دکوراسیون آرایشگاه مردانه و زنانه + 15 مدل خاص

دکوراسیون آرایشگاه مردانه و زنانه + 15 مدل خاص

دکوراسیون آرایشگاه و اجرای بهینه آن نقش موثر و زیادی در رونق این کسب و کار پرطرفدار و رضایت مشتریان از آن دارد. امروزه و به دلیل تنوع خدمات آرایشی از یک سو و تفاوت و گوناگونی آرایشگاه‌ها از سوی دیگر، نیازبه انجام تخصصی و حرفه‌ای خدمات دیزاین آرایشگاه به صورت شاخه‌ای فعال از خدمات دکوراتیو مطرح است. تا جایی که کمتر سالن معتبر آرایشی را می‌توان یافت که از این خدمات بهره‌ای نبرده باشد.

با ما در مطالعه این مطلب از دکوچید همراه شوید تا با هم بیشتر در این مورد گفتگو کنیم.

دکوراسیون آرایشگاه: زیبا، مفید و کاربردی!

برای علقه‌مندان به هنر آرایش و مشتریانی که برای دریافت خدمات آرایشی به این مکان مراجعه می‌کنند حضور در محیطی با دکوراسیون زیبا و جذاب اهمیت زیادی دارد. دریافت خدمات در محیطی منظم و استفاده از تجهیزاتی که با نظم و ترتیب در جای خود قرار گرفته‌اند از یک سو و بهره‌مندی از محیطی با نور، نما و دکوراسیون زیبا و دلچسب از سوی دیگر باعث رضایت مشتریان از این کسب و کار لذت‌بخش می‌شود.

این همه باعث شده دکوراسیون مغازه آرایشگاه و هنر دیزاین این محیط امروزه به شاخه‌ای مهم و کاربردی از چیدمان  و دکوراسیون داخلی محل کار تبدیل شود. تنوع متریال مصرفی در این زمینه و طراحی حرفه‌ای این بخش از دکوراسیون آرایشگاهی می‌تواند به رونق کسب و کار و جذب بیشتر مشتریان منجر شود.

آرایشگران نیز به نوبه خود با استفاده از دکور آرایشگاهی و نظم دادن به لوازم و تجهیزات مورد نیاز می‌توانند به کار خود نظم و سرعت بخشیده و از آن لذت ببرند.

طراحی و اجرای دیزاین آرایشگاه مستلزم طراحی و اجرای قوی و حرفه‌ای بوده و نکات و موارد زیادی را شامل می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دکوراسیون سالن زیبایی
دکور ارایشگاه با اینه

نکات طراحی دکوراسیون آرایشگاه

برای طراحی صحیح و اجرای دیزاین آرایشگاهی در نظر گرفتن نکات زیر الزامیست:
•    تقسیم‌بندی بهینه فضا و استفاده مناسب از آن با قفسه‌بندی دکور آرایشگاهی
•    انتخاب سبک دکوراسیون و اجرای دکور بر اساس آن
•    انتخاب وسایل راحت و چیدمان صحیح وسایل و آیینه‌ها جهت بهره‌برداری بهتر از آنها
•    استفاده از رنگ‌های مناسب محیط
•    نورپردازی حرفه‌ای
•    استفاده از اکسسوری‌های مناسب و کاربردی

طراحی دکوراسیون آرایشگاه

بیشتر بخوانید : دکوراسیون مغازه پوشاک

دکور آرایشگاه مردانه

فضای آرایشگاه مردانه با محیط زنانه تفاوت‌های زیادی داشته و نیازمند کاربرد دکوراسیونی متفاوت نیز هست. این محیط با تجهیزات نسبتا کمتر و دکوراسیون ساده‌تر بسیار شیک و حرفه‌ای طراحی می‌شود. همچنین استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های آرایشی متناسب با این فضا باعث جذابیت و زیبایی خاص محیط و دکور آرایشگاه مردانه شده و آن را از خلاقیت و زیبایی کم‌نظیری برخوردار نموده است.

دکور آرایشگاه مردانه
دیزاین آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه کوچک مردانه

آرایشگاه‌های کوچک مردانه از مکان‌های پرتردد با مشتریان زیادی هستند که برای اصلاح هفتگی یا ماهانه و انجام امور آرایشی ساده و روزمره به این سالن‌ها مراجعه می‌کنند. دکوراسیون ساده اما شیک و کاربردی این نوع سالن می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیاز کاربران بوده و رضایت مشتریان را نیز جلب کند. نور و تهویه مناسب در چنین فضایی نیز به‌عنوان بخشی از فضای دکوراتیو و کاربردی مطرح بوده و به جلب بیشتر مشتریان منتهی می‌شود. 

دکوراسیون آرایشگاه کوچک مردانه
دیزاین آرایشگاه مردانه کوچک

دکور آرایشگاه مردانه ام دی اف

استفاده از ام دی اف برای تهیه دکور آرایشگاه مردانه سالهاست که به‌عنوان گزینه‌ای اقتصادی و کاربردی مطرح است. تنوع محصولات ام دی اف و امکان استفاده گشسترده در همه بخش های سالن آرایش مردانه برای انجام دکوراسیون، این متریال را به یکی از جذاب‌ترین و قابل قبول‌ترین ایده‌های موجود برای این کار تبدیل کرده است.

دکور آرایشگاه مردانه ام دی اف
دکور آرایشگاه ام دی اف مردانه

دکوراسیون آرایشگاه مردانه کلاسیک

در میان سبک‌های مورد استفاده برای اجرای دیزاین آرایشگاه مردانه از مدرن تا کلاسیک و نئوکلاسیک، دکوراسیون آرایشگاه مردانه کلاسیک از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. محیط تجملاتی و لاکچری این سبک دکوراسیون باعث شده از آن برای جشن‌ها و مراسم دامادی جهت آرایش آقایان استفاده شود.
با وجود دکور شیک و تجهیزات کامل در چنین فضاهایی، رونق این کسب و کارها بیش از پیش افزایش می‌یابد.

دکوراسیون آرایشگاه مردانه کلاسیک
آرایشگاه مردانه کلاسیک

دکور آرایشگاه زنانه

دیزاین آرایشگاه زنانه با توجه به حساسیت بالا و مشکل‌پسند بودن خانم‌ها نیازمند طراحی قوی و اجرای حرفه‌ای است. تا جایی که در سال‌های اخیر طراحی و اجرای دکور آرایشگاه زنانه خود به شاخه‌ مهمی از هنر دکوراسیون و دیزاین محیط کار تبدیل شده و از محبوبیت و درآمد بالایی نیز برخوردار است.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه شامل کمدها و طبقات زیاد، دراور و میز آرایشگاهی و کلیه اجزایی است که لوازم و تجهیزات سالن آراشی را در خود جا داده و به انها نظم می‌دهد.
همچنین مواد مصرفی در این سالن‌ها نیز در این دکور آرایشگاهی جاگیری شده و باعث نظم دادن و سرعت بخشیدن به کارها می‌شود.
استفاده از تجهیزات نورپردازی مناسب، آینه‌ها و کنسول‌های متنوع و کلیه اجزاء و لوازمی که برای انجام خدمات آرایشگاهی مور نیاز هستند نیز به‌عنوان بخشی از هنر دیزاین آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دکور آرایشگاه زنانه
دیزاین آرایشگاه زنانه

دکوراسیون آرایشگاه کوچک زنانه

در سالن‌های کوچک آرایشگاه‌ها استفاده از دکوراسیون مورد نیاز باید با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد تا بهتر و بیشتر بتوان از لوازم و تجهیزات آرایشگاهی استفاده کرد. این ویژگی در دکوراسیون آراشیگاه کوچک زنانه کار طراحی و اجرای دکور را با چالش‌های جدی روبرو کرده و اجرای آن را نیازمند دقت و توجه بالایی نموده است. با این وجود کارشناسان آشنا به فن با طراحی قوی و اجرای بهینه کلیه مراحل دکوراسیون آرایشگاه‌های کوچک و سالن‌های بزرگ قادرند به این کسب و کار رونق تازه‌ای بخشیده و درآمدزایی آن را به‌طرز چشمگیری افزایش دهند.

دکوراسیون آرایشگاه کوچک زنانه
آرایشگاه کوچک زنانه

سخن آخر

دیزاین و دکور آرایشگاه و انجام مراحل دکواسیون این محیط از موارد جالب و جذابی است که طی سال‌های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است. تاثیر بالا و قوی این نوع دکوراسیون بر افزایش اقبال عمومی به آرایشگاه‌ها و نقش آن در سرعت و سهولت بخشیدن به ارائه خدمات آرایشگاهی نیز از سویی به این هنر محبوبیت بالایی بخشیده است.
شما نیز می‌توانید با استفاده از این هنر به آراشیگاه خود جلوه تازه‌ای بخشیده و به کار خود سرعت ببخشید.
همچنین با تغییر اصولی دکوراسیون آرایشگاه و انجام چیدمان جدید محیط کاری خود را عوض کرده و به‌ آن طراوت و تازگی ببخشید.
پیشنهاد ما برای بهره‌مندی بهتر و بیشتر از این خدمات، استفاده از دانش روز دنیا در این زمنیه و به‌کارگیری کارشناسان آشنا به فن و کارآزموده است. موردی که بی‌شک بر رونق کسب و کار آرایشگاهی شما نیز اثرات مفیدی خواهد داشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: