ایده های مناسب برای گوشه های خالی اتاق خواب و منزل

ایده های مناسب برای گوشه های خالی اتاق خواب و منزل

در اکثر چیدمانهای معمول در اتاق خواب و منزل به گوشه هایی برخورد می کنیم که ظاهرا بی استفاده باقی مانده اند. این قسمتها به نحوی ساخته شده اند که در ابتدا به فکرمان نمیرسد که چگونه میتوان یک چیدمان درست و استفاده بهینه ای از آنها داشت. طراحی و ایده های نو باعث میشود از این نقاط بهترین استفاده را ببریم. تنها کافی است با کمی دقت، اندازه ها و سایز این گوشه ها را داشته باشیم. حال میتوانیم شروع تازه ای برای استفاده از این نقاط داشته باشیم.

ایده گوشه سالن

در این مقاله به بررسی چگونگی تبدیل فضاهای نادیده گرفته شده به مکانی مفید و جذاب خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله با ما باشید.

ایده گوشه سالن

یکی از راهکارهای مناسب، تهیه محل بازی برای کودکان و ایمن سازی آن برای تردد و بازی بجه ها است. قرار دادن وسائل بازی کودک در گوشه اتاق خواب و نزدیک به تخت خواب کودک باعث میشود تا با سرگرم شدن به وسائل بازی، کمتر در محیط های پرخطر خانه تردد نماید.

ایده کنار پنجره

با قرار دادن یک تخته چوب بر روی پایه های فلزی میتوان یک میز نهارخوری ساده و کوچک درست کرد.

 

ایده کنار سالن

یکی از راهکارهای مناسب برای این گونه فضاها، تهیه و ساخت یک کتابخانه شخصی در گوشه اتاق خواب و یا اتاق نشیمن است. این ایده برای بسیاری از افراد با استقبال مواجه شده است.

 

ایده کنار آشپزخانه

همچنانکه در تصویر مشخص است. از گوشه این اتاق برای نگهداری وسائل تولید چای و نسکافه برای یک بعد از ظهر زیبا استفاده شده است. این محل فضایی است تا با دوستان و خانواده، یک عصرانه خوشمزه را صرف کنید.

 

ایده کنار سالن

با قرار دادن یک تخت خواب تاشو و یا مبل راحتی میتوان یک گوشه دنج برای استراحت بوجود آورد. تخت خواب هایی که در گوشه کار شده اند را در مقاله سرویس خواب گوشه ای مطرح کرده ایم.

 

ایده کنار سالن

از این فضاها به عنوان محلی برای قرار دادن لباس و یا یک کمد متحرک میتوان استفاده کرد. چیدمان لباسها بر روی آن باعث صرفه جویی و نظم بهتر لباسها خواهد شد.

نحوه سفارش و خرید انواع کمد ریلی از دکوچید

 

ایده کنار سالن

قرار دادن یک دراور در گوشه اتاق با پایه های ظریف و زیبا را در این تصویر مشاهده می کنید. از سطح این دراور نیز به عنوان محلی برای قراردادن دکور استفاده میشود.

 

ایده گوشه دیوار

با یک شلف ساده میتوان یک کتابخانه دو یا سه طبقه داشت و در کنار کتابها از وسائل دکوری نیز استفاده کرد.

برای مشاهده انواع و خرید کمد لباس از دکوچید کلیک کنید. 

 

ایده کنار سالن

در این تصویر گوشه اتاق خواب کودک با یک طرح زیبا کاغذ دیواری شده است. تخت خواب کودک هم در گوشه اتاق قرار داده شده است و با استفاده از قابهای زیبا، این چیدمان کامل گردیده است.

 

ایده گوشه سالن

در این تصویر، با ساخت یک کتابخانه زیبا و قرار گرفتن یک میز تحریر در کنار آن طراحی زیبایی انجام شده است. این کار باعث استفاده بهینه و عالی از این فضا گردیده است. وسائل دکوری بر روی آن نیز این کتابخانه را به شکل زیبایی نمایش میدهد.

ایده کنار سالن

با قرار دادن یک میله آهنی و ثابت کردن آن در دو طرف دیوار، یک کمد دیواری کوچک در کنار دیوار ساخته شده است.

ایده کنار سالن

یک میز تحریر در گوشه اتاق با استفاده از یک پایه فلزی و یا چوبی و یک صفحه چوب ساخته شده است. در این مدل، زیر تخته چوب به وسیله ابزار به دیوار محکم شده است تا توان نگهداری وسائل را بر روی خود داشته باشد.


قیمت میز تلویزیون و میز ال سی دی تولید شده در دکوچید


ایده گوشه دیوار

ساخت یک دکوری زیبا با طرح سیب در گوشه دیوار، نمونه دیگری از خلاقیت در چیدمان گوشه های خالی میباشد.

ایده گوشه دیوار

در این مدل نیز با استفاده از یک طراحی ساده و زیبا، یک محل برای بازیهای کامپیوتری و یا قرار دادن دستگاه پخش صدا میتوان در نظر گرفت.

ایده گوشه سالن

در این تصویر با استفاده از تابلوها و عکسهای مختلف، یک دکور زیبا در گوشه اتاق نشیمن ایجاد شده است. از آن به عنوان یک گالری دیواری میتوان نام برد.

ایده گوشه آشپزخانه

در روی این دیوارها میتوان تخته هایی را ثابت کرد و بر روی آن وسائل دکوری و لوازم دیگر آویزان نمود.

ایده کنار سالن

در این تصویر از یک فضای خالی گوشه دیوار به عنوان محلی برای آویز لباس و کیف و کلاه استفاده میشود. نزدیک بودن به محل خروج اتاق باعث میشود این فضا برای این کار مناسب باشد.

ایده کنار سالن

گوشه های دنج، محلی برای یک اتاق کار دنج است. همانطور که در عکس مشاهده میکنید، از دیوار کنج به عنوان میز تحریر و محلی برای قرار دادن مدارک و اسناد و لپ تاپ میتوان استفاده کرد. این قفسه ها برای چیدمان کتابها و دیگر وسائل کاربرد دارد. در زیر چند نمونه استفاده از فضاهای کنج را با هم مرور می کنیم.

ایده کنار سالن
ایده کنار اتاق
ایده کنار سالن

با کمترین هزینه میتوان از کنج های اتاق استفاده بهینه کرد. تنها کافی است ایده های خود را خلق کنید. آنوقت دیگر هیچ فضای خالی نخواهید داشت. شما نیز دست بکار شوید و ایده های خلاقانه خود را پیدا کنید. دکوچید تولید کننده انواع سرویس خواب و تخت خواب، مفتخر است تا ایده های شما را به ابزاری کارآمد تبدیل نماید. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: