سرویس خواب وکیوم چیست؟ کاربردها و مزایای سرویس خواب وکیوم

سرویس خواب وکیوم چیست؟ کاربردها و مزایای سرویس خواب وکیوم

شاید شما حین خرید سرویس خواب، کمد، کابینت و هر وسیله دیگری اسمی از وکیوم به گوشتان خورده باشد. با توجه به تنوع طرح ها و رنگ های موجود در بازار اغلب سرویس خواب ها دارای طرح های زیبایی هستند که این طرح ممکن است روی تخت خواب، میزآرایش، پاتختی و یا هر لوازم دیگری باشد.  برای اینکه بتوانید به راحتی سرویس خواب دلخواه خود را انتخاب نمایید در ابتدا باید با وکیوم آشنا شوید. در واقع وکیوم یک نوع نئوپان،  mdf، مواد اولیه و ... نیست بلکه نوعی روکش است که روی آن ها کشیده  میشود. روکش های وکیوم تنوع زیادی دارند که به شما این امکان را میدهد که محصولاتی با طرح و رنگ های دلخواه خود داشته باشید.

سرویس خواب وکیوم چیست
تخت خواب وکیوم چیست

 

سرویس خواب وکیوم چیست؟

روکش وکیوم در واقع طی یک فرآیند فشرده سازی تولید می شود که با حذف تمامی ذرات به صورت فشرده شده روی سطح مورد نظر کشیده می شود و تمامی هوا و ذرات بین آن ها تخلیه شده و به هم چسبانده می شوند. به این عمل وکیوم گفته می شود که با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی هوای بین روکش و سطح تخلیه می شود و به آن چسبیده و سطحی یکدست و زیبا به وجود می آورد. از آنجا که تمامی ذرات بین روکش و سطح از بین می رود ضخامت سطح زیاد نمی شود بلکه با روکش وکیوم مقاومت و استحکام آن سطح افزایش پیدا می کند.

جدیدترین سرویس خواب وکیوم
مدل سرویس خواب وکیوم

سرویس خواب وکیوم زیبایی و ظرافت خاص خود را دارد زیرا وکیوم شدن آن باعث ضخامت سطح نمی شود. روکش های وکیوم به دلیل تنوع بسیاری که در طرح و رنگ دارند برای تمامی سلیقه ها و دکوراسیون ها مناسب می باشند. پر طرفدارترین سرویس خواب وکیوم با رنگ سفید است که جلوه خاصی به چیدمان می دهد. همچنین به دلیل حذف ذرات و هوای اضافی بین دو سطح ممکن است رنگ بین قسمت های وکیوم شده با مابقی قسمت ها کمی متفاوت باشد که این تفا.ت رنگی باعث زیبایی محصول نیز می شود. شاید شما بگویید به دلیل روکش شدن روی سطح کار ممکن است ضخامت آن بیشتر شود و ظرافت و زیبایی کار را از بین ببرد اما روکش وکیوم به صورتی است که به مقدار خیلی کمی به سطح محصول اضافه می نماید و نه تنها ضخیم نمی شود بلکه طرح ها و زیبایی آن را دو چندان می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین رنگ برای سرویس خواب
 

سرویس خواب وکیوم سفید
سرویس خواب وکیوم نوجوان

از سرویس خواب وکیوم در چه جاهایی استفاده می شود؟

سرویس خواب وکیوم در تمامی مدل های سرویس خواب قابل اجرا است. می توانید سرویس خواب دو نفره، تک نفره و یک و نیم نفره مد نظر خود را با طرح وکیوم سفارش دهید. به دلیل اینکه می توانید سرویس خواب مد نظر خود را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت وکیوم شده سفارش دهید به راحتی می توانید دکوراسیون و چیدمان اتاقتان را انتخاب نمایید. همچنین می توانید ترکیب رنگ دلخواه خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. در سبک مدرن به دلیل زیبایی و سادگی در طرح ها استفاده از این روکش ها بسیار پیشنهاد می شود. سرویس خواب وکیوم به دلیل طراحی های خاص و زیبا می تواند بهترین گزینه برای سبک و چیدمان مدرن اتاق خوابتان باشد. سرویس خواب وکیوم می تواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب مهمان، اتاق خواب جوانان و اتاق زوجین باشد.

کاربرد سرویس خواب وکیوم

سرویس خواب وکیوم به دلیل مقاومت و استحکامی که دارد در تمامی مناطق قابل استفاده است. سرویس خواب وکیوم به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد برای اتاق خواب کودکان، سرویس خواب نوجوان و جوانان بسیار  مناسب می باشد. در اتاق کودکان به دلیل اینکه از لوازم بازی های مختلف استفاده می شود سرویس خواب وکیوم به دلیل روکشی که روی آن کشیده شده است می تواند تا حدودی جلوی آسیب و ضربه را بگیرد تا کمتر روی آن خط و خش ایجاد شود. کاربرد روکش وکیوم سرویس خواب بسیار گسترده است. روکش وکیوم درسبک مدرن بسیار برگزیده است و طرح های خاصی را به وجود می آورد و به دلیل اینکه می توان طرح های مختلف را پیاده سازی کرد به راحتی می توانید ایده ذهنی خودتان را به واقعیت تبدیل نمایید.

تمامی سرویس خواب ها شامل میز آرایش هستند که در هنگام استفاده ممکن است لوازم آرایشی، استون و مواد دیگری روی آن ریخته شود. اگر شما میز آرایش وکیوم را انتخاب کرده اید هیچ یک از این مواد به داخل آن و مغز کار نفوذ نمی کند.

تخت خواب وکیوم سفید
سرویس خواب وکیوم دو نفره

مزایای سرویس خواب وکیوم

یکی از مزایای روکش وکیوم سرویس خواب یکدست بودن سطح کار است. همچنین روکش وکیوم در سطوحی که دارای فرورفتگی هستند نیز سطح یکنواخت و زیبایی ایجاد می کند. همانطور که در مطالب قبل گفته شد روکش وکیوم تنوع رنگی بالایی دارد و می توانید از رنگ های خاص و ترکیب آن ها برای دکوراسیون خود استفاده نمایید. روکش ملامینه ضدخش است و میتوانید در تمامی فضاها از آن استفاده نمایید. اگر شما می خواهید یک سرویس خواب طبق سلیقه و طرح و ایده ذهنی خود داشته باشید می توانید با مشاوران فروش در تماس بوده و طرح ذهنی خود جهت پیاده سازی روی سطح سرویس خواب را در میان بگذارید.

سرویس خواب وکیوم

روی سطح سرویس خواب وکیوم شده تنها گرد و خاک می نشیند که به راحتی با استفاده از دستمال نرم که کمی مرطوب است پاک می شود. همچنین اگر جوهر و یا لوازم آرایشی روی آن ریخته شد می توانید از پد لاک پاک کن و یا کمی استون و پنبه سطح کثیف شده را به راحتی تمیز نمایید. اگر شما به دنبال زیبایی در عین سادگی هستید طرح های وکیوم شده بهترین گزینه است. شما می توانید متناسب با اجزاء سرویس خواب خود قسمت های مختلف مانند تاج تخت، کشوها و حتی پایه ها را با استفاده از روکش وکیوم به بهترین شکل طراحی نمایید تا سرویس خواب خاص خود را داشته باشید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید سرویس خواب

سرویس خواب وکیوم سفید
این مطلب را به اشتراک بگذارید: