6 مدل جاکفشی ایکیا جدید

6 مدل جاکفشی ایکیا جدید

تنوع جاکفشی های تولیدی در سراسر دنیا بسیار زیاد است و پرداختن به تمامی مدلهای جاکفشی تولید شده در جهان کاری بسیار مشکل است. کیفیت، رنگ، سایز، جنس و مواد اولیه و بسیاری نکات دیگر در طراحی و ساخت جاکفشی باعث گردیده انواع مختلفی از جاکفشی ها در دنیا طراحی و ساخته شود. در این مقاله به بررسی جاکفشی های تولیدی ایکیا و مقایسه چند مدل آن با یکدیگر خواهیم پرداخت. 

مدل جاکفشی جدید ایکیا HEMNES چهار درب

جاکفشی HEMNES یک جاکفشی تقریبا ساده است که میتواند به دیوار هم متصل شود و به شما کمک می کند کفش های خود را مرتب کنید و در همان زمان فضای کف را ذخیره کنید.

مدل جدید جاکفشی ایکیا HEMNES
جاکفشی ایکیا HEMNES

جاکفشی ایکیا مدل BRUSALI

در این مدل جاکفشی ایکیا شما می توانید به راحتی با جابجایی یا برداشتن جداکننده ها، فضای داخل محفظه های کفش ها را منظم کنید.

بیشتر بخوانید : دراور ایکیا

جاکفشی ایکیا مدل BRUSALI
جاکفشی ایکیا BRUSALI

جاکفشی ایکیا HEMNES دو درب

در این مدل جا برای کفش های زیادی خواهید داشت زیرا هر محفظه دارای ردیف های دوتایی است. همچین یک کشو در بالای جاکفشی قرار دارد تا بتوانید هر وسیله ای که دوست دارید را داخل آن بگذارید.

جاکفشی ایکیا HEMNES دو درب
جاکفشی HEMNES دو درب

جاکفشی ایکیا MACKAPÄR 

اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید کابینت دیگری را روی کابینت اول قرار دهید. قفسه ها را می توان به صورت صاف یا زاویه دار نصب کرد تا بتوانید آنها را با اندازه کفشی که ذخیره می کنید تطبیق دهید.

مدل جدید جاکفشی ایکیا MACKAPÄR
جاکفشی ایکیا MACKAPÄR

بیشتر بخوانید : مدل جاکفشی نشیمن دار

جاکفشی ایکیا مدل TRONES

این جاکفشی فضای کمی را اشغال می کند زیرا کم عمق است و برای نگهداری کفش و دستکش ایده آل است. اگر نیازهای ذخیره سازی شما تغییر کرد، به راحتی می توانید با چیدن چند جاکفشی روی هم یا قرار دادن آنها در کنار هم، فضای ذخیره سازی بیشتری ایجاد کنید. یک قسمت فرورفته در بالای جاکفشی وجود دارد که می توانید از آن برای قرار دادن وسایل کوچک مانند کلید، سکه و تلفن همراه خود استفاده کنید. هنگامی که می خواهید داخل جاکفشی را تمیز کنید، درب به راحتی جدا می شود.

جاکفشی ایکیا TRONES
مدل جاکفشی ایکیا TRONES

بیشتر بخوانید : مدل پاتختی ایکیا

جاکفشی ایکیا BISSA

در این جاکفشی کفش‌های شما تهویه و فضای لازم را دارند تا برای مدت طولانی‌تری نو باقی بمانند.

جاکفشی جدید مدل ایکیا BISSA
ایکیا BISSA
این مطلب را به اشتراک بگذارید: