کابینت کلاسیک آشپزخانه ؛ 25 مدل پرطرفدار

کابینت کلاسیک آشپزخانه ؛ 25 مدل پرطرفدار

انتخاب کابینتی با مدل و رنگ مناسب یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در زیبایی، قیمت و ارزش خانه است؛ بنابراین افراد مختلف بایستی سعی کنند با کسب اطلاعات در این زمینه بهترین کابینت را برای منزل خود برگزینند. به همین سبب هم ما قصد داریم در این مطلب به معرفی بهترین رنگ‌های کابینت کلاسیک بپردازیم. لذا در صورت تمایل تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین رنگ کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک یکی از انواع کابینت‌های محبوب و زیبا در میان کلاسیک پسندان است. این محصول در رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین رنگ‌های آن به شما معرفی می‌گردد.

کابینت کلاسیک سفید

سفید یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین انتخاب‌ها در میان اقشار مختلف جامعه است. دکور کردن آشپزخانه با کابینت‌های کلاسیک سفید فضای آشپزخانه را زیباتر کرده و سبب می‌شود که این فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.
همچنین ست کردن کابینت‌های کلاسیک سفید با هر وسیله و تزئیناتی به‌سادگی انجام می‌پذیرد؛ بنابراین می‌توان چنین گفت انتخاب کابینت کلاسیک سفید یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای افراد با سلیقه‌های مختلف است.

کابینت کلاسیک سفید
کابینت آشپزخانه سفید کلاسیک

کابینت کلاسیک سفید طلایی

تلفیق رنگ سفید و طلایی در کنار هم فوق‌العاده زیبا است و به کار بردن این دو رنگ در دکوراسیون منازل، آشپزخانه و کابینت، فضای خانه را بسیار زیبا و دل‌نشین می‌کند. همچنین این رنگ کابینت برای آشپزخانه‌های کم‌نور و کوچک انتخاب هوشمندانه‌ای است و فضا را پرنورتر نشان می‌دهد.

کابینت کلاسیک سفید طلایی
کابینت آشپزخانه سفید طلایی

کابینت کلاسیک سفید طوسی

کابینت کلاسیک سفید طوسی نوعی کابینت دو رنگ است که با داشتن ترکیب فوق‌العاده جذاب فضا را زیباتر، جذاب‌تر و شیک‌تر می‌کند و سبب می‌شود آشپزخانه بزرگ‌تر و پرنورتر به نظر برسد.

کابینت کلاسیک سفید طوسی
کابینت آشپزخانه سفید طوسی کلاسیک

کابینت کلاسیک سفید قهوه‌ای

تلفیق کابینت سفیدرنگ با کابینتی به رنگ قهوه‌ای فضا را فوق‌العاده شیک می‌کند و در میان کلاسیک‌ پسندان بسیار محبوب است. این رنگ کابینت هم برای آشپزخانه‌های بزرگ و هم برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است و به‌سادگی قابلیت ست کردن با هر وسیله‌ای را دارد. انتخاب این رنگ کابینت بسیار مناسب طبیعت پسندان نیز است.

کابینت کلاسیک سفید قهوه‌ای

بیشتر بخوانید : ساخت کابینت در تهران

کابینت کلاسیک سرمه‌ای

شاید تصور کنید که انتخاب کابینت کلاسیک سرمه‌ای کار هوشمندانه‌ای نیست و اشتباه است. درحالی‌که چنین نیست و این رنگ زیبا، جذاب و آرام‌بخش دکوراسیون آشپزخانه را فوق‌العاده زیبا می‌کند. فقط افراد علاقه‌مند به این رنگ باید بدانند که اگر آشپزخانه منزل آن‌ها کوچک و کم‌نور است، بهتر است کابینت کلاسیک با رنگ دیگری را جایگزین این رنگ کابینت کنند.

کابینت کلاسیک سرمه‌ای

کابینت کلاسیک سبز

به‌خوبی می‌دانید که سبزرنگ صلح و آرامش است؛ بنابراین به کار بردن این رنگ در طراحی کابینت کلاسیک حس آرامش را به اعضای خانواده و اطرافیان القا می‌کند. از طرفی انتخاب این رنگ برای طبیعت پسندان نیز بسیار مناسب است.

کابینت کلاسیک سبز

کابینت کلاسیک رنگ صدفی

صدفی یکی از طیف رنگ‌های سفید است و با داشتن ظاهری زیبا، فوق‌العاده شیک و اشرافی است. استفاده از کابینت کلاسیکی با این رنگ ضمن بزرگ کردن فضا آشپزخانه، فوق‌العاده اشرافی است و گران‌قیمت به نظر می‌رسد. به‌علاوه استفاده از کابینت رنگ صدفی برای هر نوع فضایی مناسب است و سبب می‌شود محیط پرنورتر و بزرگ‌تر به نظر برسد.

کابینت کلاسیک رنگ بژ

خبر خوب برای علاقه‌مندان به رنگ بژ این است که طراحان کابینت این رنگ کابینت را طراحی و تولید می‌کنند. انتخاب کابینت به رنگ بژ یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که تمایلی به انتخاب کابینت سفیدرنگ ندارند. کابینت کلاسیک بژ با داشتن ظاهری جذاب، چشمگیر و زیبا به‌راحتی با هر وسیله‌ای ست می‌شود و از طرفی هم نسبت به سایر رنگ‌ها خاک کمتری بر روی سطح آن دیده می‌شود.
افراد علاقه‌مند به این رنگ می‌توانند کابینت کلاسیک خود را با تناژ مختلفی از رنگ بژ سفارش دهند و آشپزخانه خود را دکور کنند.

کابینت کلاسیک رنگ بژ

کابینت کلاسیک رنگ گردویی

معمولاً بیشتر کابینت‌های کلاسیک را به این رنگ طراحی و تولید می‌کنند. این رنگ کابینت که به میزان بسیار زیادی در میان کلاسیک پسندان محبوب است به سبب گرم بودن رنگ خود فضا را گرم و صمیمی می‌کند.
انتخاب کابینت به رنگ گردویی بیشتر به افرادی پیشنهاد می‌شود که آشپزخانه منزلشان بزرگ و پرنور است زیرا که این رنگ سبب کوچک‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود. برخی برای اینکه از این تأثیر بکاهند آن را با رنگ دیگری ترکیب و کابینت دو رنگ سفارش می‌دهند.

کابینت کلاسیک رنگ گردویی

کابینت کلاسیک طرح چوب

انتخاب کابینت به رنگ چوب از دیرباز تاکنون در میان بسیاری از مردم رواج داشته است. این رنگ از کابینت کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتد و فضا را بسیار زیبا و صمیمی می‌کند. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که انتخاب این رنگ کابینت فضا را کوچک‌تر و کم‌نورتر جلوه می‌دهد و توصیه ما به افراد دارای آشپزخانه کوچک این است که در صورت تمایل به انتخاب این رنگ به سراغ تناژهای روشن‌تر و سردتر بروند.

کابینت کلاسیک طرح چوب

کابینت کلاسیک دو رنگ

در طراحی این کابینت‌ها از دو رنگ مختلف استفاده می‌شود و معمولاً رنگ‌های شاد و روشن در کنار رنگ‌های سرد و خنثی نظیر سفید، طوسی، طلایی و بژ قرار می‌گیرند. این کابینت‌ها با طراحی فوق‌العاده زیبا و منحصربه‌فرد انتخابی هوشمندانه برای آشپزخانه‌های پرنور و بزرگ هستند.

کابینت کلاسیک دو رنگ

کابینت کلاسیک جدید

روزبه‌روز مدل‌های جدیدتر و متنوع‌تری از کابینت کلاسیک طراحی و به بازار عرضه می‌گردد. مدل‌های جدید این کابینت نیز فروش فوق‌العاده‌ای دارد و مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است.

کابینت کلاسیک رومی

این مدل از کابینت کلاسیک که نخستین بار در ایتالیا طراحی و تولید شده است ستون‌هایی دارد که ازنظر ظاهری بسیار شبیه ستون‌هایی است که در رم تعبیه شده و به همین سبب هم به آن کابینت کلاسیک رومی می‌گویند.
این محصول در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود و جنسان معمولاً سنگ مصنوعی کورین است. به‌علاوه این مدل کابینت دارای دستگیره‌های روکار، تاج و زیرچراغ نیز است.

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی نوعی از کابینت کلاسیک است که حس گذشته‌ها را در ذهن تداعی می‌کند. این مدل از کابینت به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که از فضای موجود حداکثر استفاده صورت گیرد.
هرچند این کابینت‌ها در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود اما غالباً رنگ مطلوب آن قهوه‌ای و چوبی است. با دکور کردن آشپزخانه با این کابینت‌ها فضای خانه شیک و مجلل می‌شود.

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک ام دی اف

انواعی از کابینت کلاسیک است که از جنس ام دی اف تولید و در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. انتخاب کابینت کلاسیک با این جنس نسبتاً به بعضی اجناس نظیر ممبران زیباتر، مقاوم‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر است.
ما در ادامه به بیان تفاوت میان چندین مدل کابینت محبوب و رایج میان مردم می‌پردازیم.

تفاوت کابینت کلاسیک و ممبران

کابینت کلاسیک معمولاً گران‌قیمت‌تر و مقاوم‌تر از کابینت ممبران است. همچنین طیف رنگی این مدل کابینت وسیع‌تر و متنوع‌تر نیز است. علاوه بر این امکان بازسازی و تعمیر کابینت ممبران وجود ندارد، درحالی‌که کابینت کلاسیک را می‌توان در صورت لزوم تعمیر و بازسازی کرد.

تفاوت کابینت کلاسیک و مدرن

در بیان تفاوت‌های میان این دو مدل کابینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

•    وجود ویترین، تاج و منبت‌کاری در کابینت کلاسیک و عدم وجود آن در کابینت مدرن
•    روکار بودن دسته کابینت کلاسیک و مخفی و یا زیر کار بودن دسته در کابینت مدرن
•    ساختار متقارن و منظم کابینت مدرن و عدم وجود این ساختار در کابینت کلاسیک
•    براق و صاف بودن سطح کابینت مدرن و وجود برجستگی و معرق‌کاری در کابینت کلاسیک

تفاوت کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

کابینت‌ نئوکلاسیک و کلاسیک و بسیار شبیه به یکدیگر هستند و در میان آن‌ها تفاوت‌های بسیار کوچکی وجود دارد. این تفاوت‌ها شامل مواردی نظیر قیمت مناسب‌تر، طراحی ساده‌تر، مراقبت آسان‌تر و مدرن‌تر بودن کابینت نئوکلاسیک در مقایسه با کابینت کلاسیک است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: