16مدل سرویس خواب مشکی + نحوه نمایش بهتر آن

16مدل سرویس خواب مشکی + نحوه نمایش بهتر آن

در این مطلب شما با جدیدترین مدل سرویس خواب دو نفره مشکی میزهای کنار تخت، ملحفه‌های تخت، روکش‌های دیوار و موارد دیگر را جمع‌آوری کرده‌ام تا به شما کمک کنم الهام بگیرید. به هر حال از رنگ مشکی استفاده می کنید، می توانید به یک طرح شیک و آرامش بخش برای خواب شبانه آرام و متداول برسید. 
بنابراین اگر به فکر تازه کردن طرح خود هستید، چرا از رنگ مشکی در اتاق خواب خود استفاده نکنید و احساس دلپذیری ایجاد کنید؟ شما می توانید با استفاده از این رنگ مرموز به هر طرحی دست یابید، از شیک و پیچیده گرفته تا مدرن-روستیک. فقط آن را با رنگ‌بندی و بافت مناسب جفت کنید.

همچنین لازم نیست به یک پالت تک رنگ بچسبید. شما می توانید این سایه تیره را با هر چیزی از زرد کم رنگ، آبی تیره و سبز پر جنب و جوش ترکیب و مطابقت دهید.

مدل سرویس خواب مشکی
سرویس خواب رنگ مشکی

ایده های سرویس خواب مشکی که مطمئنا دوستشان خواهید داشت

سرویس خواب مشکی دو رنگ
رنگ مشکی برای اتاق خواب
اتاق خواب مشکی
تخت مشکی

مدل سرویس خواب مشکی مات

 

سرویس خواب مشکی مات
سرویس خواب طرح چوب مشکی

مدل سرویس خواب مشکی طوسی

 

سرویس خواب سیاه طوسی
سرویس خواب مشکی طوسی

مدل سرویس خواب مشکی و طلایی

سرویس خواب تاریک طلایی
سرویس خواب مشکی طلایی

مدل سرویس خواب مشکی سفید

سرویس خواب مشکی سفید
مدل سرویس خواب مشکی سفید

چگونه سرویس خواب مشکی خود را فوق العاده نشان دهیم

رنگ مشکی جز رنگهای محبوب در انتخاب سرویس خواب میباشد. رنگ مشکی جز رنگهای خنثی بوده و از لحاظ روانشناسی نشان دهنده شان ومقام و قاطعیت و برجسته بودن می باشد. ترکیب رنگهای همخوان با این رنگ بسیار زیاد است، شاید بتوان گفت که با کلیه رنگها همخوانی دارد. رنگ مشکی بسیار زیباست واز آنجا که در سیاهی هیچ رنگ دیگری وجود ندارد، پس قابلیت آن را دارد که کلیه انرژی ها را در خود جذب نماید. اگربخواهیم رنگی را برجسته نماییم باید آن را در کنار رنگ مشکی قرار دهیم.

حال در نظر بگیرید ترکیب رنگ سرویس خواب مشکی را با پرده و رو تختی سفید رنگ که این تضاد دارای جلوه خاص وفوق العاده خواهد بود. بسیاری بر این باور هستند که استفاده از رنگ سیاه اتاق را تاریک وغمزده و بیحال خواهد کرد ولی ما در این مقاله عکس آن را ثابت خواهیم کرد. بارها دیده شده است که در اتاق خواب هایی با سرویس خواب مشکی روی یکی از دیوارها با کاغذ دیواری یا رنگ مشکی پوشش داده شده است وبا قرار دادن عکسها و یا تابلوهای سیاه وسفید بر روی آن دیوار، تاثیر فوق العاده خوبی در محیط ایجاد گردیده است.

 

انجام چنین ایده هایی علاوه بر اینکه بسیار آسان است باعث ایجاد فضای اتاق خواب با حس وحالی متفاوت میگردد وفضای اتاق را به کلی تغییر خواهد داد. برای ایجاد ظاهری امروزی تر وبه روزتر به جای رنگ کردن دیوار، از پنل ها یا صفحات چوبی رگه دار استفاده نمایید تا دیوار شما دارای بافتی جذاب شده واز یکنواختی خارج گردد. در اتاق خواب هایی با سرویس خواب مشکی استفاده از نورپردازی ها سهم بالایی در جذب نور و روشنایی اتاق خواب خواهد داشت و امکان بوجود آمدن فضایی دلنشین وآرام را فراهم مینماید.

استفاده از رنگهای نارنجی در کنار سرویس خواب مشکی ،اتاق خواب شما را شیک ومدرن کرده وهم دارای حس وحالی دنج وپخته میگردد. تلفیق رنگ مشکی با رنگهای سفید، نقره ای، طلایی و مسی در سرویس خواب و رو تختی و پرده ها وتضاد بوجود آمده در آن باعث میشود که فضای کوچک را بزرگتر نشان داده شود. در اتاق هایی با سرویس خواب مشکی یکی از بهترین کارها استفاده از رنگهای قهوه ای روشن وشکلاتی در روتختی وحتی فرش میباشد که باعث بوجود آمدن فضایی دلچسب و جذاب خواهد شد. در اتاقهایی با سرویس خواب مشکی بهتر است از فرشهای اسپرت استفاده شود تا فضایی امروزی و اتاقی اسپرت شکل گیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: