دکوراسیون اتاق خواب تراس دار

دکوراسیون اتاق خواب تراس دار

داشتن یک اتاق خواب که دارای بالکن یا تراس است یک امتیاز فوق العاده است. پس از بیدار شدن و خروج از تخت خواب، درب بالکن را باز کرده و از هوای تازه استفاده کنید. این یک مزیت بزرگ برای اینگونه اتاق خواب ها است. بالکن ها، خود فضایی از دکور داخلی یک خانه و اتاق خواب هستند.

اتاق خواب تراس دار

از آنجا که بالکن یک گستره از اتاق خواب است، بنابراین باعث میشود که اتاق خواب بازتر و آرام تر به نظر آید. در این مقاله به بررسی چیدمان سرویس خواب و تخت خوابدر اتاق خواب های بالکن دار خواهیم پرداخت. برای دکوراسیون اتاق خواب تراس دار گزینه های زیادی وجود دارد. یکی از این روشها آن است که بالکن را به کلیت اتاق خواب اضافه نمایید و انتخاب یکنواخت، یکپارچه و مداومی داشته باشید. برای اینکار با استفاده از رنگهای مشابه برای هر دو فضا و تطبیق این دو با هم، کار را انجام دهید.

اتاق بالکن دار

روش بعدی، تفکیک اتاق خواب از بالکن و چیدمان جدا از هم می باشد. در این روش، سرویس خواب و تخت خواب و بقیه اثاث منزل چیده شده و چیدمان بالکن نیز بصورت مجزا تزیین و تفکیک میشود.

بالکن اتاق خواب

برای مشاهده انواع تخت خواب دخترونه کلیک کنید. 


در عکس زیر چیدمان سرویس خواب و تخت خواب به سمت بالکن میباشد و با یک پرده حصیری، بالکن از اتاق خواب جدا شده است.

اتاق تراس دار

در تصویر زیر، بالکن در امتداد تخت خواب دو نفره قرار داده شده و با مرکزیت تخت خواب، بقیه چیدمان سرویس خواب انجام می پذیرد.

دکوراسیون اتاق خواب بالکن دار

در حالت بعدی دکوراسیون اتاق خواب تراس دار، تمامی کف اتاق خواب و زیر سرویس خواب و زیر تخت خواب با یک پوشش مثل موکت و یا فرش پوشانده شده است و کف بالکن نیز توسط چوب پوشانیده شده است.

تراس اتاق خواب

در عکس زیر با توجه به عمق کم بالکن، سعی شده است تنها با نورپردازی یک سطح هماهنگ بین اتاق خواب به همراه سرویس خواب و تخت خواب با بالکن بوجود آید.

بالکن اتاق

شما می توانید بالکن را به یک فضایی جهت چیدمان گیاهان تازه و استفاده از رنگها تبدیل کنید. این فضا می تواند از دیوارهای شیشه ای که از سقف تا کف اتاق خواب آورده شده است، پوشانده شود تا بالکن از اتاق خواب جدا شود. در این صورت با بسته شدن درب شیشه ای هم میتوان از منظره بالکن لذت برد.

در زیر تصویر یک خانه ساحلی را مشاهده می کنید.

با استفاده از یک پرده، تفکیک تخت خواب دو نفره و سرویس خواب از بقیه اتاق خواب و بالکن قابل مشاهده میباشد. تنها کافی است پرده ها را کنار بزنید تا چشم انداز دریا را مشاهده کنید.

سرویس خواب در اتاق بالکن دار

در تصویر بالا، دو عدد تخت خواب یک و نیم نفره به همراه سرویس خواب کامل آن را مشاهده می کنید. فضای بزرگ اتاق خواب باعث شده است با استفاده از تخت خواب چوبی و سبک سنتی آن، تمام فضای اتاق خواب و بالکن یکپارچه به نظر برسد و یک دکوراسیون اتاق خواب تراس دار فوق العاده می باشد.

تخت خواب در اتاق بالکن دار

همچنان که در تصویر مشاهده می کنید، بالکن توسط دربهای ریلی از اتاق خواب جدا شده است. دربهای ریلی باعث میشود که فضای بیشتری برای چیدمان وجود داشته باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: