تزیین جاکفشی | آموزش تزئین انواع جاکفشی با ایده های عالی

تزیین جاکفشی | آموزش تزئین انواع جاکفشی با ایده های عالی

جاکفشی ها لوازم کاربردی هستند که علاوه بر آن می توانند بر زیبایی دکوراسیون محیط شما تأثیر مستقیم بگذارند. اصولاً جاکفشی ها در ورودی درب منازل قرار می گیرند به همین دلیل در هنگام ورود به منزل در ابتدا جاکفشی به چشم می آید پس پیشنهاد می شود با تزیین جاکفشی با لوازمی ساده، جاکفشی و ورودی منزل را زیبا کنید. همچنین زیبایی هر قسمتی در خانه می تواند نشان دهنده سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شما باشد پس بهتر است سلیقه زیبا و منحصر به فرد خود را از درب منزل شروع کنید و جاکفشی خود را ره بهترین نحو تزیین نمایید.

تزیین جاکفشی

 

انواع تزئین جاکفشی

جاکفشی ها دارای ابعاد و مدل های مختلف هستند که در ابتدا توجه نمایید تا جاکفشی را انتخاب نمایید که با سبک چیدمان منزل و محیط اطراف شما هماهنگی داشته باشد. سپس از ابزار و لوازمی که برای دکوراسیون منزل و چیدمان در دسترس دارید می توانید استفاده نمایید. توجه نمایید که علاوه بر اکسسوری ها و لوازم دکوری تمیزی و کیفیت تولید جاکفشی در تزیینات دکوراسیون تأثیر مستقیم دارد. در ادامه به برخی مدل ها و ایده ها برای تزیین جاکفشی داشبوردی، ساده و ایستاده اشاره شده است که بسیار ساده و کاربردی می باشند.

تزیین انواع جا کفشی
تزیین جاکفشی مدرن

 

• تزیین جاکفشی با گل

گل و گیاهان در هر مکانی باعث زیبایی و طراوت آن محیط می شوند. پیشنهاد می شود از گل های طبیعی به دلیل جریان داشتن حس زندگی و انرژی مثبت در محیط استفاده نمایید. می توانید در قسمت بالایی جاکفشی خود روی دیوار شلفی را نصب کرده و گل هایی زیبا با گلدان هایی متناسب با رنگ دکور را روی آن قرار دهید. همچنین می توانید متناسب با چیدمان مد نظر خود از گلدان های فلزی، چوبی، شیشه ای با گل های رنگی مصنوعی هم استفاده نمایید.

تزیین جاکفشی با گل
تزیین جاکفشی با گل و گلدان

 

بیشتر بخوانید : فنگ شویی جافکشی

• تزیین جاکفشی با نمد

با استفاده از نمد و به کارگیری خلاقیت می توانید لوازم دکوری زیبایی را درست نمایید و از آن برای تزیین نقاط مختلف استفاده کنید. برای تزیین جاکفشی با نمد می توانید گلدان های کوچک، گل، عروسک، جاکلیدی، دیوارکوب و لوازم تزیینی دیگر را با استفاده از نمد های موجود در بازار و لوازم ساده درست کرده واز آن ها استفاده نمایید.

تزیین جاکفشی با نمد
تزیین جاکفشی
تزیین جاکفشی با گلدان نمدی

 

• تزیین جاکفشی سه تیکه

افرادی که به فضای بیشتر برای مرتب سازی کفش های خود نیاز دارند از جاکفشی های سه تیکه استفاده می کنند. برخی از این جاکفشی ها دارای ارتفاع یکسان و برخی دیگر دارای ارتفاع مختلفی هستند و زمانی که در کنار یکدیگر چیده می شوند ظاهری زیبا را به محیط می دهند. برای تزیین جاکفشی سه تیکه میتوانید از سه گلدان یک اندازه با گل هایی یک شکل استفاده نمایید. همچنین میتوانید از مجسمه های مشابه از جنس سنگ، فلز یا چوب استفاده کنید و برای جریان انرژی های مثبت انتخاب جاشمعی و شمع های یکسان نیز به شدت پیشنهاد می شود.

تزیین جاکفشی سه تیکه
تزیین انواع جاکفشی

 

• تزیین جاکفشی ساده

اگر طرح و مدل جاکفشی شما ساده است می توانید با تزییناتی خاص و زیبا سادگی آن را کاهش دهید. برای تزیین جاکفشی ساده میتوانید از لوازمی استفاده نمایید که دارای زرق و برق بیشتری باشند. به عنوان مثال استفاده از گلدان های بزرگ یا سه تکه، مجسمه های بزرگ با رنگ های طلایی یا استیل سادگی جاکفشی شما را جبران می کنند. اما برخی افراد با توجه به دکوراسیون منزل خود دکوراسیون و تزیینات ساده را انتخاب می نمایند که می توانند از مجسمه های کوچک، گلدان های تک و یا لوازم دکوری ظریف استفاده نمایند.

تزیین جاکفشی ساده
تزیین ساده جاکفشی

 

• تزیین جاکفشی چوبی

برای تزیین جاکفشی چوبی ساده ترین راه استفاده از لوازم دکوری رنگ چوب است. همچنین می توانید از گل و گیاهانی با گلدان شیشه ای ویا رنگ های خنثی مانند سفید یا کرم برای تزیین استفاده کنید. برای جلوه دادن بیشتر به جاکفشی می توانید از مجسمه هایی با رنگ های زرد یا قرمز استفاده کنید تا زیبایی آن چندین برابر شود.

تزیین جاکفشی چوبی
تزیینات جاکفشی چوبی
تزیین جا کفشی
تزئین جا کفشی چوبی

 

• تزیین جاکفشی پله ای

جاکفشی های پله ای دارای ارتفاع مختلفی هستند که از ارتفاع بلند تا کوتاه چیده می شوند. برای تزیین جامفشی پله ای و جلوگیری از شلوغ شدن آن می توان از گلدان هایی که در سه سایز مختلف در بازار وجود دارند استفاده نمود. همچنین می توان مجسمه ها و جاشمعی های ساده را برای تزیینات آن ها به کار برد.

تزیین جاکفشی پله ای
تزئین جا کفشی پله ای
تزیین جاکفشی

 

• تزیین جاکفشی کنسولی

جاکفشی های کنسولی به صورت یک کمد جادار و زیبا هستند. برای تزیین جاکفشی کنسولی می توانید از کتاب، جاکلیدی های رومیزی به همراه یک گلدان با پایه های استیل یا طلایی استفاده نمایید. همچنین می توانید از قاب عکسی کوچک که یادآور خاطرات شیرین شما می شود را روی آن قرار دهید تا هنگام ورود و خروج از خانه با دیدن آن قاب عکس حالتان خوب شود. در صورتیکه ورودی منزل و محلی که جاکفشی را قرار داده اید از نور کمی برخوردار است می توانی از یک آباژور رومیزی ساده و کوچک برای روشنایی بیشتر محیط جاکفشی خود استفاده کنید. یکی از راه های دیگر برای تزیین استفده از آینه است که می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف و هماهنگ با جاکفشی آن را انتخاب کرده و در بالای جاکفشی قرار دهید تا علاوه بر زیبایی، کاربردی هم باشد.

تزیین جاکفشی کنسولی
چیدمان جاکفشی کنسولی
تزیین جا کفشی کنسولی

 

• تزئین جا کفشی ایستاده

جاکفشی های ایستاده دارای ارتفاع متفاوتی هستند. شما می توانید قسمتی از جاکفشی ایستاده خود را جهت تزیینات و قراردادن لوازم دکوری انتخاب کنید. اگر جاکفشی ایستاده شما به گونه ای است که روی آن می توانید لوازم دکوری بگذارید می توانید از یک تابلو نسبتاً بزرگ با طرحی خاص استفاده کرده و یا از یک گلدان یا مجسمه زیبا را برای تزیین روی آن بگذارید.

تزیین جاکفشی ایستاده
دکور جاکفشی ایستاده
تزیین جاکفشی
تزیین جاکفشی مدرن
دیزاین جاکفشی ایستاده

 

تزئین جاکفشی عروس

برای تزیین جاکفشی عروس بهتر است خلاقیت و هنر را با یکدیگر ادغام کرده تا بتوانید تزییناتی زیبا انجام دهید. بهتر است از لوازم و اکسسوری های دکوری با رنگ های طلایی یا نقره ای استفاده نمایید. همچنین می توانید از لوازمی که نشان دهنده هنر و خلاقیت عروس می باشد برای زیبایی دکوراسیون و چیدمان بهره مند شوید. برای زیبایی بیشتر می توانید از گل هایی زیبا و خاص برای روی جاکفشی عروس همراه با شمع و جاشمعی استفاده کرده و تزییناتی متناسب با سبک دکوراسیون منزل عروس داشته باشید.

تزیین جاکفشی عروس
تزیین جا کفشی
تزیین جا کفشی عروس

 

تزیین آینه جاکفشی

برای قسمت ورودی منزل و بالای جاکفشی می توان از آینه های ساده و طرح دار استفاده نمود. برخی آینه ها با برش های دایره ای، بیضی، مستطیلی و مدل های دیگر با قاب هایی زیبا تولید می شوند که می توانید از آن ها برای نصب روی دیوار استفاده نمایید. همچنین برای تزیین آینه جاکفشی پیشنهاد می شود از طرح و رنگ روی خود جاکفشی نمونه برداری کنید. به صورتیکه اگر روی درب های جاکفشی شما طرح هایی با چوب یا فلز زده شده است برای قاب آینه نیز از آن طرح ها استفده نمایید اما در هنگام انتخاب آینه و طرح آن سعی نمایید طرحی را انتخاب کنید که در کنار هم زیبا شده و باعث شلوغی آن نشود.

تزیین آینه جاکفشی
تزیین قاب آینه جاکفشی
تزیین جاکفشی آینه دار
تزیین آینه بالای جاکفشی
این مطلب را به اشتراک بگذارید: