دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه رمانتیک و شیک

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه رمانتیک و شیک

فضای اتاق خواب باید مکانی آرام و به دور از شلوغی باشد تا بتوانید ساعات مفیدی را به استراحت و کسب آرامش در آن سپری کنید. اتاق خواب شما می توانید مهم ترین مکانی باشد که شما در آن احساس راحتی دارید پس برای فراهم کردن محیطی زیبا و عاشقانه لازم است به نکات ساده ای توجه نمایید تا با کمی خلاقیت اتاق خوابی رمانتیک داشته باشید.

راز داشتن یک اتاق خواب رمانتیک

گاهی نیاز است از زندگی پر سر و صدای خود فاصله بگیرید و با داشتن یک اتاق خواب عاشقانه عقب نشینی کرده و آرامشی که نیاز دارید را به دست بیاورید و جالب است بدانید برای داشتن یک اتاق خواب رمانتیک نیاز به صرف هزینه نیست و با آسانی می توانید این اتاق خواب عاشقانه را داشته باشید. این راز خلاصه می شود در انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه

اتاق خواب عاشقانه

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه

هر سبکی را برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید فرقی ندارد شما می توانید برای طراحی اتاق خواب رمانتیک از ایده های دکوراسیون عاشقانه استفاده کنید و اتاق خواب خود را رمانتیک کنید.

اتاق خواب رمانتیک

پیش از هر چیز دیگری شما باید اتاق خوابی راحت برای خود به وجود بیاورید و به راحتی می توانید با استفاده از یک پرده مناسب باعث ورود نور مناسبتری به اتاق خواب خود شوید تا زمانی که صبح چشمان خود را باز می کنید آرامش را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون پنجره پذیرایی

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه

 

هر زمانی که صحبت از اتاق خواب رمانتیک میشود رنگ قرمز و صورتی به ذهن می رسد اما جالب است که بدانید رنگ مشکی یکی از شاخص های اصلی داشتن اتاق خوابی عاشقانه است و می توانید از این رنگ برای رنگ دیوارها و روتختی استفاده کنید.


برای مشاهده جدول فنگ شویی اتاق خواب کلیک کنید. 


اتاق رمانتیک

 

یکی از سبک هایی که در رمانتیک بودن اتاق خواب شما تأثیر بسیاری دارد سبک ساحلی است که برای به وجود آمدن این سبک می توانید از رنگ های سبز، آبی روشن و رنگ شنی استفاده کنید و با عناصری مانند گلدان های بزرگ فضای اتاق را رمانتیک تر کنید.

اتاق خواب رمانتیک
دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

 

می توانید از انواع بافت ها در دکوراسیون خود استفاده کنید به عنوان مثال می توانید از کوسن های خزدار یا روتختی های نرم استفاده کنید و فضای گرم و نرم و منعطفی به اتاق خود دهید. در صورتی که قصد دارید در اتاق خوابتان تعمیرات انجام دهید و فضای کافی را دارید می توانید از شومینه برای اتاق خواب خود استفاده کنید تا فضای شما گرم و صمیمی شود.

اتاق خواب رمانتیک و عاشقانه

 

با استفاده از یک تخت خواب با ارتفاع کم و زمینی می توانید دکوراسیون خود را به شکل متفاوتی به سمت عاشقانه بودن ببرید. تاج های بلند نیز در اتاق خواب های عاشقانه به شما کمک می کند و به راحتی می توانید در صورتی که قصد تغییر سرویس خواب خود را ندارید تاج تخت خواب خود را تغییر دهید.

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه
اتاق عاشقانه

 

تزیین اتاق خواب عاشقانه

در تزیین اتاق خواب رمانتیک می توانید با استفاده از نورهای ملایم نورپردازی اتاق خواب رمانتیک خود را میسر کنید که برای این منظور می توانید از انواع آباژور، لامپ های دیواری، چراغ های زمینی و ریسه های نوری استفاده کنید.

می توانید برای تزیین اتاق خواب عاشقانه از تور استفاده کنید و با به وجود آوردن حجله های توری و استفاده از ریسه های نور اتاق خوابی رمانتیک داشته باشید.

اتاق خواب عاشقانه شیک
اتاق رمانتیک

تزیین اتاق خواب عروس با شمع و گل

استفاده از شمع برای اتاق خواب رمانتیک بسیار رایج است البته شمع ها علاوه بر آرامشی که به محیط شما می دهند جایگاه ویژه ای در علم فنگشویی دارند. شما می توانید شمع و گل را ترکیب کرده و در تزیین خود به کار ببرید که فضای شما را فوق العاده می کند. یکی از ایده های اصلی تزیین اتاق خواب رمانتیک استفاده از شمع های قرمز همراه با گلبرگ های رز قرمز است که می توانید شمع قرمز و سفید را ترکیب کنید.

رمانتیک تزیین اتاق خواب عروس با شمع و گل
رمانتیک تزیین اتاق خواب عروس با شمع و گل

 

استفاده از عکس های دو نفره خود و همسرتان می تواند ایده بسیار جذابی باشد و می توانید این عکس ها را با گیره به ریسه های نور وصل کنید.

اتاق خواب عاشقانه شیک

 

می توانید از کوسن ها با رنگ های مختلف بر روی تخت خواب خود استفاده کنید و حتی یک کوسن طرح قلب با رنگ قرمز بسیار ایده خوبی است. همچنین روتختی ها فضای زیادی از اتاق را در بر می گیرند پس در انتخاب آنها دقت کنید.

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه
اتاق خواب رمانتیک و عاشقانه
اتاق خواب رمانتیک

در اتاق خواب می توانید از خرس پو که نماد عشق است هم استفاده کنید. از بادکنک ها می توانید برای تزیین اتاق خواب خود استفاده کنید که رنگ مناسب برای آنها رنگ قرمز، صورتی و سفید است.

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه
اتاق رمانتیک

 

نورپردازی اتاق خواب رمانتیک

در صورتی که اتاق خوابی رمانتیک می خواهید باید اتاقی پر نور را از ذهن خود دور کنید و به دنبال فضایی با نور ملایم باشید که برای این کار می توانید از انواع آباژور و نورهای مخفی و همچنین لامپ های دیواری و ریسه های نوری استفاده کنید.

اتاق خواب عاشقانه
اتاق عاشقانه

 

رنگ های پیشنهادی برای داشتن یک اتاق خواب عاشقانه

دیدن رنگ ها احساسات ما را شکل می دهد پس در نتیجه استفاده از رنگ مناسب مخصوصاً برای اتاق خواب عاشقانه مهم است. رنگ اتاق خواب عاشقان باید گرم و صمیمی باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

 

رنگ کاراملی یکی از رنگ هایی هست که برای اتاق خواب رمانتیک گزینه بسیار مناسبی است در صورتی که رنگ کاراملی را نمی پسندید می توانید از رنگ نارنجی جایگزین استفاده کنید.

اتاق خواب عاشقانه شیک
دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه

 

ترکیب رنگ بنفش و آلویی به شما کنتراست تضاد و درخشنگی می دهند که فضای شما را بسیار رمانتیک می کند.

اتاق خواب رمانتیک و عاشقانه

 

در صورتی که منزل شما در شهری گرم است برای خنک تر کردن اتاق خواب خود می توانید از رنگ آبی تیره نیز استفاده کنید که فضای صمیمی و رمانتیک نیز به شما می دهد. رنگ سبزآبی رنگی قوی و پر قدرت است که گرمای خاصی به محیط می بخشد و استفاده از آن در اتاق خواب های رمانتیک توصیه می شود.

اتاق خواب رمانتیک

 

طرح اتاق خواب رمانتیک بر اساس اصول فنگ شویی

بر اساس این اصول در اتاق خواب از رنگ دیوار تا قاب عکس می تواند تأثیر زیادی در روابط عاشقانه شما داشته باشد. در دکوراسیون داخلی خود هر چیزی که کشش عاشقانه شما را بیشتر می کند استفاده کنید. می توانید یک مجسمه یا تابلویی از یک زوج را به دکوراسیون خود اضافه کنید همچنین هر ترکیب فیزیکی از دو زوجی که عاشقانه به هم نگاه می کنند ایده مناسبی است.

اتاق رمانتیک

 

یک عکس دو نفره شاد و رمانتیک که فقط شما دو نفر باشید به فضای شما انرژی می بخشد. در صورتی که استفاده از یک زوج انسانی در قاب یا مجسمه از نظر شما و شریک زندگیتان مناسب نیست می توانید از زوج های متفاوت فنگ شویی مثل گربه، خرگوش، قو و انواع خزندگان استفاده کنید.

اتاق خواب عاشقانه
اتاق عاشقانه

 

استفاده از آب در محیط باعث تحرک و شعله ور شدن عاطفی شما می شود.

تابلویی از زوج هایی که در غروب آفتاب قدم می زنند با تصور آن که شما هم می توانید مانند آنها باشید همه چیز را زیباتر می کند.

از نماد های زوج استفاده کنید و از گذاشتن هر چیزی که تک باشد پرهیز کنید. از عکس های تکی استفاده نکنید حتی اگر در آن عکس ها بسیار زیبا باشید!

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه

مطالب مرتبط : اصول فنگ شویی اتاق کار

در فنگ شویی گل سفید نشانی از شروع تازه است که می توانید در صورتی که به تازگی عاشق شده اید از این نماد در اتاق خواب خود استفاده کنید.

اتاق خواب عاشقانه شیک

 

وجود یک لامپ و کشوهای کنار تخت خواب باعث ایجاد تعادل در رابطه عاشقانه شما می شود.

در اتاق خواب خود هر کس، سمت خود را داشته باشد و در آن سمتی که هست هر آنچه که می خواهد قرار دهد.

استفاده از آینه در اصول فنگ شویی بسیار رایج بوده ولیکن محل قرار گیری آن هم مهم است بنابراین آینه را طوری قرار ندهید که زمانی که می خوابید تصویر خود را مشاهده کنید به این صورت شما از نظر جسمی و روحی تخلیه می شوید.

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه

 

در صورتی که اتاق خواب مستر است حتماً درب حمام و سرویس بهداشتی خود را ببندید و چراغ آن را خاموش کنید زیرا در غیر این صورت انرژی خوب شما از بین می رود. حتماً زمانی که از خواب بیدار می شوید تخت خواب خود را مرتب کنید و در کل اتاق خواب خود را همیشه تازه و تمیز نگه دارید. از تخت خواب برای تلنبار کردن لباس ها یا کار کردن استفاده نکنید تخت خواب شما محل آرامش شماست.

اتاق خواب رمانتیک و عاشقانه

 

عناصر یک اتاق خواب رمانتیک و عاشقانه

رنگ: تأثیر بسیار زیادی در احساسات شما دارد.

نور پردازی: با نور پردازی می توانید سریع تر احساسات را ایجاد کنید.

دکوراسیون: طراحی اتاق خواب رمانتیک باید گرم و صمیمی باشد.

مبلمان: در اتاق خواب مهم ترین مبلمان تخت خواب ها هستند که باید راحت باشند.

اتاق خواب رمانتیک

 

به نکات زیر نیز توجه ویژه داشته باشید:

• نور های ملایم

• سرویس خواب راحت

• یک ظرف با خوراکی های جذاب

• اتاق خواب رمانتیک با شمع

• تورهایی که ایجاد سایبان کنند

• تلویزیون را در اتاق خواب قرار ندهید

• موسیقی در محیط پخش کنید

• از رنگ قرمز و پارچه های مخمل استفاده کنید

• از عود و یا اسپری های خوشبو کننده محیط استفاده کنید

• عطر مورد علاقه خود و همسرتان را روی تخت بپاشید

اتاق رمانتیک
اتاق خواب عاشقانه
اتاق عاشقانه
این مطلب را به اشتراک بگذارید: