دکوراسیون اتاق خواب دخترانه | 28 مدل اتاق دخترانه شیک

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه | 28 مدل اتاق دخترانه شیک

در هر خانه ای اتاق خواب یکی از مهمترین فضاها به شمار می آید که هر فرد متناسب با سلیقه و سبک مورد علاقه خود آن را تزیین می کند. اما در تمامی خانه ها مدل اتاق خواب دخترانه به دلیل ترکیب سلیقه، رنگ، عشق و ذوق سرشار از حس خوب است. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کاملاً نمایانگر روحیه، احساسات و سلیقه فرد است که حالات درونی آن را بروز می دهد. علاوه بر احساسات دختران، سن افراد در دیزاین اتاق خواب دخترانه تأثیرگذار است. تمامی موارد ذکر شده باعث تفاوت و تنوع مابین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال و تزیین اتاق خواب دخترانه نوجوان می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

چیدمان اتاق خواب دخترانه

 

برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه باید به نیاز ها و کاربرد آن اتاق برای او مطلع باشید تا بتوانید لوازم مورد نیاز آن را تهیه کرده و هر یک را در جای درست خود قرار دهید. برای آماده سازی و چیدمان یک اتاق دخترانه زیبا برای فرزندان خود ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

دیزاین اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان

دختران جوان به یک اتاق خواب کامل نیاز دارند تا بتوانند علاوه بر استراحت در آن به مطالعه مشغول شوند و یا اوقات فراغت خود را در اتاق به تنهایی و همراه دوستان خود سپری کنند. برای چیدمان اتاق خواب دخترانه در ابتدا به یک سرویس خواب تک نفره زیا نیاز است. سرویس خواب دخترانه می تواند شامل تخت خواب یک نفره، میز آرایش، میزتحریر، پاتختی، آینه و صندلی باشد. همچنین می توانید از یک کمد جالباسی جادار برای مرتب سازی لوازم مختلف استفاده نمایید. برخی دختران نوجوان به رنگ های آرام و پاستلی و برخی دیگر به رنگ های پرهیجان علاقه مند هستند. می توانید از رنگ های سفید، صورتی، گلبهی و یا رنگ های قرمز و بنفش و یا نارنجی برای دیوار ها، مبلمان و اکسسوری ها جهت رنگ اتاق خواب دخترانه خود استفاده نمایید.

اتاق خواب دخترانه جوان ساده
اتاق خواب دخترانه رویایی

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان

بسیاری از خانواده ها که دارای فرزند دختر هستند، در تمامی مراحل سنی دختر خود، سعی در ایجاد و چیدمان اتاق خواب دخترانه و سرویس خواب او، با توجه به روحیه حساس و خاص دخترانه هستند. چیدمان اتاق خواب دخترانه بیانگر احساس و علایق نوجوان است. این موضوع در چیدمان تخت خواب و اتاق خواب و سرویس خواب نوجوانان تاثیر بسزایی دارد. وسایل تز یینی به کار رفته و استفاده از تابلوها و رنگها، نشان دهنده احساسات آنها است. در ادامه چند مدل اتاق خواب دخترنه نوجوان یا تزیین اتاق خواب دخترانه مناسب نوجوان را خواهید دید. 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان

استفاده از دیوارهای خاکستری بوسیله روکش صندلی های پشمی سفید و ملحفه های پارچه ای زیبا، این اتاق خواب را به مکانی متعادل تغییر داده است.

اتاق خواب زرد دخترانه

استفاده از رنگ زرد در زمینه صندلی و آباژور و ترکیب آن با رنگ سفید ملحفه و تخت خواب آبی رنگ، تخت خواب تک نفره زیبا و شیکی را نمایش میدهد.

اتاق خواب دخترانه بنفش

رنگ بنفش زیبا برای دیوار اتاق خواب دخترانه انتخاب شده است. استفاده از طرح گلهای سبز و الگوهایی با شکل گل و گیاهان، باعث ایجاد سرگرمی در این اتاق خواب دخترانه گردیده است. ترکیب این سرویس خواب سفید و رنگ بنفش کاملا قابل مشاهده است.

استفاده از رنگ صورتی مثل همیشه برای دختربچه ها باعث ایجاد شادی و لذت خواهد بود.

انتخاب سرویس خواب های کمجا و تخت تاشو نیز یکی دیگر از انتخاب های خانواده ها برای اتاق خواب های نوجوان میباشد. انتخاب رنگ مناسب دخترانه باعث میشود فضای اتاق خواب به محلی گرم و جذاب تبدیل شود.

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دو نفره

اغلب خانه های امروزی متراژ کمی دارند و دارای اتاق خواب های کوچکی هستند. ممکن است فرزندان در یک خانواده از اتاق خواب مشترک استفاده کنند. شما می توانید اتاق دختران خود را به گونه ای دکور نمایید تا بتوانند در کنار یکدیگر از تمامی فضای اتاق به درستی و به صورت بهینه استفاده نمایند. شما می توانید برای چیدمان اتاق خواب دخترانه از تخت خواب های یک  شکل استفاده نمایید و برای دختران خود میزآرایش مشترک و یا میز تحریر با قابلیت استفاده دو نفر را سفارش دهید. برای دیزاین اتاق خواب دخترانه دونفره بهترین گزینه انتخاب تخت خواب دو نفره دو طبقه است. با توجه به فضای اتاق خواب دختران تخت خواب دو طبقه را طبق ابعاد، رنگبندی، طرح، مواد اولیه و نیاز خود طراحی کنید و سفارش دهید. می توانید از پله های منبری به صورت کشودار جهت مرتب سازی لوازم مختلف استفاده نمایید. همچنین می توانید با مشاوره با طراحان محصولات سفارشی دو تخت خواب را به گونه ای داشته باشید که قسمت زیرین تخت تماماً کمد با فضاهای تفکیک شده برای قراردادن لباس و لوازم مختلف باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دونفره
اتاق خواب دخترانه دونفره

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کودک

اتاق خواب دخترانه رویایی از کودکی برای تمامی دختران جذاب و هیجان انگیز است. اتاق کودک علاوه بر دکوراسیون زیبا باید آرام و استاندارد باشد. کودکان مداوم در حال رشد و تکامل هستند و تمامی لوازم و رنگ های اطراف آن ها در رشد آن ها تأثیرگذار است. رنگ اتاق خواب دخترانه می تواند در ذهن و افکار کودک تأثیربگذارد. برای دکوراسیون اتاق خواب خواب کودک خود بهتر است از سرویس خواب کودک با رنگ سفید استفاده نمایید و هر یک را در جای درست خود قرار دهید. همچنین پیشنهاد می شود یک رنگ صورتی به دیوار اتاق کودک خود بزنید و برای کامل نمودن دیزاین اتاق خواب کودک از اکسسوری هایی با رنگ های گرم تر استفاده نمایید تا زیبایی اتاق خواب کامل شود. همچنین می توانید از طیف رنگ صورتی همراه با کمی سفید برای تمامی لوازم مورد استفاده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه خود استفاده نمایید. برای زیبایی بیشتر دکوراسیون اتاق خواب کودک خود پیشنهاد می شود از یک رنگ سفید یا شیری برای لوازم استفاده کنید و اکسسوری ها مانند آباژور، فرش، پرده و لوازم دیگر را با یک طرح کودکانه مانند انیمیشن های مورد علاقه فرزندانتان تهیه نمایید.

اتاق خواب دخترانه کودک
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کودک

 

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال متناسب با سلیقه فرد می تواند ساده و یا شلوغ باشد. برای چیدمان اتاق خواب دخترانه می توان یک سرویس خواب یک نفره مدرن با طراحی ساده و زیبا را انتخاب نمود. بهتراست از تخت خواب با تاج ساده استفاده کنید و رنگ سرویس خواب خود را یکرنگ مانند سفید و یا گردویی انتخاب نمایید. برای دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان 2022 می توانید از رنگ سال و یا یک رنگ ساده و مینیمال برای پرده، روتختی، فرش و لوازم دیگر به کار گیرید. همچنین پیشنهاد می شود برای دیزاین اتاق خواب دخترانه خود یکسری تابلو دیواری در سایزهای مختلف را بر روی یک دیوار اصلی اتاق خوابتان نصب نمایید. برای داشتن یک اتاق خواب دخترانه لاکچری از شلوغی و استفاده از رنگ های جیغ بپرهیزید و سعی نمایید از اکسسوری های زیبا و لوازمی که حس خوبی را به شما منتقل می کنند استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری
دکور اتاق خواب دخترانه لوکس
تزیین اتاق دخترانه لاکچری
عکس اتاق دخترانه شیک

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده

اغلب افراد و خانواده ها ممکن است تا چندین سال دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر ندهند. به همین دلیلی بهتر است برای دیزاین اتاق خواب خود دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده را انتخاب نمایید تا بتوانید از سادگی آن لذت ببرید. انتخاب سرویس خواب دخترانه ساده می تواند به شما کمک کند تا با تغییر اکسسوری ها و لوازم دکوری بتوانید تغییراتی کوچک اما زیبا را در اتاق خود به وجود آورید. برای زیبایی دیزاین اتاق خواب دخترانه خود بهتر است از سرویس خواب با سایز مناسب استفاده کنید و برای کامل نمودن اتاق خواب از پرده، آباژور، قاب عکس، جاشمعی و لوازم ساده دیگر انتخاب کرده و هر یک را در جای درست خود قرار دهید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ایرانی

از زمان های قدیم تا به امروز سبک های قدیمی ایرانی در دکوراسیون منزل و اتاق خواب مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. بهترین گزینه برای چیدمان اتاق خواب دخترانه ایرانی استفاده از سرویس خواب چوبی است. چوب به دلیل اینکه یکی از عناصر طبیعت است انرژی مثبت را به همراه می آورد. محصولات چوبی اغلب درارای قیمت های گزاف هستند می توانید از سرویس خواب هایی با رنگ چوب استفاده نمایید. برای تکمیل تزیین اتاق خواب دخترانه ساده ایرانی خود میتوانید یک فرش یا قالی ایرانی را در اتاق پهن کنید و از آن لذت ببرید. همچنین برخی از رنگ ها به نام رنگ های اصیل ایرانی شناخته می شوند مانند رنگ های آبی ، نیلی، قرمز، فیروزه ای و ... که می توانید در انتخاب روتختی مناسب و اکسسسوری های دیگر این رنگ ها را به کار ببرید.

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کره ای

در حال حاضر چه کسی در مورد کره نمی داند؟ از موسیقی، درام و غیره شروع می شود. در حال حاضر، همه چیز در مورد کره ای در جهان به صورت قارچ گونه رشد می کند. بسیاری از مردم چیزهای کره ای را دوست دارند، به خصوص دختران. حتی آنها از طراحی کره ای به عنوان طراحی برای خانه های خود استفاده می کنند.

اخیراً بسیاری از افراد به خصوص دختران اتاق خواب خود را به اتاق خواب کره ای تبدیل می کنند. به دلیل درامی است که آنها تماشا کردند که اتاق خواب را نشان می دهد که جذابیت خاص خود را دارد. در ادامه تصاویر دکور اتاق خواب دخترانه کره ای را مشاهده می کنید.

اتاق خواب کره ای دخترانه
دکوراسیون اتاق خواب کره ای

تزیین اتاق خواب دخترانه فانتزی

تزیین اتاق خواب دخترانه فانتزی چه او یک شاهزاده خانم صورتی دوست داشته باشد و چه بیشتر به رنگ های تیره و درام، وقتی نوبت به ایده های اتاق خواب دخترانه می رسد، هیچ جهت کلیشه ای مشخصی وجود ندارد.
نکته کلیدی این است که فضای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر و در دسترس، لهجه‌های رنگارنگ و یک یا دو ویژگی چشمگیر را به‌عنوان نقاط کانونی معرفی کنید تا ظاهری که می‌تواند با بزرگ شدن دختر کوچک شما تکامل یابد.

اتاق فانتزی دخترانه
تزیین اتاق دخترانه فانتزی
تزیین اتاق خواب دخترانه فانتزی
دکور اتاق دخترانه فانتزی

 

اتاق خواب دخترانه رویایی بزرگ

داشتن فضای خاص برای دختران نوجوان مهم است. اتاق خواب یک دختر نوجوان می تواند از شیرین و ظریف گرفته تا بلند و رسا متفاوت باشد. برخی از دختران می خواهند اتاق خود را با یادگاری یا مجموعه آرایش پر کنند، در حالی که برخی دیگر فضایی را می خواهند که او بتواند دوستان خود را سرگرم کند. در اینجا تعدادی از زیباترین و دوست داشتنی ترین ایده ها و طرح های اتاق خواب دخترانه رویایی بزرگ آورده شده است.

اتاق خواب دخترانه رویایی بزرگ
تخت دوطبقه رویایی بزرگ
این مطلب را به اشتراک بگذارید: