20 مدل تاج تخت خواب شیک برای انواع دکوراسیون

20 مدل تاج تخت خواب شیک برای انواع دکوراسیون

یکی از اصلی ترین اجزا و لوازم برای هر اتاقی سرویس خواب است که از تخت خواب، میزآرایش،پاتختی، آینه و صندلی تشکیل می شود که هر شخص متناسب با نیاز و فضایی که دارند آن ها را انتخاب و چیدمان می کند. تخت خواب از عناصر مهم تأثیرگذار بر دکوراسیون اتاق خواب است که طرح تمامی اجزاء دیگر سرویس خواب از آن الهام گرفته می شود. از آنجایی که برای سنین و سلیقه های مختلف طرح ها و نقش های مختلفی به بازار آمده است قبل از خرید سرویس خواب باید به فضای اتاق خواب، رنگ، طرح و زیبایی تاج تخت توجه نمایید.

 مدل تاج تخت خواب

 

تخت خواب ها در مدل های مدرن، سلطنتی، فانتزی و ... طراحی شده که هر کدام از جنس های مختلف مانند فلز، نئوپان، چوب، MDF، پارچه و یا ترکیب آن ها تولید می شوند. مدل تاج تخت خواب شما بیانگر سبک مورد علاقه شما و حالات درونی است که باید در هنگام انتخاب آن بسیار توجه نمایید. همچنین باید به اکسسوری ها، کالای خواب و اجزاء دیگر اتاق نیز توجه نمایید. یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت سرویس خواب تاج تخت می باشد. برای انتخاب سرویس خواب مناسب و مدل تاج تخت خواب دلخواه خود لازم است به این نکته توجه نمایید که ابعاد اتاق ، اندازه تاج و رنگ دیوار اتاق از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه مطلب به مدل تاج تخت خواب های مختلف مانند تاج تخت خواب مدرن، تاج تخت خواب چوبی و ... برای دختران، پسران، کودکان و اتاق خواب دو نفره اشاره شده است که می توانید در ادامه عکس تاج تخت خواب های مختلف را نیز مشاهده کنید.

 انواع تاج تخت خواب
عکس تاج تخت خواب

 

• مدل تاج تخت خواب دخترانه

تخت خواب های دخترانه در طرح ها و رنگ های ساده و ملایم تولید می شوند. برای انتخاب مدل تاج تختخواب دخترانه تاج های لمسه بهترین گزینه است. تاج تخت خواب های لمسه در عین سادگی بسیار زیبا هستند که اغلب دارای ارتفاع بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشند. همچنین تخت خواب وکیوم شده که دارای طرح های زیبایی هستند برای دختران مناسب می باشد. می توانید از تخت خواب پرنسسی و تخت خواب اسپرت که تاج آن ها در عین ظرافت زیبا هستند نیز استفاده نمایید.

مدل تاج تخت خواب دخترانه
تاج تخت خواب دخترانه
مدل تاج تخت خواب دخترانه

 

بیشتر بخوانید : باکس تخت خواب چیست

• مدل تاج تخت خواب پسرانه

شاید انتخاب مدل تاج تختخواب پسرانه برای شما سخت باشد. تخت خواب هایی از جنس MDF و نئوپان که در مدل های مختلف توید می شوند بهترین گزینه است. همچنین می توانید از تخت خواب اسپرت برای اتاق پسرانه استفاده نمایید. یک مدل تاج تخت خواب که برای پسران مناسب است تخت هایی است که تاج آن ها یک المان از ورزش و یا حرفه مورد علاقه آن ها داشته باشد. به عنوان مثال می توان از پرچم کشور ها و یا طرح توپ فوتبال برای تاج تخت آن ها استفاده نمود که متناسب با آن دکوراسیون اتاق را کامل نمایید.

 تاج تخت خواب پسرانه
مدل تاج تخت خواب پسرانه
مدل تاج تخت خواب تک نفره پسرانه

 

• مدل تاج تخت خواب کودک

برای انتخاب مدل تاج تختخواب کودک توجه نمایید که مد لو طرح هایی را انتخاب نمایید که لبه های تیز و برآمده نداشته باشند تا به سلامتی کودکتان آسیبی وارد نشود. برای کودک می توانید از طرح های کارتونی و انیمیشنی استفاده نمایید. همچنین میتوانید از تخت خواب هایی با تاج کلبه، پرنسس، قلعه برای دختران و از طرح هایی مانند ماشین و فوتبال برای تاج تخت خواب پسران استفاده نمایید. برای کودکان کوچک می توانید از تخت با مدل تاج تخت خواب ام دی اف استفاده نمایید که دارای طرح هایی مانند عروسک، ماه و ستاره، فرشته و طرح های اسده هستند و هم برای دختران وهم برای پسران مناسب می باشند.

عکس تاج تخت خواب کودک
 مدل تاج تخت خواب
انواع تاج تخت خواب

 

• مدل تاج تخت خواب دو نفره

تخت خواب های دو نفره در طرح های مختلفی تولید می شوند. مدل تاج تخت خواب دو نفره بسیار گسترده است. اگر شما به سبک سلطنتی و کلاسیک علاقه مند هستید می توانید از سرویس خواب هایی که تاج آن ها منبت کاری و طراحی شده است استفاده نمایید که اغلب از جنس چوب هستند و در رنگبندی کرم و قهوه ای تولید می شوند. تاج تخت خواب چوبی به دلیل اینکه از عنصر طبیعی چوب ساخته شده است و به زیبایی نقش گرفته است باعث جریان انرژی های مثبت در اتاق می شود. همچنین می توانید از تخت خواب هایی با سبک مدرن انتخاب نمایید که مدل تاج تخت خواب دو نفره آن ها دارای طرح های ساده اما زیبا هستند و به دلیل همین سادگی بسیار مورد توجه قرار می گیرند. برخی از افراد علاقه مند به طرح های ساده نیستند که می توانند از تخت خواب هایی انتخاب نمایند که تاج تخت خواب آن ها دارای طرح و مدل بیشتری باشد. شما می توانید با مشاهده عکس تاج تخت خواب هایی که از مدل های متنوع منتشر شده است طرح دلخواه تاج تخت خواب خود را انتخاب نمایید.

تاج تخت خواب دو نفره
عکس تاج تخت خواب چوبی
تاج تخت خواب دو نفره

 

همچنین تخت خواب های لمسه یکی از بهترین گزینه ها برای سرویس خواب دو نفره می باشد که با توجه به تنوع رنگی که دارند دارای تاج زیبایی هستند که باعث زیبایی و خاص شدن سرویس خواب شما نیز می شود. تاج تخت خواب بلند باعث ایجاد فضایی لطیف و احساسی می شود که مناسب اتاق خواب دو نفره است اما اگر اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از تخت خواب با تاج کوتاه استفاده نمایید که لوازم دیگر موجود در اتاق نیز به چشم افرادی که وارد اتاق می شوند بیاید.

مدل تاج تخت خواب دو نفره
 عکس تاج تخت خواب

 

• مدل تاج تخت خواب ام دی اف

تخت خواب ام دی اف دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که امروزه مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. مدل تاج تخت خواب ام دی اف دارای طرح های ساده و زیبایی می باشد که برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشد. همچنین تخت خواب ام دی اف در سایز های مختلف تولید می شود که با توجه به مدل آن ها و قید های اطراف آن ها فضای کمتری در اتاق می گیرند. باتوجه به افزایش تکنولوژی و پیشرفت ماشین آلات تولید سرویس خواب ها امروزه سرویس خواب وکیوم به بازار آمده است که تاج آن ها دارای طرح های زیبایی که می باشد که با یک روکش روی آن ها وکیوم می شوند که علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم هستند.

مدل تاج تخت خواب ام دی اف
 تاج تخت خواب دو نفره mdf
مدل تاج تخت خواب دو نفره
این مطلب را به اشتراک بگذارید: