انواع نیمکت نشیمن ساده و محل قرار گیری آن

انواع نیمکت نشیمن ساده و محل قرار گیری آن

همه عاشق مبلمان چند منظوره هستند. وجود مبلمان، نیمکت و نشیمن های ساده برای هر نقطه از خانه مفید هستند. یکی از این نقاط، قرار دادن نشیمن در انتهای تخت خواب دو نفره میباشد. در اینصورت خواهید توانست محلی برای نگهداری ملحفه خود داشته باشید. همچنین میتوانید این نیمکت را در ورودی خـــانه قرار دهید تا مکانی راحـــت برای بیرون آوردن کفش های خود داشته باشید. در کنار سرویس خواب کودک نیز میتوانید از این مبلمان استفاده کنید. در این مقاله به بررسی محلهای قرار گیری این مبلمان و نشیمن های ساده خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما باشید.

چیدمان نشیمن

 

قرار گرفتن این نشیمن در کنار کتابخانه، محلی را ایجاد میکند تا با خیال راحت به مطالعه کتاب بپردازند و در عین حال در داخل این نشیمن، فضای ذخیره کتابهای اضافه را داشته باشد.

نشیمن راحتی

 

همچنین قرارگیری این نشیمن در گوشه اتاق خواب نیز دارای کاربردهای بسیاری میباشد. این مدل با پایه های شیبدار و زیبا با رنگ پارکت همخوانی خواهد داشت.

مبل پایین تخت خواب

 

رنگ و شکل این مدل مبلمان به گونه ای است که میتواند در هر نقطه از اتاق خواب و یا در کنار سرویس خواب قرار داده شود.

نشیمن گوشه اتاق خواب

این مدل نشیمن با رنگ منحصربفرد، نشانه ای از یک اتاق مدرن و زیبا را ارائه میدهد. رنگ پارچه مورد استفاده در این نشیمن بسیار مهم است. نمونه های بسیاری هستند که در زیر تخت خواب و در کنار سرویس خواب قرار داده میشوند. قرار گیری این مدل مبلمان در انتهای تخت خواب باعث افزایش فضای ذخیره سازی وسائل خواهد شد. در زیر چند مدل را با هم مرور خواهیم کرد.

نشیمن پایین تخت خواب
نشیمن در کنار سرویس خواب
مبلمان کنار سرویس خواب

 

بعضی مدل های این نشیمن ها و مبلمان به عنوان نشیمن در کنار درب ورودی و همچنین به عنوان جاکفشی کاربرد دارد. قرار دادن کفش ها و وسائل دیگر در ابتدای ورودی ساختمان، در بسیاری از فضاها باعث ایجاد نظم خواهد شد. با هم چند مدل از این نشیمن ها را مرور خواهیم کرد.

جاکفشی نشیمن دار
مبل نشیمن
نشیمن کمد دار
کتابخانه کوچک
نشیمن کمجا
جاکفشی
کمد کوچک نشیمن دار
نشیمن کشودار
نیمکت جاکفشی دار
مبل راحتی
جاکفشی کشویی
جاکفشی درب داشبوردی

 

در بعضی مدل ها، از نشیمن به عنوان محلی برای زیر پائی و قرار دادن پاها بر روی آن استفاده میگردد. به تصاویر زیر نگاه کنید.

نشیمن با روکش پشمی
زیر پایی طرح حیوان
نشیمن تک نفره

 

بعضی از این نشیمن ها برای کودکان طراحی شده است. سبک و نوع طراحی آنها به گونه ای است که با ایجاد انگیزه و شوق در کودکان باعث ایجاد نشاط خواهد شد. همچنین سبک طراحی آنها باعث ایجاد یک دکور و یا کتابخانه زیبا در کنار اتاق خواب کودک میگردد.

کتابخانه کودک

 

مدل های دیگری از این نشیمن ها هستند که دارای محل آویز نیز میباشند که به نوعی کاربرد آنها را بیشتر خواهد کرد. قـــــرار دادن وسائل آویزی مثل کیف، کلاه و چتر بر روی آنها، در استفاده از فضـــــاها بسیار موثر است. بعضی مدلهای جاکفشی و جالباسی را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

جاکفشی جا لباسی
جالباسی

 


جاکفشی مدل ایساتیس


 

جالباسی سبد دار

 

مدلهای دیگر این نشیمن ها، محلی برای قرار دادن وسائل دکوری و یا به عنوان میز تلفن نیز کاربرد دارند. در زیر چند مدل را مشاهده میکنید.

میز تلفن
میز تلفن کشودار
نشیمن با چوب به رنگ طبیعی

 

کاربردهای دیگر این نشیمن ها در استفاده از صندلی به عنوان صندلی پیانو میباشد.

مبل پیانو

 

در زیر چند تصویر از کاربرد این نشیمن ها و مبلمان را در محیط خارج خانه مشاهده میکنید.

نشیمن بیرونی
نشیمن حصیری تیره
نشیمن با رنگ فندقی
نشیمن
نشیمن چوبی

با توجه به شکل و مدلهای مختلف این نشیمن و مبلمان، ملاحظه می کنید که چگونه میتوان از تنوع این مدل مبلمان در گوشه های مختلف خانه استفاده کرد. هرچه فضاهای ذخیره سازی مانند کمد، دراور، پاتختی و کشوها در خانه بیشتر شود، بهتر میتوان ایده های ذخیره سازی را انجام داد و محلهای مختلفی برای نگهداری وسائل در نظر گرفت. با توجه به این مسئله، شرکت دکوچید نیز بر آن شده است تا در ساختار طراحی و تولید لوازم خواب مانند سرویس خواب و تخت خواب، بعضی از آنها را با کشوهای بزرگ و زیبا مجهز نماید تا چیدمان منظم و مرتبی به خانواده ها هدیه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۳۰۱۹۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. دکوچید را در اینستاگرام دنبال کنید.

مقالات مرتبط:

مدل کتابخانه

10 راهکار استفاده بهینه از  زیر پله در منزل

15 مدل جاکفشی زیبا به همراه نشیمن

میز جلو مبلی با کاربردهای شگفت انگیز

ایده های مناسب برای گوشه های خالی اتاق خواب و منزل

این مطلب را به اشتراک بگذارید: