تزیین میز تلویزیون | دکوراسیون میز تلویزیون با وسایل ساده

تزیین میز تلویزیون | دکوراسیون میز تلویزیون با وسایل ساده

در اغلب خانه ها تلویزیون یک وسیله ضروری می باشد تا افراد بتوانند ساعتی را برای کسب آرامش و استراحت در کنار یکدیگر سپری نمایند. انتخاب صحیح تلویزیون و محل قرار گیری آن در منزل از اهمیت بالایی برخوردار است که میتوانید با توجه به نکات فنگ شویی، فضای نشیمن و سبک چیدمان خود آن را در محل درست قرار دهید. در اتاقی که همه دور یکدیگر برای تماشای تلویزیون جمع می شوند تمام نگاه ها و توجه افراد به سمت تلویزیون و اطراف آن است. از این جهت تلویزیون و میز آن نقش بسیاری در چیدمان و دکوراسیون منزل دارند و به وسیله دکوراسیون میز تلویزیون میتوانید محیطی زیبا و خاص داشته باشد. تزیین میز تلویزیون با وسایل ساده شاید همان چیزی باشد که اکثر افراد می پسندند و ما در این صفحه از دکوچید به آن پرداخته ایم. 

ایده تزیین میز تلویزیون
مدل تزیین میز تلویزیون

انواع تزیین میز تلویزیون بر اساس نوع میز

امروزه با توجه به تمامی سبک های چیدمان میز تلویزیون های خاصی طراحی و تولید می شود که می توان با استفاده از وسایل تزئینی کنار تلویزیون، دیزاین میز تلویزیون را چندین برابر کرد. برای تزیینات میز تلویزیون در ابتدا به سبک دکوراسیون منزل خود، محل قرار گیری و سلیقه خود توجه نمایید. در ادامه به هر یک از مدل های میز تلویزیون مربوط به دکوراسیون های مختلف و نکات ساده اما کاربردی جهت تزیین آن ها اشاره شده است.

عکس تزیین میز تلویزیون

بیشتر بخوایند : جای تلویزیون در پذیزایی مستطیل

• تزیین میز تلویزیون عروس

در جهیزیه ها اصولا مبلمانی با رنگ روشن مانند کرم و سفید انتخاب می شوند که برای تزیین میز تلویزیون عروس پیشنهاد می شود از لوازم دکوری با رنگبندی شاد و پر رنگ روی میز و با در دکوراسیون کلی محیط استفاده شود تا دکوراسیون شما از یکنواختی خارج شده و انرژی رنگ ها باعث زیبایی محیط شود. اما هنگام تزیین میز عروس به سبک مبلمان، مدل میز و فضای نشیمن خود توجه نمایید تا بتوانید لوازم دکوراسیون را به خوبی انتخاب کرده و از شلوغی آن قسمت جلوگیری نمایید.

تزیین میز تلویزیون عروس
دکوراسیون میز تلویزیون عروس

• میز تلویزیون مشکی

برای دکوراسیون های مدرن انتخاب میز تلویزیون مشکی باعث می شود دکوراسیون شما خاص شود. در هنگام خرید به مبلمان، فضای نشیمن و دکوراسیون توجه نمایید. برای خنثی کردن رنگ مشکی و جلوه بخشیدن به آن ها می توان از رنگ سفید برای لوازم دکوری روی میز استفاده نمود تا هماهنگی و تضاد بین رنگ ها باعث زیبایی دکوراسیون شود. برای تزیین میز تلویزیون مشکی می توانید از نمونه های زیر ایده بگیرید. 


برای مطالعه مقاله در فنگ شویی تلویزیون کجاست کلیک کنید.


تزیین میز تلویزیون مشکی
دکوراسیون میز تلویزیون مشکی

• تزیین میز تلویزیون سفید

میز سفید به دلیل مدرن بودن و جذابیت خاصی که دارد امروزه مورد پسند بسیاری از افراد قرار میگیرد که باعث می شود چیدمانی منحصر به فرد داشته باشید. میز تلویزیون سفید باعث می شود تلویزیون شما بیشتر به چشم بیاید. برای تزیین میز تلویزیون سفید می توانید از اکسسوری ها و لوازم دکوری با رنگبندی فیروزه ای، مشکی، یاسی، طوسی و رنگ های پاستلی استفاده نمایید تا سفیدی یکدست را خنثی نمایید.

دکوراسیون میز تلویزیون سفید
تزیین میز ال سی دی سفید

• میز تلویزیون قهوه ای

از زمان های قدیم تا به امروز میز تلویزیون قهوه ای به دلیل راحتی با هماهنگی با دکوراسیون و چیدمان منزل مورد پسند بسیاری از افراد بوده است. برای تزیین میز تلویزیون قهوه ای به مدل و طراحی روی میز توجه نمایید در صورتیکه میز شما دارای طراحی های شلوغ مانند سبک سلطنتی بود بهتر است آن را تزیین نکنید اما در میز های ساده می توانید از گیاهان طبیعی با رنگ سبز و لوازم دکوری استیل یا طلایی استفاده نمایید.

تزیین میز تلویزیون قهوه ای
دکوراسیون میز تلویزیون قهوه ای

• میز تلویزیون دیواری

نصب تلویزیون روی دیوار یکی از مدل هایی است که برای اتاق نشیمن های کوچک، افرادی که در خانه کودک خردسال دارند و حتی در اتاق های بزرگ هم میتوان تلویزیون را روی دیوار نصب نمود که برای قرار دادن لوازم صوتی و لوازم دکوری نیاز به میز تلویزیون دیواری است. می توان از یک تی وی ست متناسب با دکوراسیون اتاق و فضایی که دارید استفاده نمایید که قسمتی از آن به صورت طبقه بندی شده باشد تا بتوانید از لوازم دکوری کوچک و یا المان های یادگاری خود برای دکوراسیون و زیبایی آن قسمت بهره مند شوید.

میز تلویزیون دیواری
تزیین میز تلویزیون دیواری

• میز تلویزیون شیشه ای

میز های تلویزیون شیشه ای به دلیل شفاف بودن خود باعث زیبایی محیط میشوند و انعکاس نور و رنگ ها را بهتر می کند. برای تزیین میز تلویزیون شیشه ای بهتر است از لوازم و اکسسوری های کوچک و سبک استفاده شود تا دیزاین میز تلویزیون بهتر باشد. اما میز های تلویزیون شیشه ای را می توانید در طرحی انتخاب نمایید که به عنوان مثال با داشتن پایه هایی زیبا خود باعث جذابیت محیط شوند.

میز تلویزیون شیشه ای
دکوراسیون میز تلویزیون شیشه ای

• میز تلویزیون ال ای دی

برای انتخاب میز تلویزیون ال ای دی در ابتدا به سایز تلویزیون ال ای دی خود توجه نمایید. سعی نمایید در طرفین میز ال ای دی لوازمی جهت دکور قرار ندهید. برای تزیین میز تلویزیون ال ای دی بهتر است از لوازم دکوری استیل یا طلایی متناسب با سبک منزل خود استفاده نمایید. همچنین سعی نمایید برای دیزاین میز تلویزیون و زیبایی آن میز تلویزیونی را انتخاب نمایید که دارای یک رنگ باشد تا راحتتر بتوانید رنگ متناسب با آن را در بین اکسسوری ها انتخاب نمایید.

تزیین میز تلویزیون ال ای دی
دکور میز تلویزیون ال ای دی

 

• میز تلویزیون ال سی دی

هنگام خرید میز ال سی دی به طرح و مدل آن توجه نمایید. در نهایت یک میزی را خریداری نمایید که متناسب با مبلمان، سبک چیدمان و رنگ مناسب باشد تا بتوانید در کنار آن ها از وسایل دکوری مانند گل، گلدان، مجسمه، ساعت و دیگر اکسسوری های کوچک و زیبا استفاده نمایید.

تزیین میز تلویزیون ال سی دی
دکور میز تلویزیون ال سی دی

 

• تزیین میز تلویزیون قدیمی

میز های تلویزیون قدیمی بیشتر در رنگ های تیره مانند قهوه ای تولید می شدند. برای تزیین میز تلویزیون قدیمی می توانید از یک قاب عکس زیبا، لوازم دکوری قدیمی مانند بشقای های قدیمی و حتی وسایلی که در زمان های قدیم به عنوان یادگاری دریافت کرده اید بهره مند شوبد.

تزیین میز تلویزیون قدیمی

 

• تزیین میز تلویزیون چوبی

میز های چوبی به دلیل اینکه خود از منابع طبیعی ساخته می شوند انرژی های مثبت را به جریان می اندازند. برای تزیین میز تلویزیون چوبی می توانید یک گلدان زیبا که متناسب با دکوراسیون خانه است با یک گیاه طبیعی و سبز رنگ روی آن قرار دهید. همچنین می توانید از مجسمه و لوازم چوبی برای زیبایی آن استفاده نمایید.

تزیین میز تلویزیون چوبی
دکور میز تلویزیون چوبی

 

انواع تزیین میز تلویزیون بر اساس وسایل دکوری

 امروزه برای کامل نمودن چیدمان و دکوراسیون منازل لوازم تزیینی و اکسسوری های متفاوتی برای قرار دادن روی میز تلویزیون طراحی و تولید می شوند. همچنین می توانید از وسایل تزیینی کنار میز تلویزیون استفاده نمایید. در ادامه به انواع دکور میز تلویزیون با اکسسوری های مختلف اشاره شده است که با توجه به نکات ساده اما کاربردی می توانید دکوراسیون خاصی داشته باشید.

تزیین میز تلویزیون با وسایل تزیینی

 

• تزیین میز تلویزیون با مجسمه

مجمسه ها یکی از قدیمی ترین لوازم برای دکوراسیون محیط های مختلف هستند. در بسیاری از سبک های چیدمان مانند چیدمان سلطنتی از مجسمه های اصیل برای زیبایی بیشتر و خاص نمودن محیط استفاده می شود. برای دکور میز تلویزیون با مجسمه در ابتدا با توجه به چیدمانی که برای منزل خود انتخاب کرده اید مجسمه تکی، مجسمه چندتایی، مجسمه بزرگ و کوچک و مدل های متنوع را می توانید انتخاب نمایید. سعی نمایید مجسمه ای که انتخاب می نمایید دارای سایز مناسبی باشد تا در هنگام قرار گرفتن روی میز تلویزیون مانع دید به تلویزیون نشود و فضای زیادی از میز را اشغال نکند.

تزیین میز تلویزیون با مجسمه
تزیین میز تلویزیون با مجسمه دکوری

 

• تزیین میز تلویزیون با کتاب

اگر شما اهل مطالعه هستید می توانید میز تلویزیونی را انتخاب نمایید که در قسمت زیرین آن قسمتی به عنوان قفسه کتاب داشته باشد تا بتوانید از آن به بهترین نحو استفاده نمایید. برای دکور میز تلویزیون با کتاب می توانید از کتاب هایی با سایز مناسب و کتاب هایی که دارای جلد های زیبا هستند استفاده نمایید. همچنین می توانید کتاب هایی را انتخاب نمایید که رنگ جلد آن ها متناسب با رنگبندی انتخابی شما برای دکوراسیون باشد تا هارمونی رنگ ها در محیط حفظ شود. اما توجه نمایید میز تلویزیون به عنوان کتابخانه کامل شما نیست پس از قراردادن کتاب های بزرگ و زیاد در آن خودداری نمایید.

تزیین میز تلویزیون با کتاب
تزیین میز تلویزیون با کتاب

 

• تزیین میز تلویزیون با گلدان

برای داشتن یک چیدمان ساده و زیبا در کنار میز تلویزیون خود میتوانید از گلدان هایی در سایز و ارتفاع های مختلف استفاده نمایید. برای دکور میز تلویزیون با گلدان به ابعاد میز، سایز گلدان، رنگ گلدان توجه نمایید. برای دکوراسیون های مدرن بهتر است از یک گلدان با طرح و رنگی خاص استفاده کرد و یا از گل هایی که امروزه در بازار موجود می باشند برای کامل نمودن آن بهره برد. افرادی که به گل و گیاهان طبیعی علاقه مند هستند می توانند از گلدان هایی در رنگ های مختلف همراه با گل هایی خاص و زیبا که مناسب منازل هستند استفاده کرده و انرژی مثبت را در محیط پخش نمایند.

تزیین میز تلویزیون با گلدان
تزیین میز با گلدان

 

• تزیین میز تلویزیون با نمد

برخی افراد با خلاقیت و کارهای هنری محیط اطراف و منازل خود را تزیین می نمایند. برای تزیین میز تلویزیون با نمد می توانید عروسک نمدی، گلدان نمدی، کتاب نمدی و لوازم های دکوری دیگری را درست نموده و آن را روی میز قرار دهید. همچنین برای تزیین تلویزیون با نمد می توانید دیوار پشت میز تلویزیون خود را با استفاده از گل های نمدی تزیین نمایید.

تزیین میز تلویزیون با نمد
استفاده از نمد برای تزیین میز تلویزیون

 

• تزیین میز تلویزیون با شمع

برای دکوراسیون میز تلویزیون شیک بهترین راه استفاده از شمع است. شمع یکی از اکسسوری هایی است که امروزه در تمامی دکوراسیون و چیدمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و انرژی های مثبتی را در محیط به جریان می اندازد. برای تزیین میز تلویزیون با شمع می توانید از شمع های تکی، شمع های کوچک و بزرگ، شمع هایی که در طرح ها و قالب های مختلف تولید می شوند استفاده کنید. همچنین می توانید جاشمعی هایی با سایز های متناسب همراه شمع را روی میز قرار دهید. شمع ها بهترین لوازم دکوری هستند که می توانید به راحتی رنگ و مدل آن را با چیدمان و دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایید.

تزیین میز تلویزیون با شمع
استفاده از جاشمعی برای تزیین میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون با شمع و جاشمعی

 

• تزیین میز تلویزیون با گل

استفاده از گل و گلدان در هر فضایی، آن محیط را زیبا و با طراوت می کند. اگر به فکر تزیین میز تلویزیون با گل هستید بهتر است سبک دکوراسیون خود را حفظ نمایید. از گلدان و گل هایی استفاده نمایید که از نظر سایز مناسب ابعاد میز، تلویزیون و اتاق شما باشد. می توانید از یک گلدان کوچک با رنگی زیبا و گل هایی خاص که در آپارتمان و فضاهای امروزی ماندگار هستند استفاده نمایید. در نهایت توجه نمایید گلدان و گیاهان جلوی دید تلویزیون را نگرفته باشند و در جای درست قرار گیرند.

تزیین میز تلویزیون با گل
استفاده از گل برای تزیین میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون شیک

کنار میز تلویزیون چی بزارم؟

اکثر آنها این جعبه های سیاه غول پیکر هستند که بخش بزرگی از فضای اتاق نشیمن را شما اشغال می کنند. پس شما به دنبال ایده هایی برای تزئین اطراف تلویزیون هستید. در ادامه عکس هایی می بینیم که به شما در پاسخ به سوال کنار میز تلویزیون چی بزارم کمک می کند.

تزیین اطراف میز تلویزیون
تزیین میز تلویزیون چوبی
این مطلب را به اشتراک بگذارید: