تزیین میز جلو مبلی چوبی و سلطنتی + روش های اصولی و کاربردی

تزیین میز جلو مبلی چوبی و سلطنتی + روش های اصولی و کاربردی

میزهای جلومبلی در طرح ها و مدل های متنوع متناسب با تمامی چیدمان و دکوراسیون ها تولید میشود. میز انتخابی شما تأثیر بسیاری در دکوراسیون منزل شما دارد به همین دلیل در ابتدا توجه نمایید میزی را انتخاب کنید که با سرویس مبلمان شما و فضای نشیمن تناسب داشته باشد. میز های جلومبلی در مدل های مربع، گرد، مستطیل و در جنس های مختلف مانند چوب، فلز،سنگ و شیشه تولید میشود تا برای تمامی سلیقه ها و سبک های چیدمان مناسب باشد.

تزیین میز پذیرایی

• اصول تزیین میز جلو مبلی

هنگام آراستن و تزئین میزجلومبلی به کاربرد و زیبایی آن توجه نمایید تا در نهایت بتوانید با تزئینی حتی ساده زیبایی محیط را چندین برابر نمایید. در دکوراسیون میز باید به نکاتی مانند تقارن و تعادل، سادگی، طرح ظروف دکوری و رنگبندی متناسب آن ها با میز و مبلمان توجه نمایید تا چیدمانی مناسب داشته باشید. در خانه های امروزی و مبلمان مدرن اکثر افراد دکوری ها و لوازم ساده اما ظریف و زیبا را انتخاب می نمایند.

توجه داشته باشید برای داشتن چیدمانی اصولی و منحصر به فرد بهتر است از پیچیدگی و شلوغی دوری کنید و لوازم و طرح هایی ساده را برای زیباسازی دکور خود به کار گیرید. در ادامه به برخی نکات ساده اشاره شده است که در عین سادگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و توجه به آن ها باعث می شود تزئین میز پذیرایی خود را به صورت حرفه ای انجام دهید.

چطور میز پذیرایی را تزیین کنم؟

برای خرید انواع میز جلو مبلی با قیمت ویژه کلیک کنید.

• اکسسوری میز جلو مبلی

امروزه لوازم مختلفی به عنوان اکسسوری میز جلو مبلی برای تزئین استفاده می شود که میتوانید به راحتی آن ها را طبق سلیقه و نیاز خود انتخاب نمایید. در هنگام انتخاب اکسسوری به دکوراسیون، رنگبندی محیط، ابعاد میز و سبک محیط توجه نمایید. در ادامه به برخی اکسسوری های زیبا ساده و کاربردی اشاره شده است که طبق سلیقه خود می توانید لوازم دکوری دلخواه خود را انتخاب نمایید.

سینی: یکی از اکسسوری هایی که امروزه برای چیدمان های خاص و مدرن استفاده می شود سینی است. سینی های مناسب برای میزجلومبلی بهتر است دارای لبه های کوتاه باشد و از جنس و رنگ های زیبا و نفیس باشد.

تزیین میز جلو مبلی چوبی
تزیین میز جلو مبلی با سینی

 

گیاهان طبیعی: می دانید که گل و گیاهان طبیعی در تمامی فضاها حس آرامش و زندگی را به همراه می آورد و انرژی خوبی را در محیط منعکس میکند. می توانید از گل و گیاهان در مدل های متنوع استفاده نمایید.

تزیین میز جلو مبلی با گل طبیعی

 

گلدان: برای قراردادن گیاه روی میز بهتر است از گلدان های کوتاه استفاده نمایید. همچنین می توانید از گلدان هایی با طرح های خاص به صورت مجزا روی میز استفاده نمایید.

چیدمان میز جلو مبلی با گلدان

 

شمع: شمع ها جزو لوازمی هستند که آرامش و انرژی مثبت را در محیط پخش میکنند. شمع ها در مدل های مختلف تولید می شوند و به دلیل اینکه رنگ های متنوعی دارند به تنهایی هم برای دکوراسیون مناسب هستند.

تزیین میز جلو مبلی با شمع

 

کتاب و مجله: انتخاب و قرار دادن کتاب های کوچک که دارای جلد ظاهری زیبایی هستند می تواند زیبایی خاص و چیدمان مدرنی را به میز شما بدهد. این امر باعث می شود در زمان استراحت و گذراندن وقت در این محیط با نگاه کردن به کتاب ها به خواندن آن ها ترغیب شوید.

مدل های تزیین میز جلو مبلی با کتاب

 

مجسمه: با توجه به چیدمان و سلیقه خود میتوانید از مجسمه های کوچک در رنگبندی های زیبا در کنار لوازم دیگر استفاده نمایید.

تزیین میز جلو مبلی عروس

 

اشیاء با ارزش: برای زیبایی بیشتر و منحصر به فرد بودن چیدمانتان می توانید مجسمه یا شی که برایتان با ارزش است و یا یک یادگاری کوچک روی میز قرار دهید.

اکسسوری تزیین میز جلو مبلی کلاسیک
اکسسوری تزیین میز جلو مبلی چوبی

 

اکسسوری بلند: اگر از اکسسوری های ساده و کوچک استفاده کرده اید برای ایجاد حس زیبایی یک لوازم دکوراتیو مانند شمعدان، گلدان یا مجسمه بلند که در راستای دید افراد قرار میگیرد را روی میز قرار دهید.

تزیین میز پذیرایی شیک
چیدمان میز جلو مبلی

 

• مدل­ها و روش­های تزیین میز جلو مبلی

شاید این سوال برای شما پیش آید که چطور میز پذیرایی را تزیین کنم؟ در جواب این سوال باید در ابتدا سبک چیدمان و دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید. مدل های تزیین میز جلو مبلی متناسب با مدل میزی که شما انتخاب کرده اید متفاوت است. در ادامه به برخی نکات برای تزئین انواع میز جلو مبلی اشاره شده است.

اکسسوری میز جلو مبلی

 

○ تزیین میز جلو مبلی سلطنتی

مبلمان و میزهای جلو مبلی سلطنتی به  دلیل طراحی و برجستگی های خاصی که دارند حجم بیشتری از فضای نشیمن شما را اشغال می کنند. می توانید از مدل هایی با حجم کمتر استفاده نمایید و میز جلو مبلی و عسلی با رویه شیشه ای را انتخاب نمایید. برای زیبایی بیشتر میز جلو مبلی و عسلی سلطنتی می توانید یک دکوری لوکس مانند آباژور، گلدان، مجسمه های لوکس و سینی ها و ظروف فلزی و آینه ای روی آن قرار دهید تا زیبایی اتاقتان چند برابر شود.

تزیین میز جلو مبلی سلطنتی
چیدمان میز جلو مبلی سلطنتی

 

○ تزیین میز جلو مبلی کلاسیک

میزهای جلو مبلی کلاسیک عموماً در مدل های ساده طراحی می شوند اما در برخی مدل ها پایه هایی با طرح های ساده اما زیبا تعبیه می شود. زیبایی این سبک جلومبلی در سادگی آن است پس بهتر است برای تزئین آن از یک گلدان ساده با گل های زیبا، ظرف پذیرایی خاص، مجسمه کوچک و ... استفاده نمایید تا میز جلو مبلی شما شلوغ نباشد و زیبایی آن حفظ شود.

تزیین میز جلو مبلی کلاسیک
چیدمان میز جلو مبلی کلاسیک
تزیین میزپذیرایی کلاسیک

 

○ تزیین میز جلو مبلی چوبی

میز های جلو مبلی چوبی اغلب از چوب طبیعی و یا مصنوعات چوبی تولید می شوند که کاملا رنگ چوب بوده و زیبایی خاص خود را دارند. برای تزئین میز جلو مبلی چوبی می توانید از گلدان هایی در مدل های خاص، تراریوم و گلدان هایی کوچک با گیاهان سبز، ظروف طلایی و یا از ظروف و سبد هایی که از چوب و فلز درست شده اند استفاده نمایید.

تزیین میز جلو مبلی چوبی
تزیین میز جلو مبلی چوبی
چیدمان میز جلو مبلی چوبی

 

○ تزیین میز جلو مبلی گرد

میز جلو مبلی گرد برای تمام دکوراسیون ها مناسب است اما در هنگام خرید توجه نمایید که رنگ و طرح مناسب دکور را انتخاب نمایید. برای تزئین میز جلو مبلی گرد می توانید از یک گلدان شیشه ای کوچک و یا کتاب های تزئینی استفاده نمایید. همچنین می توانید از اشیاء دکوری که امروزه بسیار پر کاربرد هستند استفاده نمایید.

تزیین میز جلو مبلی گرد
اکسسوری برای میز جلو مبلی گرد

 

○ تزیین میز جلو مبلی شیشه ای

هنگام تزئین میز های شیشه ای بازی با رنگ ها را فراموش نکنید. به عنوان مثال برای دکوراسیون های مدرن می توانید از گلدان و ظرف های تزئینی در رنگ های مختلف استفاده نمایید. همچنین می توانید فقط یک رنگ را انتخاب کنید و با استفاده از گلدان های سفید و گل و گیاهان سبز و طبیعی توجه افراد را به میز شیشه ای خود جلب نمایید.

تزیین میز جلو مبلی شیشه ای
چیدمان میز پذیرایی شیشه ای

 

○ تزیین میز جلو مبلی استیل

میزهای جلومبلی از جنس استیل زیبایی خاص خود را دارند و می توان با استفاده از یک گلدان شیشه ای با طرحی خاص همراه کتاب های کوچک، گلدان استیل در رنگ مناسب دکوراسیون، جاشمعی زیبا و ... آن را تزئین و زیبایی آن را کامل نمود.

تزیین میز جلو مبلی استیل
چیدمان میز جلو مبلی استیل
چیدمان میز استیل جلو مبلی

 

○ تزیین میز جلو مبلی مربعی

با استفاده از یک سینی کوچک می توان شمع، ظروف دکوری و پذیرایی را داخل آن قرار داد و در مرکز میز گذاشت.همچنین می توانید با حفظ زیبایی و جلوگیری از شلوغی میز آن را تقسیم بندی کرده و هر لوازم دکوری را در قسمتی قرار دهید.

تزیین میز جلو مبلی مربعی
چیدمان میز پذیرایی مربع

 

○ تزیین میز جلو مبلی با شمع

شمع ها جزو لوازم دکوری هستند که علاوه بر زیبایی حس آرامش را به محیط می بخشند. شمع ها در مدل ها و سایز های مختلف موجود هستند که می توانید آن ها را درون سینی روی میز قرار دهید و یا از یک جفت جاشمعی زیبا برای قراردادنشمع روی آن استفاده نمایید.

تزیین میز جلو مبلی با شمع
چیدمان میز پذیرایی با شمع

 

○ تزیین میز جلو مبلی عروس

برای زیبایی بیشتر میز جلومبلی عروس چندین راه قابل اجرا است. می توانید از یک رومیزی زیبا همراه گلدان استفاده نمایید. راه دیگر استفاده از جعبه های زیبا برای قراردادن لوازم پذیرایی برای سرو چای و قهوه است. می توانید از یک سینی استیل استفاده نمایید و درون آن را با شمع، عود، مجسمه کوچک دکور نمایید.

تزیین میز جلو مبلی عروس
چیدمان میز پذیرایی عروس
تزیین میز جلو مبلی عروس
این مطلب را به اشتراک بگذارید: