فنگ شویی جاکفشی | آموزش قوانین فنگشویی جاکفشی

فنگ شویی جاکفشی | آموزش قوانین فنگشویی جاکفشی

فنگ شویی دارای اصول و قوانینی است که علاوه بر سادگی بر حس خوب و انرژی مثبت اطراف بسیار تأثیرگذار است. اصول فنگ شویی باعث ایجاد حس تعادل وهماهنگی بین اجزاء و لوازم مختلف با انرژی های طبیعی می شود. علم فنگشویی در تمامی دنیا بر پایه عناصر طبیعی که شامل آب، خاک، آتش، فلز و چوب می باشد مقرر شده است که متناسب با دکوراسیون وچیدمان خود می توانید نکات مربوط به هر یک را انتخاب نمایید و آن را رعایت کنید.

 فنگ شویی جاکفشی
 فنگ شویی جاکفشی

 

یکی از لوازمی که در هر خانه ای مورد استفاده قرار میگیرد جاکفشی است. بر اساس سبک ها و چیدمان های مختلف جاکفشی هایی در طرح ها و رنگ های گوناگون طراحی و تولید می شوند.هنگام خرید جاکفشی باید به نکات خاصی مانند محل قرار گیری، ابعاد، رنگ و مدل جاکفشی توجه نمایید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. از آنجا که جاکفشی در تمامی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد محل قرار گیری آن اهمیت زیادی دارد تا در جای درست قرار گیرد تا هر زمانی که به کفش نیاز داشتید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. با توجه به یکسری نکات آموزش فنگ شویی جاکفشی می توانید جای مناسب جاکفشی در خانه را پیدا کرده و انرژی مثبت را در محیط پراکنده نمایید.

 جای مناسب جاکفشی
 فنگ شویی جاکفشی

 

• اهمیت فنگ شویی جاکفشی

جاکفشی به منظور مرتب سازی کفش ها و نگهداری صحیح از آن ها استفاده می شود که یکی از اصولی که در فنگ شویی جاکفشی مهم است مرتب بون آن فضایی است که جا کفشی در آن قرار دارد. بهترین محل برای قرار دادن جاکفشی در ورودی منزل است. ممکن است همراه با کفش ها انرژی منفی و آلودگی وارد خانه شود که بهتر است کف کفش ها را تمیز کرده و آن ها را در جاکفشی قرار دهید. بهتر است جاکفشی را در یک کنج قرار دهید تا مانع رفت و آمد و شلوغی ورودی خانه نشود. همانطور که گفته شد یکی از عناصر مهم در فنگ شویی خاک است که برای استفاده از آن می توان از رنگ های خنثی مانند کرم یا قهوه ای استفاده نمود که لوازم خانه مانند جاکفشی یکی از بهترین گزینه ها است. امروزه جاکفشیها با استفاده از مواد اولیه مختلف ومتناسب با تمامی سبک و سلیقه ها طراحی و تولید می شود که شما می توانید از جاکفشی هایی که از چوب، MDF، نئوپان، فلز و یا ترکیب آن ها تولید شده اند استفاده نمایید.

 جای مناسب جاکفشی
 جای مناسب جاکفشی

یکی دیگر از نکاتی که در فنگ شویی جاکفشی اهمیت زیادی دارد تمیز بودن آن است. سعی نمایید در فاصله زمانی مشخص جاکفشی و کفش های خود را تمیز و مرتب نمایید زیرا آلودگی و گرد و خاک روی جربان انرژی های خوب تأثیر منفی می گذارد. می توانید از یک پادری استفاده کرده و در هنگام ورود به منزل کف کفش های خود را کمی تمیز کرده و خاک اضافی آن را بگیرید سپس کفش را در جای خود بگذارید. برای زیبایی بیشتر با توجه به محل قرارگیری و فنگشویی جاکفشی سعی نمایید از جاکفشی درب دار استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید : جاکفشی نشیمن دار

 فنگ شویی جاکفشی
 جای مناسب جاکفشی

 

• فنگ شویی جاکفشی چگونه است؟

با توجه به قوانین فنگشویی جای مناسب جاکفشی قسمت های غرب و جنوب غربی خانه است اما قرار دادن جاکفشی در قسمت های شمالی، شرق و شمال شرقی به دلیل انرژی های منفی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. اما اگر درب ورودی و قسمت های غرب و جنوب غربی خانه شما مناسب قراردادن جاکفشی نیست سعی نمایید آن را در فضایی خارج از خانه قرار دهید.

 جای مناسب جاکفشی
 آموزش فنگ شویی جاکفشی

بیشتر بخوانید : تزیین جاکفشی

اگر شما فضای کافی برای قراردادن جاکفشی را ندارید هرگز آن را در اتاق خواب نگذارید زیرا انرژی های منفی آن آرامش و آسایش شما را مختل می کند. همچنین به دلیل از بین رفتن زیبایی چیدمان و دکوراسیون منزل و جلوگیری از آسیب رساندن به سلامتی اعضای خانواده هرگز جاکفشی را در نزدیکی آشپزخانه قرار ندهید. برای زیبایی بیشتر جاکفشی و محیط اطراف آن می توانید از آینه در روی دیوار استفاده نمایید و روی سطح جاکفشی را با استفاده از گلدان و مجسمه های زیبا تزیین نمایید.

 جای مناسب جاکفشی
 فنگشویی جاکفشی

 

علاوه بر پیدا کردن جای مناسب جاکفشی انتخاب سایز و مدل آن نیز اهمیت زیادی دارد. سعی نمایید ابعاد جاکفشی را به گونه ای انتخاب نمایید که علاوه بر جادار بودن متناسب با فضایی باشد که می خواهید آن را قرار دهید. همچنین با توجه به سبک و دکوراسیون داخلی منزل خود مدل آن را انتخاب نمایید تا با مابقی لوازم هماهنگ باشد و حس زیبایی را بیشتر نماید.

 جای مناسب جاکفشی
 فنگ شویی جاکفشی
این مطلب را به اشتراک بگذارید: