تزیین پاتختی | ۱۰ ایده برای تزیین آن

تزیین پاتختی | ۱۰ ایده برای تزیین آن

پاتختی یکی از لوازمی است که در کنار تخت خواب قرار می گیرند و علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی است. در مدل های متنوع و متناسب با سرویس خواب ها طراحی و تولید می شوند و با داشتن کشو و کمد های متنوع به مرتب سازی و جمع آوری لوازم کوچک کمک می کنند.

اتاق خواب فضایی است که شما باید در آن احساس آرامش داشته باشید. نقش پاتختی در اتاق خواب نقشی بسیار مهمی است که می توانید به غیر از استفاده کاربردی از کشو و کمد های آنها، روی پاتختی ها را تزیین کنید تا به محض ورود به اتاق جلوه گر سرویس خواب شما باشد.

تزیین پاتختی

 

نکات مهم برای تزیین پاتختی دخترانه:

بر خلاف تمام تصورات، تزیین اتاق دختران آسان نبوده و تنها استفاده از رنگ صورتی در این تزیین کفایت نمی کند. شما می توانید برای این منظور از گل و گیاه طبیعی استفاده کنید که هم طراوت به محیط اتاق می بخشد و هم جلوه بخش خوبی خواهد بود.

تزیین میز کنار تخت

 

استفاده از یک آباژور ساده و دخترانه بر روی پاتختی بسیار گزینه ی مناسبی است و یک ساعت کوکی و رو میزی در کنار یک آباژور ساده فضا را دلنشین و دخترانه می کند.

آباژور برای پاتختی
تزیین پاتختی اتاق خواب

 

برای خرید میز کنار تخت ساده قیمت عالی از دکوچید کلیک کنید.

اگر در اتاق کتابخانه ای ندارید می توانید به راحتی کتاب های خود را مرتب بر روی پاتختی قرار دهید.

تزیین پاتختی

 

یک المان تزیینی مثل یک قاب عکس و یا یک مجسمه دخترانه بر روی پاتختی به شما حس زیبایی در فضای اتاق را می دهد.

روی پاتختی چه بگذاریم

 

تزیین پاتختی دخترانه

 

تزیین پاتختی دخترانه با همین راه های ساده انجام پذیر است، تنها کافی است رنگ های وسایلی که برای این تزیین استفاده می شود رنگ هایی متناسب با فضای اتاق دخترانه باشد به عنوان مثال به غیر از رنگ صورتی می توانید از رنگ های پاستلی و رنگ سفید استفاده کنید.

دکور روی پاتختی اتاق خواب

 

نکات مهم برای تزیین پاتختی عروس:

با توجه به رنگ و مدل سرویس خواب عروس شما می توانید برای تزیین پاتختی عروس از یک قاب عکس دو نفره زیبا و ساده استفاده کنید.

قاب عکس

 

در صورتی که اتاق شما فضای کافی را دارد می توانید از دو عدد پاتختی در دو سمت تخت خواب استفاده کنید و دو آباژور ست را بر روی این پا تختی ها قرار دهید.

میز پاتختی عروس

 

می توانید از یک استند با فضاهای مختلف برای قرار دادن لوازم روزانه مانند ساعت ، موبایل و... استفاده نمایید. یک گلدان کوچک با گل طبیعی می تواند لطافت را به اتاق خواب عروس بدهد.

تزیینات میز پاتختی برای اتاق خواب

 

با استفاده از شمع های کوچک و زیبا در اتاق خواب و روی میز کنار تخت می توانید فضا را بسیار چشم نواز کنید.

تزیین میز کنار تخت اتاق

 

شما می توانید برای دکور روی پاتختی از المان هایی مانند کتاب های کوچک، قاب عکس یادگاری و اکسسوری هایی که به شما حس آرامش می دهند استفاده کنید.

چگونگی تزیین پاتختی اتاق
تزیین میز کنار تخت برای اتاق ها
پاتختی کنار تخت چگونه تزیین می شود

 

روی پاتختی چه بگذاریم؟

ابتدا باید بدانید که هر چیزی که از نظر شما متفاوت و خاص است را می توانید برای تزیین میز کنار تخت استفاده کنید.

به عنوان مثال : کتاب، قاب عکس،مجسمه، آباژور و گیاه مواردی هستند که بیشترین استفاده را روی پاتختی دارند. اما توجه نمایید که لوازم انتخابی شما متناسب با دکور و چیدمان و همچنین در سایز های مناسب پاتختی شما باشد.

تزیینات میز کنار تخت دخترانه
تزیین ساده میز کنار تخت

 

برخی افراد در هنگام خواب ساعت مچی، انگشتر، دستبند و جواهرات خود را بر روی میز می گذارند، برای زیبایی و حفاظت از آن ها می توان از یک جعبه جواهرات کوچک روی میز پاتختی استفاده نمود که بسیار جلوه بخش هستند.

تزیینات زیبای میز کنا تخت

 

برای اینکه زیبایی و سادگی را همزمان در اتاق خواب خود داشته باشید می توانید یک مجسمه یا قاب عکس یادگاری روی میز پاتختی خود قرار دهید و آن را همراه با چراغ ها یا آباژور های دیواری نورپردازی نمایید.

از یک گلدان ظریف و زیبا همراه گل هایی شاداب و طبیعی برای میز پاتختی خود استفاده کنید تا طراوت و شادابی را به همراه بیاورد.

تزیین مختص میز کنار تخت برای اتاق خواب

 

پاتختی مدرن

 

همچنین می توانید با توجه به  تغییر فصل ها از المان های آن فصل استفاده کنید تا بتوانید حس و حال آن فصل را در اتاق خود بیاورید. به عنوان مثال از گل ها و شکوفه های طبیعی و زیبا در فصل بهار و از برگ ها و چوب های نازک خشک شده در فصل پاییز و زمستان استفاده نمایید.

تزیین پاتختی پایه دار مناسب اتاق خواب

 

۱۰ ایده برای تزیین پاتختی:

همراه تمام سرویس خواب های دکوچید، پاتختی های زیبا و جاداری تهیه و تولید می شود که از لحاظ کاربردی بودن به شما فضای کافی برای قرار دادن لوازم مختلف را می دهد که می توانید وسایلی که در کنار تخت خواب نیاز دارید را در این فضاها قرار دهید و از سطح رویی پاتختی ها برای قرار دادن لوازم تزیینی استفاده نمایید.


در بلاگ دکوچید درباره مرتب کردن میز آرایش بیشتر بخوانید


در این قسمت عکس هایی را برای شما قرار دادیم تا از آنها ایده بگیرید.

چگونه میز پاتختی را تزیین کنیم
تزیین پاتختی مناسب اتاق خواب

 

تزیین پاتختی عروس
تزیین پاتختی مدرن
تزیین میز کنار تخت
تزیین پاتختی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: