کابینت ممبران | 37 مدل کابینت ممبران در رنگ های مختلف

کابینت ممبران | 37 مدل کابینت ممبران در رنگ های مختلف

کابینت ممبران از پرطرفدارترین مدل های کابینت آشپزخانه بوده که امروزه مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. این مدل کابینت به دلیل تنوع در طرح و رنگی که دارد برای تمام سلیقه ها مناسب می باشد. همچنین کابینت آشپزخانه ممبران علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط بسیار جادار و کاربردی است. اگر شما به دنبال یک کابینت خاص و منحصر به فرد برای آشپزخانه بزرگ و جادار خود هستید کابینت ممبران بهترین گزینه است.

کابینت ممبران چیست؟

این مدل کابینت به دلیل طراحی و نقش های خاصی که روی آن دارد طرفدار پیدا کرده است. روی درب یا نماهای کابینت آشپزخانه ممبران با استفاده از دستگاه های CNC نقش های ساده یا برجسته که اغلب آن ها از هنر ایرانی الهام گرفته شده است زده می شود سپس با استفاده از دستگاه های پیشرفته به صورت یکدست روکش وکیوم می شوند تا علاوه بر زیبایی مقاومت و ماندگاری بیشتری داشته باشند به همین دلیل می توان نام دیگر آن را کابینت وکیوم نیز گذاشت.
 

مدل کابینت ممبران
عکس کابینت ممبران


مدل کابینت ممبران

بدنه کابینت آشپزخانه ممبران از ام دی اف ساخته می شود اما بر اساس نقش و نماهایی که روی آن ایجاد شده و وکیوم می شود می توان آن ها را به مدرن و کلاسیک تقسیم نمود. کابینت مدرن دارای طرح و نقش و رنگ های یکدست و ساده تری هستند و در طرح آن ها از گل های برجسته، دندانه و طرح های شلوغ در درب ها و ستون ها استفاده نمی شود. اما اگر به طرح های منبت کاری شده و برجسته روی کابینت های چوبی علاقه مند هستید می توانید با قیمت مناسبتر مدل کابینت کلاسیک را با همان نقش های برجسته روی سقف و ستون ها انتخاب نمایید.
 

عکس کابینت آشپزخانه
کابینت با روکش وکیوم

 

بیشتر بخوانید : کابینت های گلاس

کابینت ممبران جدید

اگر شما به دنبال طرح جدید برای کابینت در آشپزخانه خود هستید بهتر است از مدل ممبران مدرن استفاده نمایید تا با طرح های ساده زیبایی خاصی را به آشپزخانه و خانه خود بیاورید. این مدل از کابینت به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ هر کدام به نحوی آشپزخانه شما را زیبا و لوکس میکند.
 

کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت رنگ سفید صدفی یکی از بهترین گزینه ها برای کابینت آشپزخانه ممبران است زیرا به دلیل انعکاس نور باعث روشنایی و بزرگ نمایی آشپزخانه می شود. این رنگ کابینت زیبایی خاصی دارد و بسیاری از افراد آن را به تنهایی یا با رنگ های دیگر ترکیب کرده و استفاده می کنند.
 

کابینت آشپزخانه سفید صدفی
کابینت آشپزخانه سفید صدفیکابینت آشپزخانه سفید صدفی

 

کابینت ممبران استخوانی

یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار برای کابینت ممبران رنگ استخوانی است که زیبایی خاصی را به محیط می بخشد و به دلیل روشن بودن رنگ آن برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است.
 

کابینت ممبران استخوانی
کابینت آشپزخانه استخوانی

کابینت ممبران آبی

رنگ آبی باعث ایجاد حس آرامش و پاکی در هر محیطی می شود. اگر شما به رنگ آبی علاقه مند هستید می توانید کابینت آشپزخانه ممبران را به این رنگ سفارش دهید. کابینت آبی کاملا منحصر به فرد است و آشپزخانه شما کاملا خاص و جذاب می شود.
 

کابینت آشپزخانه آبی


کابینت ممبران بژ

رنگ بژ یکی از رنگ هایی است که به تازگی برای کابینت ممبران مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل طیف روشنی که دارد می تواند جایگزین مناسبی برای رنگ سفید در آشپزخانه باشد.
 

کابینت ممبران بژ
کابینت بژ

کابینت ممبران قهوه ای

رنگ قهوه ای نمایانگر چوب و طبیعت است و اگر میخواهید این حس به شما منتقل شود می توانید از این رنگ برای کابینت آشپزخانه ممبران استفاده کنید. رنگ قهوه ای بهترین انتخاب برای رنگ کابینت ممبران کلاسیک است که از قدیم تا به امروز مورد پسند بسیاری از افراد بوده است.
 

کابینت قهوه ای
کابینت ممبران قهوه ای

 

کابینت ممبران کرم طلایی

اگر میخواهید کابینت آشپزخانه ممبران شما به سبک کلاسیک نزدیک باشد می توانید از رنگ کرم طلایی برای آن استفاده نمایید. این مدل کابینت دارای روکش ضدآب کرم رنگ است که می توانید آن را با رنگ قهوه ای ترکیب کنید.
 

کابینت کرم طلایی
کابینت ممبران کرم طلایی


کابینت ممبران تیره

یکی از رنگ های تیره ای که امروزه برای این نوع کابینت بسیار زیبا و خاص می باشد رنگ مشکی است. توجه نمایید اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است از این رنگ استفاده نمایید زیرا رنگ های تیره مانند مشکی فضا را کوچکتر می کند. 
 

کابینت ممبران تیره
کابینت آشپزخانه تیره

 

کابینت ممبران پله ای

این مدل کابینت به دلیل داشتن عمق های مختلف در قسمت دیواری به صورت پله ای نصب می شوند. اگر میخواهید کابینت ممبران مدرنی داشته باشید می توانید از این مدل ممبران پله ای استفاده نمایید.
 

کابینت پله ای
کابینت ممبران پله ای

کابینت ممبران براق

کابینت آشپزخانه ممبران را می توانید به صورت براق سفارش دهید به صورتی که روکش آن با انعکاس نور براق باشد و نور را پخش کرده و جلوه خاصی به محیط ببخشد.
 

کابینت ممبران براق
کابینت آشپزخانه براق

کابینت ممبران سفید طلایی 

کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت آشپزخانه سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طوسی

کابینت ممبران سفید طوسی
کابینت سفید طوسی

کابینت ممبران با جزیره

ساخت جزیره برای کابینت آشپزخانه ممبران با همان طرح و رنگ و یا رنگ متضاد بدنه ها زیبایی خاصی به آن می دهد. شما می توانید از جزیره به عنوان یک کانتر، میز غذاخوری و یا یک کابینت با یونیت جادار برای قرار دادن ظروف و لوازم مختلف استفاده کنید.
 

کابینت ممبران با جزیره
کابینت با جزیره

کابینت ممبران بدون دستگیره

برای کابینت کلاسیک ممبران بهتر است برای زیبایی بیشتر از دستگیره استفاده نمایید اما اگر کابینت ممبران مدل مدرن را انتخاب کرده اید می توانید از دستگیره های مخفی یا مگنتی استفاده نمایید تا مدرن تر شده و به راحتی هم باز و بسته شود.

کابینت ممبران بدون دستگیره

کابینت ممبران ال

شما می توانید متناسب با فضای آشپزخانه خود کابینت را به صورت ال طراحی نمایید و یا جزیره کابینت را به صورت ال انتخاب کنید تا بتوانید به عنوان میز غذا خوری و غیره از آن نیز استفاده نمایید.
 

کابینت ممبران ال
کابینت ال

 

دستگیره کابینت ممبران

با توجه به تنوع در مدل های دستگیره کابینت میتوانید برای کابینت آشپزخانه ممبران خود دستگیره هایی ساده یا مدل دار را متناسب با مدل کابینت انتخاب نمایید تا زیبایی آن را کامل نمایید. دستگیره کابینت ها از جنس های مختلف مانند فلزی، استیل یا سرامیکی و جنس های دیگر است که می توان همرنگ یا متضاد رنگ بدنه کابینت آن را انتخاب نمود و در جای مناسب نصب کرد. 
 

 

تفاوت کابینت ممبران با ام دی اف MDF

این نوع کابینت با توجه به اینکه توسط جدیدترین تکنولوژی ها وکیوم و pvc می شود با توجه به نقش ها و طرح هایی که دارد به روز تر و مدرن تر است. در نتیجه اگر میخواهید کابینت مدرن یا کلاسیک و خاص داشته باشید می توانید کابینت ممبران را انتخاب کنید اما اگر کابینت ساده مد نظرتان است می توانید از کابینت ام دی اف استفاده نمایید. 


مزایای کابینت ممبران

یکی از اصلی ترین مزایای این مدل کابینت این است که با توجه به استفاده از تکنولوژی CNC و وکیوم می توان طرح های متنوع و زیبایی را در رنگ های مختلف ایجاد نمود. یکی دیگر از مزیت های کابینت ممبران علی الخصوص مدل کلاسیک آن هزینه مناسب آن نسبت به چوب است. از اصلی ترین مزیت های این مدل کابینت می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که روکش وکیوم شده روی آن از نفوذ آب و رطوبت به داخل مغز ام دی اف جلوگیری می کند. کابینت های چوبی بعد از مدتی برای براق بودن نیاز است که به آن ها روغن زده شود اما کابینت آشپزخانه ممبران همیشه یراقیت و زیبایی خود را دارد و نیازی به این کار نیست.
 

معایب کابینت ممبران

یکی از معایبی که کابینت ممبران دارد این است که اگر از مواد اولیه مرغوب تولید نشود ممکن بعد از مدتی به دلیل مجاورت با نور و گرما و حرارت رنگ آن تغییر کند و یا چسب استفاده شده در آن خاصیت خود را از دست بدهد. یکی دیگر از معایب این مدل کابینت حساسیت نسبت به اجسام تیز است که روی آن خط و خش می اندازد. همانطور که گفته شد این مدل کابینت توسط دستگاه روکش وکیوم می شود و ممکن است طرح هایی که خیلی ظریف هستند به درستی وکیوم نشود. در نهایت برای داشتن یک کابینت با کیفیت و زیبا توجه نمایید که مراحل تولید و نصب به درستی انجام شود در غیر این صورت کابینت آشپزخانه شما بعد از مدتی دچار آسیب خواد شد.

سوالات متداول

اگر شما به دنبال یک کابینت آشپزخانه ممبران کلاسیک یا نئوکلاسیک زیبا هستید در صورتی که به درستی و با کیفیت طراحی و تولید شود می تواند بهترین گزینه برای آشپزخانه شما باشد.
کابینت ممبران به دلیل اینکه با استفاده از تکنولوژی PVC روکش و وکیوم می شود اگر به درستی و با کیفیت باشد از نفوذ آب و رطوبت به داخل ام دی اف جلوگیری می کند و ضد آب است.
تمیز کردن کابینت آشپزخانه ممبران با یک دستمال نانو و یا یک دستمالی که کمی مرطوب است به راحتی انجام می شود. همچنین در صورتی که روی کابینت لک باشد با استفاده از ترکیب آب و کمی جوش شیرین به آرام یآن را پاک کرده و با دستمال آن را خشک کنید.
تنوع رنگی کابینت ممبران بسیار زیاد است و شما می توانید متناسب با سبک و دکور مد نظرتان رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.
در ابتدا طرح و نقش مد نظر روی ام دی اف طراحی می شود سپس بعد از صیقلی شدن سطح آن با استفاده از دستگاه های پیشرفته روکش PVC روی آن قرار گرفته و وکیوم می شود در نتیجه قسمت های مختلف به یکدیگر وصل شده و کابینت آشپزخانه ممبران در جای مناسب خود نصب می شود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید: