ایده جالباسی و جاکفشی خلاقانه و کاربردی

ایده جالباسی و جاکفشی خلاقانه و کاربردی

خانه های کوچک اغلب ممکن است که فضای کافی برای کمد لباس را نداشته باشند. چگونه میتوان با استفاده از جالباسی و جاکفشی های بدون درب، چیــــدمان اتـــاق خواب و یا منـــــزل را نظم دهی کرد؟ در این مقاله به بررسی ایده جالباسی و جاکفشی خواهیم پرداخت.

مدل جا لباسی

در این مدل با استفاده از چوب یکایده جالباسی و جاکفشی با داشتن کشوهایی برای چیدمان لباس و همچنین آویزان کردن لباسها وجود دارد.

عکس جالباسی

در این مدل با استفاده از میله های فلزی و یک تخته چوب در کف، این طراحی زیبا از یک جالباسی را بوجود آمده است. تخته چوبی پائین آن نیز به عنوان جاکفشی در نظر گرفته شده است.

قیمت و خرید جاکفشی در فروشگاه اینترنتی دکوچید

عکس جا لباسی

در این مدل ساده، با قرار دادن دو طرح نردبان چوبی در موازات هم و قرار گفتن طبقات چوبی روی پله های آن ، این طرح زیبا شکل گرفته است.

طرح جالباسی

ترکیب فلز و چوب در این طرح، یک ایده جالباسی و جاکفشی مدرن و ساده را خلق کرده است.


برای مشاهده انواع و قیمت جالباسی در دکوچید کلیک کنید.


مدل جالباسی چوبی

در این مدل با استفاده از فایل و میز پاتختی های کوچک بر روی یک تخته چوب بزرگ و درست کردن یک رخت آویز، این جالباسی کامل گردیده است. یک محل نشستن نیز برای زمان پوشیدن کفش در نظر گرفته شده است.

درست کردن جالباسی

این طرح زیبا هم یک مدل از جالباسی های ساده است که با حداقل امکانات ساخته شده است.

جالباسی کم جا

این جالباسی چرخ دار برای جابجا شدن نیز کاربرد دارد و ترکیبی از چوب های زیبا و فلز میباشد. ترکیب رنگ قهوه ای چوب و رنگ مشکی فلز، طرح آن را زیباتر کرده است.

بعضی از مدلهای جالباسی را میتوان هم به عنوان جالباسی و جاکفشی در نظر گرفت و هم به عنوان فضاهای جدا کننده در منزل کاربرد دارد. در تصویر زیر چند مدل از این جاکفشی- جالباسی را با هم خواهیم دید.

جالباسی کوچک
جاکفشی و جالباسی مدرن
ایده جالباسی دیواری
ایده تزیین جالباسی
جالباسی ایستاده
چوب لباسی

در تمامی مدل های اشاره شده، عنصر کم کردن فضای استفاده از کمد و زیبایی و چیدمان منظم و ذخیره سازی در محیط های کوچک به بهترین شکل ممکن انجام داده شده است.

شما میتوانید طرح های کمد خود را به صورت کمد سفارشی درخواست داده و کمد سفارشی خود را بسازید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: