دکوراسیون اتاق خواب پسرانه | 30 نمونه طراحی پرطرفدار و شیک

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه | 30 نمونه طراحی پرطرفدار و شیک

پسرها در تمامی سنین از کودکی تا بزرگسالی به کارهای هیجان انگیز مانند ورزش های مختلف علاقه مند هستند. بهترین گزینه برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه الهام گرفتن از علایق آن ها است. شما می توانید مدل اتاق خواب  را با استفاده از طرح های ورزشی مانند فوتبال دکوراسیون نمایید. اما توجه نمایید طرح اتاق فرزند شما ارتباط مستقیم با روحیات و اخلاق و رفتار او دارد پس توجه نمایید که انرژی های مثبت را در اتاق به جریان بیندازید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه
ایده دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره

ممکن است شما برای پسران خود یک اتاق مشترک را در نظر گرفته باشید. در ابتدا توجه نمایید اتاق فضای کافی برای لوازم دو فرزند را داشته باشد سپس با توجه به فضا و سن پسران خود اقدام به دکوراسیون و چیدمان اتاق نمایید. اگر پسران شما نوزاد و کودک هستند بهتر است از تخت خواب هایی با محافظ و امنیت استفاده نمایید. اگر پسران شما جوان و نوجوان هستند می توانید از دکوراسیون اتاق پسرانه اسپرت برای آن ها استفاده نمایید و سرویس خوابی ساده و زیبا برای آن ها استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال
طراحی اتاق خواب پسرانه

یکی از گزینه های دیگر برای طراحی اتاق خواب پسرانه شیک استفاده از جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه است که با طراحی خلاقانه و هوشمندانه می توانید یک اتاق خواب کامل با تمام امکانات برای آن ها تهیه نمایید. ایده دیزاین اتاق خواب پسرانه بهتر است طبق سلیقه و نظر خودشان باشد تا بتوانند با مشورت با یکدیگر به یک طرح نهایی برسند. تخت دو نفره دو طبقه گزینه مناسبی است که میتوان در کنار آن میزتحریر و کمد لباس تعبیه کرد. البته می توانید از تخت خواب های تاشو استفاده کنید که به صورت تخت یک نفره می باشد و با این تفاوت که قابلیت جمع شدن دارند و مناسب برای فضاهای کوچک می باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه
جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه می تواند به صورتی باشد که تخت خواب ها درارتفاع بالاتری قرار گیرند و در قسمت زیرین آن ها میزتحریر و کمد قرار گیرد. همچنین می توان از تخت خواب دو طبقه برای اتاق پسرانه نوجوان استفاده نمود و کشو و پله های زیرین آن ها را تماماً کشودار انتخاب نمود تا فضای کافی برای مرتب سازی و نگهداری لوازم مختلف را در اختیار داشته باشند. در تزیین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه حتماً فضایی را برای مطالعه، بازی و گذراندن اوقات فراغت آن ها قراردهید تا بتوانند با یکدیگر اوقات خوشی را سپری کنند و از لوازم و المان های ورد علاقه آن ها در تزیین و دکور اتاقشان استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان

اتاق خواب پسران جوان باید طبق سلیقه و نیاز آن ها طراحی شود. دکوراسیون اتاق پسرانه جوان می تواند بر اساس ویژگی های فکری و ذهنی او باشد تا او را به هدفش نزدیکتر نماید. برای رنگ اتاق خواب و سرویس خواب پسران جوان می توانید از رنگ های پر انرژی مانند آبی، نارنجی، قرمز و یا زرد استفاده نمایید. برای ایجاد حس تعادل بهتر است در کنار این رنگ ها از رنگ های خنثی کننده مانند سفید بهره مند شوید. برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسرانه لازم است یک سرویس خواب مطابق نیازهای او خریداری نمایید. بهترین گزینه برای پسران جوان تخت خواب تاشو است که بتواند در کنار آن میز تحریر، کتابخانه و کمدلباس جادار داشته باشد تا بتوانید به راحتی در اتاق خود اوقات فراغت خود را سپری کرده و یا به مطالعه پردازد. همچنین می توانید از یک سرویس خواب ساده با طرح و رنگی ساده و مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال استفاده نمایید و اتاق را با اکسسوری ها و لوازم مختلف مانند آباژور، فرش و المان های ورزشی و هر لوازمی که مورد علاقه او است در رنگبندی گرم تزیین نمایید.

مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه جوان

دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه

نوجوانان به دلیل اینکه در سنین حساسی هستند حتماً قبل از شروع به دیزاین اتاق خواب پسرانه، نظر او را جویا شوید تا بتوانید طبق خواسته ها و ایده مورد علاقه خودش اتاق او را دکور نمایید. پسران نوجوان اغلب به فضاهای سرد علاقه مند هستند و رنگ های آبی و سبز بهترین گزینه برای آن ها است. برای انتخاب مدل دکوراسیون اتاق پسرانه در ابتدا به فضا و ابعاد اتاق خواب توجه نمایید. برای انتخاب سرویس خواب نوجوان می توانید از تخت خواب هایی استفاده نمایید که در ارتفاع بالاتری قرار میگیرند و در قسمت زیرین آن ها کمد لباس و یا میز تحریر طراحی می شود. برای اتاق نوجوان پسرانه داشتن محیطی برای مطالعه یکی از الزامات است که باید در جای درست قرار گیرد تا پسر نوجوان شما به مطالعه و کسب علم و دانش در آن محیط علاقه مند شود. برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان خود می توانید از پرده، فرش، چراغ مطالعه و یا المان هایی که او به آن ها علاقه مند است مانند توپ فوتبال استفاده نمایید.

طراحی اتاق خواب پسرانه
اتاق نوجوان پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بچه گانه

پسر بچه ها در این سن بسیار کنجکاو و فعال هستند و به یک محیط برای بازی و تخلیه انرژی خود نیاز دارند. برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده بهترین گزینه انتخاب تخت خواب و میز تحریر ساده اما در رنگ مورد علاقه فرزندتان است. همچنین می توانید سرویس خواب هایی با طرح ماشین های مختلف همراه با کمد لباس انتخاب نمایید. برای تزیین اتاق خواب پسرانه می توانید از شخصیت های کارتونی و یا ماشین ها استفاده نمایید. برای داشتن یک طراحی زیبا می توانید حیوانات و جنگل های زیبا را روی دیوار اصلی اتاق نقاشی کنید و از سرویس خوابی ساده برای چیدمان اتاق استفاده نمایید.

 

اغلب پسر ها در زمان بچگی خود انرژی زیادی دارند به همین دلیل باید در اتاق آن ها فضایی را برای بازی به آن ها اختصاص دهیم. پسران به دلیل اینکه بسیار بازیگوش هستند و در هر فضایی میدوند باید توجه نمایید فضای بازی آن ها هیچگونه لوازمی با لبه های تیز و برنده نداشته باشد و در حد امکان سرویس خواب و لوازمی را انتخاب نمایید که آسیبی به فرزند شما نزند.

دکوراسیون اتاق پسرانه نوزاد

هنگام انتخاب اتاق نوزاد سعی نمایید اتاق خوابی را که دنج تر و آرام تر است به او اختصاص دهید تا از هیاهوی خانه دور تر باشد تا به خواب او صدمه وارد نشود. برای اتاق پسرانه نوزاد می توانید از رنگ های سنگین در طیف های مختلف مانند آبی استفاده نمایید. رنگ های آبی، سبز، سفید، طوسی و قهوه ای رنگ هایی هستند که برای اتاق خواب نوزادان مناسب است و حس آرامش و انرژی لازم را به اتاق می دهد. دیزاین اتاق خواب پسرانه می تواند ساده اما زیبا باشد. می توانید یک تخت خواب نوزاد همراه کمد لباس و ویترین در رنگ سفید انتنخاب نمایید از رنگ های عنوان شده برای انتخاب چراغ خواب، پرده، فرش، عروسک و لوازم دیگر استفاده نمایید. نقاشی های زیبا روی دیوار می تواند اتاق را زیباتر کند. همچنین می توانید از برچسب هایی با طرح های عروسکی، کارتونی و تصاویری زیبا برای دیوار استفاده نمایید.

 دیزاین اتاق پسرانه نوزاد
ایده دکوراسیون اتاق پسرانه نوزاد

بهتراست دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده انجام شود تا با گذشت زمان و بزرگ شدن فرزندتان دکوراسیون اتاق همچنان زیبا باشد و قابلیت تغییرات را داشته باشد. همچنین برای راحتی خودتان در زمانی که نوزاد نیاز به وجود شما در کنارش دارد یک مبل راحت در یک گوشه اتاق قرار دهید.

دیزاین اتاق خواب پسرانه
 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه اسپرت

اتاق خواب پسرانه
 

اتاق خواب پسرانه ساده
اتاق پسرانه ساده

 

اتاق پسرانه اسپرت

اتاق خواب پسرانه اسپرت
اتاق اسپرت پسرانه

اتاق پسرانه جدید

 

اتاق پسرانه جدید
اتاق خواب پسرانه جدید


اتاق پسرانه لاکچری

 

اتاق پسرانه لاکچری
اتاق لاکچری

اتاق پسرانه شیک

 

اتاق پسرانه شیک
اتاق خواب پسرانه شیک
این مطلب را به اشتراک بگذارید: