نکات انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

نکات انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

همچنین انتخاب رنگ مناسب برای کمد دیواری روی بزرگ و کوچک نشان داده شدن اتاق خواب شما تأثیرگذار است. یکی از راه های انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب توجه به این است که چه افرادی می خواهند از آن اتاق استفاده نمایند. تا بتوانید بر اساس سلیقه آن ها و نکات ساده دیگری بهترین رنگ کمد دیواری را انتخاب نمایید. در ادامه به نکاتی ساده اشاره شده است که می تواند به شما در انتخاب بهترین رنگ کمد دیواری کمک نماید.

پرفروش ترین رنگ کمد دیواری
جدیدترین رنگ کمد دیواری ام دی اف

• بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب زوج

اتاق خواب زوجین محیطی برای کسب آرامش و استراحت است و باید فضایی دلباز و آرام داشته باشد. در اتاق خواب زوج ها برای اینکه لوازم دو نفر در آن جای گیرد از کمد بزرگتری استفاده می شود که در کنار لوازم دیگر بسیار به چشم می آید. بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب زوج ها رنگ های روشن است. اگر شما سبک مدرن را برای اتاق خواب مشترک و سرویس خواب خود انتخاب کرده اید بهتر است از رنگ سفید، بژ، صدفی و رنگ های متناسب با سرویس خوابتان استفاده نمایید. همچنین اگر اتاق خواب شما بزرگ است می توانید از رنگ های تیره مانند مشکی و یا ترکیب آن با سفید و رنگ هماهنگ با مابقی وسایل استفاده نمایید. اگر شما سبک سنتی و کلاسیک را برای چیدمان اتاق خوابتان مد نظر دارید می توانید علاوه بر رنگ سفید می توانید از رنگ های گرم تر مانند کرم، قهوه ای، فندقی و یا رنگ های چوب برای کمد دیواری خود انتخاب نمایید تا حس کلاسیک منتشر شده در اتا قخوابتان را افزایش دهد. یکی دیگر از بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب رنگ خنثی طوسی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.

بهترین رنگ کمد دیواری جدید
رنگ کمد دیواری جدید

 این رنگ با اغلب رنگ ها ترکیب می شود و به تنهایی نیز دکوراسیون خاصی را به همراه می آورد. اگر شما به دنبال انتخاب بهترین رنگ کمد دیواری عروس هستید باید به این نکته توجه نمایید که ازآنجا که اغلب برای اتاق خواب عروس از سرویس خواب با رنگ های روشن مانند سفید استفاده می کنند پیشنهاد می شود رنگ کمد دیواری اتاق خواب عروس را سفید انتخاب نمایید. برای زیبایی بیشتر آن می توانید از ورق ها و رنگ هایی برای تولید کمد استفاده نمایید که دارای حالت براق باشند.


برای مشاهده انواع جالباسی در دکوچید کلیک کنید.


 

کمد دیواری سفید براق

بیشتر بخوانید : مدل کمد دیواری کوچک

• بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

برای اتاق خواب دخترانه بهترین رنگ کمد دیواری می تواند سفید، صورتی، بنفش، سبز و یا ترکیبی از آن ها باشد. اما توجه نمایید که رنگ سرویس خواب دخترانه شما چه رنگی است. بهترین رنگ کمد دیواری جدید رنگ های پاستلی هستند که دلیل اینکه دارای طیف رنگی ملایمی هستند برای اتاق خواب دخترانه بسیار مناسب می باشند. همچنین می تواند از رنگ طوسی روشن برای کمد دیواری استفاده نمایید. یکی دیگر از رنگ هایی که برای اتاق خواب دخترانه مناسب است رنگ کرم روشن است که از رنگ چوب الهام میگیرد.

 رنگ صورتی برای کمد دیواری اتاق خواب
 رنگ روشن برای کمد دیواری اتاق خواب

 

• بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب پسرانه

برای اتاق خواب پسرانه بهتر است از رنگ های گرم تر مانند قرمز، نارنجی و یا رنگ هایی مانند آبی و سفید استفاده نمایید. اگر اتاق خواب پسرانه شما برای کودک است می توانید از چندین رنگ و ترکیب آن ها با یکدیگر رنگ کمد لباس را انتخاب نمایید. همچنین اگر سرویس خواب پسرانه فرزند شما رنگ تیره دارد و یا ترکیبی از چند رنگ است برای جلوگیری از تاریکی و کوچک شدن اتاق خواب بهترین رنگ کمد دیواری رنگ سفید است. اگر برای اتاق خواب پسرانه از سرویس خواب در رنگبندی تیره و یا طرح چوب استفاده می نمایید بهتر است رنگ هایی مانند کرم، قندقی و یا گردویی را برای کمد دیواری اتاق خواب انتخاب نمایید.

 رنگ زرد برای کمد دیواری اتاق خواب
 رنگ روشن برای کمد دیواری اتاق خواب

 

• نکات کلیدی در انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

  • در هنگام انتخاب رنگ کمد دیواری حتماً بین رنگ دیوار ها  و سرویس خواب و رنگ کمد دیواری هماهنگی ایجاد نمایید. می توانید رنگ کمد دیواری را با رنگ سرویس خواب هماهنگ نمایید تا کمد دیواری جدا از دیوار ها به چشم آید و زیبایی بیشتری داشته باشد.
  • اگر کمد دیواری با رنگ گرم و پر رنگی را انتخاب میکنید در کنار آن از یک رنگ خنثی استفاده نمایید تا چشم نوازتر باشد.
  • برای اتاق خواب کودکان بر اساس روحیه و رفتار های آن ها رنگ را انتخاب نمایید تا به آن ها آسیبی وارد نشود.
  • در اتاق خواب بزرگسالان کمد دیواری با یک رنگ ساده بهترین گزینه است که باعث زیبایی اتاق می شود پس با توجه به مدل کمد دیواری و چیدمان اتاق رنگ متناسب آن را انتخاب نمایید.
رنگ روشن برای کمد دیواری اتاق خواب
بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

 

  • اگر می خواهید کمد دیواری اتاق خواب شما برای چندین سال قابل استفاده باشد و با تمامی دکوراسیون ها هماهنگی داشته باشد بهتر است از رنگ سفید و یا طیف رنگ های چوبی برای کمد انتخاب نمایید.
  • قبل از انتخاب رنگ برای اتاق خواب پسران و دختران نظر آن ها را جویا شوید تا دکوراسیون و چیدمان اتاق طبق سلیقه و نظر آن ها باشد تا زمانی که در اتاق هستند اوقات خوبی را در آن سپری نمایند.
  • توجه نمایید که اگر از رنگ هایی مانند قرمز، زرد، مشکی و رنگ هایی گرم و تیره برای کمد دیواری استفاده نموده اید مابقی لوازم را به گونه ای انتخاب نمایید تا با یکدیگر در تضاد باشند و یا مکمل یکدیگر باشند تا انرژی مثبت را در اتاق جاری کرده و زیبایی را بیشتر نمایند.
رنگ روشن برای کمد دیواری اتاق خواب
نگ مشکی برای کمد دیواری اتاق خواب
 بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

بهترین رنگ کمد دیواری برای اتاق کوچک

بهترین رنگ‌ها برای اتاق‌خواب‌های کوچک می‌توانند فضایی تنگ و کوچک را به خود اختصاص دهند و بسته به فضایی که به دنبال آن هستید، فضایی را بزرگ‌تر و بزرگ‌تر، یا دنج‌تر و دلپذیرتر کنند. در حالی که هیچ رنگی نمی تواند فضای مربعی شما را از نظر فیزیکی گسترش دهد، سایه مناسب می تواند به اتاق بزرگتر اشاره کند. البته رنگ سفید رنگی است که به دلیل خاصیت گسترش فضا شناخته شده است، اما این تنها رنگی نیست که برای فضای کوچکتر مناسب است.

رنگ کمد دیواری اتاق کوچک صورتی
رنگ کمد دیواری اتاق کوچک سفید
رنگ کمد دیواری اتاق کوچک آبی سفید
رنگ کمد دیواری اتاق کوچک بنفش سفید

امروزه کمد لباس تنها یک فضا برای مرتب سازی لباس و لوازم مختلف نیست بلکه یکی از اصلی ترین اجزاء در دکوراسیون به شمار می آید. به همین دلیل هنگام خرید کمد دیواری علاوه بر فضای تفکیک شده داخل آن به رنگ کمد دیواری توجه نمایید. رنگ کمد دیواری شما باید با رنگ مابقی لوازم موجود در اتاق و سبک کلی اتاق خوابتان همخوانی داشته باشد در غیر این صورت زیبایی دکوراسیون شما و حس یکدست بودن و چشم نوازی هنگام ورود به اتاق از بین می رود.

بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

رنگ کمد دیواری روشن

ما دیگر از کمد لباس خود صرفاً به عنوان مکانی برای نگهداری وسایل شخصی خود استفاده نمی کنیم. نحوه تفکر ما در مورد رنگ در کمد لباس هایمان در طول زمان تغییر کرده است. رنگ‌های کمد اتاق خواب به یکی از اجزای مهم سبک طراحی ما تبدیل شده‌اند و اگر با بقیه دکوراسیون فضای ما همخوانی نداشته باشند، ممکن است زشت به نظر برسند. در ادامه چند تصویر از رنگ کمد دیوای روشن مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید : مدل کمد لباس

رنگ کمد دیواری روشن
رنگ کمد
رنگ کمد دیواری گردویی روشن
رنگ های کمد دیواری
این مطلب را به اشتراک بگذارید: