بهترین رنگ روتختی | رنگ مناسب روتختی از نظر روانشناسی

بهترین رنگ روتختی | رنگ مناسب روتختی از نظر روانشناسی

روتختی کامل کننده تخت خواب است که در نهایت تأثیر بسیاری در دکوراسیون دارد و در صورتیکه به درستی انتخاب نشود می تواند چیدمان شما را  از زیبایی دور کند.  انتخاب بهترین رنگ آن برای تخت خواب علاوه بر تأثیر بر دکور اتاق ، بر خواب و سلامت ذهنی شما نیز تأثیر مستقیم دارد. از نظر روانشناسی انتخاب بهترین رنگ در آرامش، خواب و ذهن شما بسیار تأثیر گذار است. پس بهتر است با توجه به نکاتی ساده یک محصول مناسب تخت خواب خود را انتخاب نمایید.

روتختی چه رنگی بخرم؟

 

• بهترین رنگ روتختی

تنوع رنگ و طرح این محصولات باعث می شود شما راحتتر بتوانید مدل مناسب برای تخت خواب خود را انتخاب نمایید. در هنگام انتخاب در ابتدا به سبک چیدمان اتاق خواب،  رنگ تخت خواب، رنگ دیوار ها و رنگ پرده توجه نمایید که در ادامه به بهترین رنگ به تفکیک  تنوع رنگ تخت خواب اشاره شده است.

بهترین رنگ برای روتختی از نظر روانشناسی
بهترین رنگ برای روتختی

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید روتختی

بهترین رنگ روتختی برای تخت سفید

تخت خواب با رنگ سفید به دلیل اینکه دارای رنگ خنثی است دایره انتخاب شما را بزرگ می کند زیرا به راحتی می توانید هر رنگ کالای خواب را روی آن پهن نمایید. اگر شما به دنبال ایجاد حس صلح و آرامش هستید می توانید از روتختی آبی رنگ برای تخت خواب استفاده نمایید تا با ترکیب رنگ سفید و آبی اتاق خواب آرامی در اختیار داشته باشید.

بهترین رنگ روتختی برای اتاق خواب
انتخاب روتختی برای تخت خواب سفید

 

در صورتیکه به دنبال رنگ متفاوت و خاص هستید می توانید از رنگ بنفش و ارغوانی استفاده نمایید که جلوه و زیبایی خاصی را به سرویس خواب می بخشد.

رنگ مناسب روتختی
انتخاب روتختی مناسب تخت سفید
انتخاب رنگ روتختی

 

برخی افراد رنگ های خنثی و آرام را برای ایجاد رنگبندی خنثی و مدرن در اتاق خواب خود انتخاب می کنند که  این افراد می توانند روتختی با رنگبندی طوسی و خاکستری را برای تخت خواب خود انتخاب نمایند.

روتختی خاکستری
بهترین رنگ برای روتختی

 

اما برخی افراد به شکستن رنگ های خنثی همراه رنگ های گرم و پر هیجان مانند رنگ قرمز علاقه مند هستند. با انتخاب رنگ قرمز این محصولات، هیجان و عشق را به اتاق خواب خود بیاورید و جلوه سرویس خواب خود را بیشتر نمایید.

روتختی قرمز برای اتاق خواب
بهترین رنگ روتختی برای تختخواب سفید
انتخاب رنگ روتختی

 

رنگ کرم یکی از رنگ هایی است که در کنار رنگ سفید بسیار ملایم و زیبا می شود و حس پاکیزگی و سادگی را به همراه می آورد. اگر شما به سرویس خواب و اتاق خوابی آرام اما زیبا علاقه مند هستید بهترین گزینه روتختی کرم رنگ است که به راحتی با محیط هماهنگ می شود.

بهترین روتختی برای تخت سفید
بهترین رنگ برای روتختی اتاق خواب

 

بهترین رنگ روتختی برای تخت قهوه ای

رنگ قهوه ای یکی از مرسوم ترین رنگ ها برای سرویس خواب است که از قدیم تا به امروز برای سبک های سنتی تا مدرن مورد استفاده قرار میگیرد و به راحتی با دکوراسیون هماهنگ  می شود.

پر طرفدارترین رنگ برای ست کردن با تخت خواب قهوه ای ، رنگ کرم است. به دلیل اینکه رنگ کرم مکمل رنگ قهوه ای به شمار می آید و به راحتی با آن ست می شود بیشتر افراد کالای خواب با طیف رنگی کرم را انتخاب می نمایند.

بهترین روتختی برای تخت خواب قهوه ای
بهترین رنگ برای روتختی از نظر روانشناسی

 

در صورتی که میخواهید بین رنگ تخت خواب و روتختی تضاد ایجاد شود بهترین گزینه انتاب رنگ سفید است که این دو رنگ در کنار هم حس آرامش و خاص بودن را القا می کنند.

انتخاب رنگ روتختی مناسب اتاق خواب
رنگ روتختی برای سرویس خواب سفید

 

رنگ قهوه ای جزو رنگ های گرم و رنگ آبی جزو رنگ های سرد به شمار می آیند که ترکیب این دو در کنار هم حس آرامش و زندگی را منعکس می کند.

برای تخت قهوه ای روتختی چه رنگی بخرم؟
رنگ روتختی برای تخت سفید

 

بهترین رنگ روتختی برای تخت مشکی

تخت خواب مشکی به دلیل جذابیتی که دارد فضای اتاق را کمی تیره می کند که می توان با استفاده از رنگ هایی مانند سفید، کرم، طلایی تضاد زیبایی در آن ایجاد نمود. همچنین انتخاب مدل هایی که دارای طرح هایی با رنگ های متفاوت هستند نیز می تواند زیبایی آن را دو چندان نماید.

روتختی اسپرت
انتخاب روتختی سفید برای تختخواب مشکی
انتخاب بهترین رنگ روتختی

 

بهترین رنگ روتختی برای تخت طلایی

رنگ طلایی رنگ گرمی است که بیشتر در تخت خواب های سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد حس زیبایی و لوکس بودن سرویس خواب می توانید از رنگ سفید همراه طرح های طلایی استفاده نمایید. همچنین میتوانید رنگ کرم با پارچه و طرحی خاص  انتخاب نمایید و برای زنده نگه داشتن رنگ و طرح در اتاق خواب می توانید از رنگ هایی مانند صورتی و قرمز استفاده نمایید.

رنگ روتختی مناسب اتاق خواب دو نفره

 

بهترین رنگ روتختی برای تخت کرمی

رنگ کرم خود به تنهایی زیبایی و سادگی را به همراه دارد. میتوانید از رنگ های مکمل کرم مانند طیف رنگی کرم و قهوه ای برای تخت خواب خود استفاده نمایید تا در کنار هم دکوراسیونی زیبا را به وجود آورند. اگر می خواهید اتاق خواب شما نورانی و روشن باشد می توانید از روتختی سفید برای تخت کرم رنگ خود استفاده نمایید. همچنین می توانید از رنگ های آبی ملایم جهت ایجاد لطافت و زیبایی خاص در اتاق خوابتان پیروی کرده و مدل های آبی رنگ را خریداری نمایید.

رنگ مناسب روتختی برای تخت کرم
انتخاب رنگ روتختی مناسب تخت کرم
بهترین رنگ روتختی مناسب تخت خواب کرم

 

• روتختی رنگ نسکافه ای

عکس روتختی نسکافه ای
روتختی نسکافه ای
عکس روتختی نسکافه ای

روتختی رنگ نقره ای

روتختی نقره ای
روتختی رنگ نقره ای
عکس روتختی نقره ای

• بهترین رنگ روتختی عروس

بهترین رنگ روتختی عروس
روتختی عروس
عکس روتختی عروس
رنگ روتختی عروس

• بهترین رنگ برای روتختی از نظر روانشناسی

با توجه به مواردی که به آن ها اشاره شد اولین نکته برای انتخاب این محصولات، رنگ تخت خواب و سلیقه شما است اما در نهایت می توان گفت روتختی کرم رنگ برای  تمامی سلیقه ها و تخت خواب ها در سبک و رنگ های مختلف بهترین گزینه است که می تواند حس زیبایی و آرامش را به وجود آورد.  رنگ کرم می تواند مکمل رنگ های دیگر شود و در کنار رنگ های سرد و رنگ های گرم به راحتی  هماهنگ شده  و چیدمان و دکوراسیون شما را خاص و شیک نماید .

بهترین رنگ برای روتختی از نظر روانشناسی
بهترین رنگ برای روتختی اتاق خواب
رنگ مناسب روتختی
این مطلب را به اشتراک بگذارید: