میز تحریر استاندارد برای کودکان

میز تحریر استاندارد برای کودکان

میز تحریر استاندارد برای کودکان نقش اصلی را ایفا می کنند. شما می دانید که کودک شما به فضای اختصاصی برای نوشتن، نقاشی، طراحی و انجام چندین کار خلاقانه دیگر نیاز دارد. از آنجایی که برای فرزندانتان میز تحریر ساده می‌گیرید، باید بدانید که آنها به فضایی برای نگهداری لوازم التحریر و سایر لوازم جانبی مانند لپ‌تاپ یا کتاب‌های آموزشی نیاز دارند. ثانیاً، کودکان در سنین رشد هستند، بنابراین باید ارتفاع میز کودک را به همراه ابعاد دیگر بررسی کنید تا از ارگونومی آن اطمینان حاصل کنید.

ارتفاع میز تحریر استاندارد برای کودکان چیزهای زیادی را تعیین می کند، از جمله لوازم جانبی مانند صندلی میز که برای گوشه مطالعه کودک خود می خرید. تهیه یک صندلی رومیزی ارگونومیک برای کودکان همیشه ایده بهتری است، زیرا می‌توانید ارتفاع آن را بر اساس ارتفاع میز کودکتان تنظیم کنید. اگر به سراغ میزهای قابل تنظیم برای بچه‌ها می‌روید، می‌توانید ارتفاع میز را همانطور که کودکتان رشد می‌کند یا برای کار مناسب می‌دانید، تنظیم کنید.

حتی اگر در حال خرید میز تحریر با اندازه کودک هستید، باید اهمیت ارتفاع میز تحریر برای کودک میز تحریر استاندارد برای کودکانرا درک کنید، زیرا از جهات مختلفی بر سلامت و وضعیت بدن کودک شما تأثیر می گذارد. فرزند شما تکالیف خود، آماده سازی آزمون و هر تکالیف اضافی را روی میز خود انجام می دهد و موقعیت متفاوتی را می طلبد که باعث شود او با سهولت بیشتری کار کند. 

یکی از بزرگترین اشتباهات در انتخاب شما قیمت میز تحریر است که فکر می کنیم در صورتی که هزینه زیادی را پرداخت کنیم میز تحریر استاندارد است که کاملا اشتباه است.

در انتخاب ارتفاع میز کودک به چه ابعادی باید توجه کرد؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که اندازه میز کودک برای کودک شما متناسب با سن او مناسب است، ابعاد خاصی وجود دارد که باید آنها را ارزیابی کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به سراغ یک میز قابل تنظیم بروید و ارتفاع آن را مطابق با موقعیت کودک خود تنظیم کنید. این تنظیم به شما این امکان را می دهد که میز را با وضعیت کودک خود قالب بندی کنید تا اطمینان حاصل شود که کودک شما از هیچ گونه فشار عضلانی رنج نمی برد. این موارد اساسی، وضعیت نشستن و ایستادن کودک شما هستند. بیایید قبل از تعیین ارتفاع میز کودک شما، هر دوی آنها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

وضعیت نشستن

ارتفاع میز زمانی که کودک شما نشسته است متفاوت است. برای تعیین موقعیت ایده آل برای نشستن، باید حداقل ارتفاعی که میز می تواند داشته باشد و ارتفاع صندلی میز کودکتان را در نظر بگیرید. برای ارضای ارگونومی زمانی که کودک شما نشسته است، باید اطمینان حاصل کنید که زانوهای او موازی با بالشتک صندلی هستند و پاهای او باید صاف روی زمین قرار گیرند. این یک عامل مهم در انتخاب میز تحریر استاندارد برای کودکان است.

علاوه بر این، ساعد کودک شما باید به گونه ای روی میز قرار گیرد که عمود بر بازوهای او باشد. اگر می‌توانید ارتفاع میز کودکتان را طوری تنظیم کنید که تمام این الزامات را برآورده کند، می‌توانید آن میز را انتخاب کنید و سپس تنظیمات مربوطه را برای ارضای این بعد انجام دهید.

وضعیت نشستن پشت میز

یکی دیگر از مواردی که در کنار ارتفاع میز کودک روی وضعیت کودک شما در حالت نشسته تأثیر می گذارد، وضعیت پشت او است. تکیه گاه صندلی باید با تکیه گاه کمری قابل اعتماد نصب شود و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در صورت نیاز به کودک شما اجازه کشش و استراحت را بدهد. همه این‌ها ما را به این نتیجه می‌رسانند که باید صندلی میز مناسب همراه با یک میز کوچک مناسب برای بچه‌ها که قد مناسبی دارد تهیه کنید.

حالت ایستاده

ایستادن متناوب در زمانی که کودک شما در حال مطالعه است مهم است، زیرا بر وضعیت بدن او تأثیر مثبت می گذارد و او را سالم نگه می دارد. وقتی میز در این بعد است، مهمترین عاملی که باید ارزیابی شود، ارتفاع آرنج کودک شما با میز ایستاده اوست. دو قد باید به گونه ای مطابقت داشته باشند که بازوهای او عمود بر سطح میز باشند در حالی که ساعد خود را روی سطح میز قرار می دهد.

اندازه استاندارد میز تحریر کودک

اگر اینطور نیست، باید ارتفاع میز کودک خود را تا زمانی که به این بعد برسید تنظیم کنید. وقتی فرزندتان کارهایی مانند رنگ‌آمیزی، نوشتن یا نقاشی را انجام می‌دهد، باید مراقب باشید. در حین انجام تمام این کارها، مچ دست او باید روی میز آرام قرار گیرد تا در صورت کارکردن ساعت های طولانی، احساس فشار عضلانی نکند.

هنگامی که بدانید میز تحریر استاندارد برای کودکان چگونه است، آماده هستید که ارتفاع میز کودک خود را بر اساس سن ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید میز تحریر استاندارد

دستورالعمل های ارتفاع میز تحریر کودکان بر اساس سن

 

ایده هایی برای میز تحریر کودکان

بعضی ازمیزتحریرها با یک ایده زیبا روی دیوار اتاق کودک نصب میشوند. این مدل از میزها در بالای فضــای محیــــط قرارمیگیرند، به طوریکه در هنگام استفاده از میز، فضای زیادی برای حرکت و بازی بچه ها وجود دارد.
 

میز تحریر کودک دیواری

یکی دیگر از راه های صرفه جویی واستفاده بهینه از فضای اتاق، طراحی میز تحریرهایی است که در داخل آن بتوان وسایل کودک را قرارداد. به جای استفاده از طبقه و قفسه هایی که بعضا محیط اتاق را شلوغ میکند، این میز کوچک میتواند محل مناسبی برای نگهداری لوازمی از قبیل قلم، مدادرنگی، کتاب وغیره باشد.

استاندارد میز تحریر نوجوان

درمدل بالا همانطور که در عکس مشاهده میکنید، میز تحریر و نیمکت دارای طرح های یکسان و با ابعـــــاد مختلفی است. فضای روی میز کوچکتر بعنوان نیمکت مورد استفاده قرار می گیرد و هردو دارای محلی مناسب برای نگهداری کتابها، مجلات و سایر وســایل کوچک دیگر می باشد.

میز تحریر برای دو قلوها

یک میز تحریر میتواند یک سطح ساده روی دیوار باشد که شبیه یک قفسه است. این فضای کاری، برای دوبچه و دوقلوها شرایطی را فراهم میکند که در قفسه های بالای آن بتوانند لوازم خود را نگهداری کنند.

میز تحریر کودک نیمکتی

این سبک از میـــز با کمی جذابیت نمادی از میزهای روستــایی است. این میزتحریر شبیه میزهایی است که همه در مدارس استفاده میکردیم و دارای یک طبقه کوچکتر زیر میز است و این امکان را فراهم میکند که فضایی برای ساماندهی سایر لوازم بوجودآید.
 

میزتحریر استاندارد برای کودکان

این میزتحریر شبیه میزبالایی است با این تفاوت که دارای یک تکیه گاه در پشت صندلی است. همچنین دارای قفسه هایی بر روی دیوار میباشد که آن را تکمیل میکند. وجود یک تکیه گاه مناسب و استـاندارد برای میزکار، به افزایش راندمان کاری کمک شایانی میکند و همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. عـدم استفاده از یک صنــدلی یا تکیه گاه مناسب در هنگام کار بر روی میز سبب بروز مشکلات حاد واساسی وبعضا غیرقابل جبران خواهدشد.

میزتحریر استاندارد کودک

یک میز تحریر مربعی کوچک وساده برای بچه ها بسیار دوست داشتنی است. میتوان آن را در گوشه ای از اتاق قرارداده و دو صندلی سنتی به آن اضافه کرد. تزیین کردن دیوار اتاق با آثارهنری بچه ها، دنیای بینظیری همراه با احساس خوب برای آنها بوجود می آورد.

میزتحریر شیک و استاندارد کودک

این میزکوچک خاکستری رنگ در یک نگاه، حال وهوایی روستـایی را تداعی میکند ولی میتواند در یک محیــط مــــدرن، پدیدآورنده یک زیبایی باشد. این میزتحریر دارای یک باکس است که به راحتی با یک جک باز و بسته می شود که می توانید هر وسیله ای که لازم دارید در داخل میز قرار بدهید.

میزتحریر استاندارد دخترانه

اگربه دنبال مدل میز تحریر دخترانه زیبا و شیــک هستید، یک میز کوچک با یک طبقــــه در بالای میز میتواند به یک میــز تحــریر دوست داشتنی تبدیل شود. این میزتحریر دارای قفسه و طبقاتی است که برای نگهداری لوازم مصرفی و دکوری اتاق استفاده میشود. بخشی ازآن نیز به عنوان محل آویز در نظرگرفته شده است.
 

مدل میز تحریر
میز تحریر کودک

اگر یک میز تحریر به شکل ساده و کوچک باشد، میتوان یک محل اضافی را به شکل کابینت های کوچک کشودار به آن اضافه کرد. مدادها و وسایل تحریر را هم میتوان درون فنجان هایی که با قلاب از دیوار آویزان شده در بالای میز قرارداد.

فرم میز تحریر

این میز تحریر زیبا و کوچک درگوشه اتاق قرارداده میشود. این میز به یک صندلی متصل بوده و یک واحد را تشکیل میدهند. این ایده ساده واقعا شیک و جذاب است.
 

میز تحریر کودک

میز تحریر میتواند بخشی از خود دیوار باشد. به این شکل که درطراحی اتاق گنجانده شده و شامل قفسه ها، طبقات و سایرفضاهای نگهداری نیز می باشد. این مدل میز ها بعنوان میز تحـــریر برای نوجــــوان ها نیز استفاده می شود.

مدل میز تحریر
این مطلب را به اشتراک بگذارید: