34 مدل میز تحریر کتابخانه دار

34 مدل میز تحریر کتابخانه دار

میز تحریر  و کتابخانه بخش مهمی از سرویس خواب و کامل کننده تخت خواب است. انجام امور مدرسه و تکالیف درسی، بخشی از زندگی یک کودک است که ممکن است آنرا دوست داشته باشد و یا از آن بیزار باشد. اینک ما به عنوان بزرگتر و والدین بچه ها چه کاری میتوانیم انجام دهیم تا در کنار مطالعه درسی به فرزندمان کمک کنیم؟ این مقاله ازمدل میز تحریر کتابخانه دار بهره جسته است. در این صورت بچه ها خواهند توانست بهتر و با انگیزه بیشتر درس بخوانند.

مدل های میز تحریر کتابخانه دار

نکته کلیدی در طراحی یا انتخاب مدل میز تحریر برای اتاق کوچک باید به آن توجه کرد، نوع و شکل اتاق کودک است. به گونه ای که باید تلاش کرد از فضاهای استفاده نشده، بیشترین استفاده را انجام داد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که نور طبیعی از پنجره باعث میشود انرژی بچه ها حفظ شود. همچنین نور طبیعی بر روی میز  را روشن کرده و دید را بهتر میکند. این امر برای مطالعه و تدریس راحت خواهد بود. ستون های باریک کتابخانه ای را در هر دو طرف پنجره قرار داده و کتاب ها و وسایل مدرسه را در داخل آن قرار دهید. همچنین استفاده از گیاهان برای اطراف آن ها میتواند به خلاقیت های فرزند شما اضافه نماید.

در زیر تصویر یک مدل میز تحریر سفید و کتابخانه را مشاهده می کنید که علاوه بر حفظ زیبایی، استفاده خوبی از فضای کوچک اتاق کرده است تا کودک یا نوجوان بتواند وسایل و کتاب های خود را با نظم بیشتری چیدمان کند. 

مدل میز تحریر کتابخانه دار
جدیدترین مدل میز تحریر نوجوان کتابخانه دار

گیره های چوبی بر روی دیوار، محل مناسبی برای قفسه بندی و طبقات قابل تنظیم میباشد. از این طبقات به عنوان کتاب خانه و نیز محل قرار دادن وسائل هنری و دکوری میتوان استفاده کرد. در اینصورت، جلوه بالای میز فوق العاده جذاب تر به نظر خواهید رسید.

میز تحریر کتابخانه دار پسرانه
عکس میز تحریر کتابخانه دار دخترانه

یک فضای خانه ای شکل در محل مطالعه کودک طراحی کنید. میز تحریر دخترانه این کودک در یک سایبان خانه ای شکل قرار گرفته است. قفسه بندی صورتی در دوطرف میز ، این طراحی را دلچسب تر کرده است.

میز تحریر کتابخانه دار چوبی

این قفسه قلبی شکل به فضا، جان و نیروی مثبت بخشیده است. البته ساخت این مدل طبقات و قفسه ها سخت است. اما دسترسی به آن راحت و چیدمان داخل آن زیبا خواهد بود.

کتابخانه میز تحریر دار

استفاده از نیمکت برای این میز تحریر کتابخانه دار و رنگ ترکیبی سفید در داخل رنگ چوب، این دکوراسیون را زیباتر نموده است.

مدل کتابخانه و میز تحریر

جغد پیر نشانه خردمندی است. در این تصویر یک دکور زیبا از چیدمان میز تحریر و کتاب خانه را مشاهده میکنید و نوع صندلی چرخشی نیز جذاب و جالب است.

مدل میز تحریر کتابخانه دار

یک میز تحریر با کشوهای سفید زیبا در زیر آن را مشاهده میکنید. در نگاه اول احساس میشود که کشوها به سمت چپ و یا راست قابل حرکت هستند.

میز تحریر کتابخانه دار دیواری

در هنگام محدود بودن میز تحریر توسط دیوار و پارتیشن، سعی کنید تا کتابخانه بالای آنرا تا سقف ادامه دهید. در این صورت، فضا، از حالت گرفتگی و تنگی خارج خواهد شد.

کتابخانه میز دار

همیشه نباید فضای بالای میز تحریر کتابخانه دار تبدیل به یک کتابخانه و یا محلی برای ذخیره سازی و نگهداری وسائل باشد بلکه میتواند به محلی دنج برای تخت خواب نوجوان تبدیل شود.

مدل میز کامپیوتر و کتابخانه

برای ممانعت از خستگی در فضاهای کار میتوان با استفاده از کتابخانه های شیبدار و نیز از زیر انداز های طرح چمن و تشک های زیبا، فضا را دگرگون کرد. چند مدل دیگر را در تصاویر زیر مشاهده میکنید.

عکس میز تحریر کتابخانه دار
طرح میز تحریر
مدل میز تحریر کتابخانه دار سفید
مدل کمد و میز تحریر اتاق نوجوان
مدل میز کامپیوتر کتابخانه دار
طرح میز مطالعه و کتابخانه
عکس میز تحریر و کتابخانه
مدل کمد و میز تحریر دخترانه

میز تحریر کتابخانه دار کوچک

از آن جا که برخی از منازل دارای اتاق هایی با ابعاد کوچک هستند، داشتن یک مدل میز تحریر کتابخانه دار برای اتاق کوچک فرزندشان از دغدغه های بسیاری از والدین است. اتاق خواب کودکان نشان میدهد که چگونه با ترکیب تخت خواب و میز تحریر و کتابخانه میتوان یک فضای مطالعه برای کودکان بوجود آورد. ایده هایی وجود دارد تا فضای کاری بین هرکدام از بچه ها ایجاد گردد و آنها بدون مشکل به کار و مطالعه خود بپردازند.

بیشتر بخوانید : میز تحریر تاشو

میز تحریر کتابخانه دار کوچک
میز تحریر با کتابخانه کوچک
میز تحریر و کتابخانه

میز تحریر کتابخانه دار بزرگ

 

میز تحریر با کتابخانه
میز تحریر کتابخانه دار بزرگ
میز تحریر به همراه کتابخانه بزرگ

میز تحریر کتابخانه دار پسرانه

میز تحریر و کتابخانه پسرانه
میز تحریر کتابخانه دار پسرانه
میز تحریر و کتابخانه پسرانه

 

میز تحریر کتابخانه دار پسرانه

میز تحریر کتابخانه دار پسرانه
میز تحریر با کتابخانه پسرانه
میز تحریر پسرانه با کتابخانه

جدیدترین میز تحریر کتابخانه دار

ساخت و تهیه این مدل میز تحریر ها توسط کارشناسان خبره انجام می پذیرد. زیرا استفاده از مواد اولیه و همچنین استفاده درست از اتصالات و لولاها در اینگونه میز تحریرها بسیار مهم است. دکوچید افتخار دارد کلیه محصولات سفارشی شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت طراحی و تولید نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۳۰۱۹۰۰۰ تماس حاصل فرماید و با کارشناسان دکوچید مشاوره نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: