تزیین میز تحریر با وسایل ساده و 10 ایده خلاقانه و زیبا - دکوچید

تزیین میز تحریر با وسایل ساده و 10 ایده خلاقانه و زیبا - دکوچید

میز تحریر میزی است که اغلب افراد زمان زیادی را پشت آن به مطالعه و انجام کارهای خود می پردازند به همین دلیل نیاز است که محیط اطراف آن ها و چیدمان میز تحریر زیبا و مرتب باشد. علاوه بر مدل میز سطح رویی آن نیز اهمیت دارد. افرادی که زمان زیادی از میز تحریر نوجوان استفاده می کنند ممکن است روی میز آن ها همیشه پر از کتاب، مجله، لوازم التحریر و وسایل مختلف باشد که میز را شلوغ و نا مرتب کند. تزیین میز تحریر با لوازم مختلف می تواند میز نامنظم شما را زیبا کند تا از آن لذت برده و شما را از خستگی دور کند.

 

 چیدمان میز تحریر
تزئین میز تحریر

1. لوازم جانبی میز رنگارنگ را انتخاب کنید

از لپ تاپ گرفته تا یادداشت تا لوازم التحریر، میز شما احتمالاً اقلام زیادی را در خود جای می دهد. خوب، استفاده از برخی از این موارد به عنوان تکه های برجسته برای ایده های چیدمان میز تحریر می تواند فوراً فضای کاری شما را روشن کند.

فرض کنید که یک میز سفید دارید، چند مورد روشن مانند یک لامپ قرمز یا یک پایه خودکار سبز رنگ اضافه کنید. اگرچه ممکن است این ایده خیلی ساده به نظر برسد، اما می تواند دکوراسیون شما را تا حدی ارتقا دهد. 

دکور میز تحریر

2. با گیاهان رومیزی سبز شوید

کمی سرسبزی در اطراف محیط اتاق می‌تواند به محیطی سفید یا خاکستری بی‌حس و طراوت بیافزاید. ناگفته نماند که این گلدان های کوچک طبیعت دارای مزایای بی شماری هستند. از تصفیه هوای مطب گرفته تا بهبود خلق و خو و بهبود سلامتی، گیاهان همه این کارها را انجام می دهند!

کافی است بگوییم که یک گلدان گیاهی یک افزودنی عالی برای تزیین میز تحریر با بهره وری است. بنابراین، با کاکتوس‌ها، فیلودندرون‌ها، پیچک شیطان یا چیز دیگری، حس جادویی زیبایی‌شناسی را به فضای کاری خود اضافه کنید. وقتی صحبت از گیاهان رومیزی می شود، گزینه های شما تقریباً بی پایان هستند!

گیاهان رومیزی

3. بگذارید نور وجود داشته باشد

هنگامی که به نورپردازی محیط فکر می کنید، احتمالاً نور بالای دفتر معمولی شما به ذهن شما خطور نخواهد کرد. لامپ ها برای بسیاری از افراد زمانی که به دنبال چراغ های خوش طعم تر هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

بیایید با آن روبرو شویم، چراغ های فلورسنت ممکن است کار را انجام دهند، اما جذاب ترین نیستند. بنابراین به جای لامپ سنتی به سبک تجاری، فضای کاری خود را با یک لامپ آراسته تر روشن کنید. این یک ایده دیگر برای تزیین میز تحریر  زیبا و در عین حال ساده است!

تزیین میز تحریر با نور

4. تقویم رومیزی

 تاریخ، روز و حتی زمان به تلفن های خود متکی هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آنها به عنوان قطعات دکوری جذاب استفاده کنید!

ساختن تقویم روزانه نه تنها ساده است، بلکه یک پروژه فوق العاده سرگرم کننده است. ناگفته نماند، در نهایت آیتم های دکوری زیبایی را خواهید داشت که بسیار کاربردی است و به شما کمک می کند تا قرار ملاقات ها را حفظ کنید.

چیدمان میز تحریر با تقویم

5. با شمع ها آرامش خود را حفظ کنید

هنگام تزیین میز تحریر ارگونومیک و در عین حال شیک، چه چیزی بیشترین اهمیت را دارد؟ آرامش خاطر است. و بهترین راه برای انجام این کار اضافه کردن مواردی است که آرامش بخش هستند و به شما کمک می کنند بهتر فکر کنید. منظور ما از این این است که شمع‌های تزئینی می‌توانند تزیینات شگفت‌انگیزی روی میز باشند که شما را آرام‌تر و متین‌تر نگه می‌دارند.

شمع برای میز تحریر

6. قفسه بندی را در نظر بگیرید

قفسه بندی رومیزی یک راه عالی برای ایجاد فضای ذخیره سازی است. از ظروف شفاف برای ایجاد یک نمایشگر منظم و زیبا از قلم و مداد، گیره کاغذ، نوار لاستیکی، آب نبات یا هر چیز دیگری که نیاز دارید استفاده کنید.

قفسه بندی میز تحریر

 

7. پاپ های رنگی را اضافه کنید

مینیمالیسم وجود دارد، اما اگر دکوراسیون میز شما تماماً از رنگ های خنثی باشد، ممکن است خسته شوید. از اضافه کردن رنگ های برجسته نترسید. اگر می خواهید حرفه ای بمانید، رنگ های جواهری مانند آبی یاقوت کبود، قرمز یاقوتی و سبز زمردی را انتخاب کنید.

لوازم اداری یک فرصت عالی برای رنگ فراهم می کند. چیزها را با مدادهای رنگی جسورانه، منگنه، قیچی، خودکار و موارد دیگر تزئین کنید.

میز تحریر مینیمال

8. پد ماوس خود را شخصی کنید

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید باید از ماوس پد سیاه استفاده کنید. با ارتقاء این دکور میز که اغلب نادیده گرفته می شود، فضای خود را متناسب با شخصیت خود قرار دهید. همچنین می توانید موس پدهایی را پیدا کنید که از موادی مانند چرم، چوب پنبه و حتی عقیق ساخته شده اند که انتظارش را ندارید.

تزیین میز تحریر با پد ماوس

9. یک نقل قول الهام بخش را در یک قاب نمایش دهید

حتی زمانی که عاشق شغل خود هستید، کار ممکن است گاهی خسته کننده و دشوار شود. یک نقل قول الهام بخش را در یک چاپ قاب نمایش دهید تا خود را در گذر از نقاط پایین نگه دارید. خواندن نقل قول های کوتاه و معنی دار فقط یک ثانیه طول می کشد، اما می توانند انگیزه اصلی را ایجاد کنند.

نقل و قول تاثیر گذار

10. لوازم را از تخته آویزان کنید

وقتی صحبت از ایده‌های تزیین میز تحریر می‌شود، یک تخته میخ فرصتی را برای تقریباً بی‌نهایت امکانات فراهم می‌کند، زیرا هر زمان که بخواهید می‌توانید آنچه را که روی آن آویزان است تغییر دهید.

 لوازم را از تخته آویزان کنید

بیشتر بخوانید : تفاوت میز تحریر با میز کامپیوتر 

تزیین ساده میز تحریر

برخی افراد در فضاهای شلوغ تمرکز کافی برای مطالعه و انجام کارهای خود را ندارند و نیاز است در محیطی خلوت به کارهای خود مشغول شوند. انتخاب میز تحریر ساده می تواند بهترین گزینه باشد. حتی شما می توانید با تزیین ساده میز تحریر از شلوغی آن جلوگیری کنید و هر وسیله را در جای خود قرار دهید. برای تزیین  ساده از کمترین و ظریفترین لوازم استفاده نمایید. برای چیدمان میز تحریر از یک گلدان یا کتاب ساده در رنگ ساده استفاده کرده و آن ها را در گوشه ای از میز قرار دهید.

تزیین میز تحریر ساده
تزیین روی میزتحریر ساده

یکی دیگر از راه های تزیین میز تحریر ساده استفاده از نظم دهنده و باکس هایی است که میتوانید در گوشه ای از میز قرار دهید و لوازم خود را درون آن به صورت مرتب و منظم چیدمان نمایید تا در زمان نیاز به آن ها به راحتی دسترسی داشته باشید و میز تحریر شما همیشه مرتب باشد.

تزیین میز تحریر قهوه ای

تزیین میز تحریر دخترانه

دختران به تمام لوازم تزیینی علاقه مند هستند. برای تزیین مدل میز تحریر دخترانه می توانید از عروسک و مجسمه های کوچک در گوشه میز استفاده نمایید. همچنین می توانید برای خلوت بودن میز از یک زیر لیوانی و یک ماگ زیبا با طرح مورد علاقه دختران روی میز بهره مند شوید. دکور میز تحریر با ریسه یکی دیگر از راه های تزیین میز تحریر دخترانه است چرا که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد نور کافی برای مطالعه و انجام کارهای مختلف را تامین می کند. همچنین گلدان هایی با طرح های خاص و گل های زیبا و ظریف برای چیدمان میز تحریر بسیار مناسب است زیبا طراوت و شادابی را به همراه می آورد و می تواند باعث جریان انرژی های مثبت در فضا شود.

تزیین میز تحریر دخترانه
ایده تزیین میز تحریر دخترانه
دکور میز تحریر خترانه
چیدمان میز تحریر دخترانه

تزیین میز تحریر پسرانه

برای چیدمان و تزیین مدل میز تحریر پسرانه می توانید از المان های مورد علاقه آن ها در وسایل مختلف استفاه نمایید. به عنوان مثال استفاده از چراغ مطالعه با طرح تیم فوتبال مورد علاقه او یا استفاده از هواپیما های کوچک روی میز و یا یک قاب عکس زیبا می تواند تاثیر بسیاری داشته باشد. اکثر افراد از رنگ های تیره برای سرویس خواب پسرانه استفاده می کنند. برای تزیین میز تحریر قهوه ای می توانید از چراغ مطالعه یا قاب عکس، گلدان یا لوازم با رنگ آّبی یا سفید یا رنگ مورد علاقه پسرتان استفاده نمایید.

تزیین میز تحریر پسرانه
ایده تزیین میز تحریر پسرانه
دکور میز تحریر پسرانه
دکوراسیون میز تحریر پسرانه

تزیین میز تحریر کتابخانه دار

میز تحریر کتابخانه دار خود باعث زیبایی میز و محیط است. کتابخانه کامل کننده میز است که با قرار دادن کتاب و لوازم خود درون آن می توانید باعث نظم بخشیدن به وسایل مختلف، روی میز و درنهایت اتاقتان شوید. برای تزیین میز تحریر کتابخانه دار می توانید انواع کتاب و مجلات با جلد های رنگی و زیبا را درون کتابخانه قرار دهید. از عناصر و المان های مورد علاقه خود مانند مجسمه در سایز کوچک برای کتابخانه استفاده نمایید. برای چیدمان میز تحریر که کنار آن کتابخانه قرار دارد سعی نمایید از جزئی ترین لوازم استفاده کنید و تا جایی که میتوانید از قرار دادن لوازم روی میز خودداری کنید تا در زمان استفاده از میز فضای کافی را در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید : میز تحریر استاندارد برای کودکان

 تزیین میز تحریر کتابخانه دار
 چیدمان میز تحریر پسرانه

تزیین میز تحریر با ریسه

چراغ های رشته ای شگفت انگیز هستند و دارای متنوع، ترکیب آسان، ساده و شیک و بسیار مقرون به صرفه، شرط می بندم گزینه ای برای هر فضا و سبکی وجود دارد، و آنها به راحتی می توانند حتی یک فضای مینیمالیستی را هم جا بیاندازند.

ایده اصلی این است که چراغ های رشته ای را روی میز وصل کنید یا بالاتر و پایین تر، بستگی به شما دارد. به این ترتیب فضای کاری خود را شاد می کنید، کمی نور به آن اضافه می کنید و محیطی دنج و دلپذیر ایجاد می کنید، بنابراین الهام بیشتری برای کار یا مطالعه خواهید داشت. اگر میز کنار میز ایستاده است، می توانید چراغ ها را به یک یا دو طرف میز یا بالای پنجره آویزان کنید. راه های مختلف را امتحان کنید!

تزیین میز تحریر با ریسه
تزیین میز تحریر با چراغ

تزیین میز تحریر خلاقانه

برای زیبایی بیشتر میز تحریر خود می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید. تزیین میز تحریر با وسایل دور ریختنی کی از راه هایی است که می توانید به فرزندان خود بیاموزید تا از تمام لوازم های خود به درستی استفاده کنند. با استفاده از لوازم دور ریختنی می توانید عروسک، گلدان و کاردستی های زیبا درست کرده و از آن برای تزیین استفاده نمایید. آموزش تزیین  با وسایل دور ریختنی به شما کمک می کند تا به راحتی با چند وسیله ساده میز تحریر زیبایی داشته باشید. چیدمان میز تحریر با کاغذ رنگی یکی دیگر از راه های ساده اما کاربردی برای زیبایی میز تحریر یا بالای آن است که می توانید از آن ها مانند ریسمان یا کنار میز یا به صورت قاب های رنگی برای عکس استفاده کنید.

تزیین میز اتاق
 چیدمان میز تحریر

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: