخت خواب دوطبقه پسرانه ام دی اف
تخت خواب دو طبقه سرسره دار

• مدل تخت خواب پسرانه جوان

از آنجا که سنین جوانی می تواند فصلی برای رشد فرزندتان باشد می توانید طبق علاقه مندی آنان تخت خواب و سایر وسایل اتاقشان را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر فرزند شما در سنین جوانی است و به فوتبال علاقه مند است می توانید تخت خوابی با مدل فوتبالی انتخاب نمایید. می توانید تخت خواب را در طرح و رنگ پرچم تیم مورد علاقه فرزندتان خریداری نمایید.

مدل تخت پسرانه شیک
تخت خواب پسرانه بارسلونا
مدل تخت پسرانه نوجوان
انواع تخت خواب پسرانه

 

• مدل تخت خواب پسرانه یک نفره شیک

تخت خواب های جوانان دارای طرح ها و تاج های ساده تری هستند و اصولا دارای رنگبندی های مناسب جوانان و نوجوانان هستند. تخت خواب جوان را می توان به راحتی با اجزاء اتاق خواب خود هماهنگ نمایید تا دکوراسیونی زیبا و مناسب خود داشته باشید. تخت خواب یک نفره را می توانید در سایزی با عرض 90 و یا تخت عرض 120 متناسب با فرزندتان انتخاب نمایید.

مدل تخت خواب پسرانه جدید
مدل تخت پسرانه جوان
تخت جوان پسرانه
مدل تخت پسرانه اسپرت
تخت خواب پسرانه چراغ دار

• مدل تخت خواب پسرانه ام دی اف

تخت پسرانه MDF بیشتر برای جوانان پیشنهاد می شود. این تخت خواب ها را میتوانید مطابق رنگ و طرح دلخواه خود خریداری نمایید. در این مدل تخت خواب به دلیل استفاده از ام دی اف و ورق های روکش شده مدل هایی زیبا و مناسب تمامی سلیقه ها تولید می شود.

مدل تخت نوجوان پسرانه
مدل تخت خواب پسرانه جدید
مدل تخت خواب یک نفره نوجوان پسرانه
این مطلب را به اشتراک بگذارید: