ابعاد استاندارد جاکفشی مناسب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ابعاد استاندارد جاکفشی مناسب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

جاکفشی یک وسیله ذخیره سازی است که کفش های شما را مرتب نگه می دارد. همچنین می تواند از ورود کثیفی به داخل خانه جلوگیری کند. اما مهم ترین نکته ابعاد جاکفشی است. برای آشنایی با ابعاد استاندارد جاکفشی تا انتهای این مطلب همراه ما بایشد.

تا جایی که ممکن است، باید جاکفشی را بر اساس نوع و اندازه کفشی که دارید انتخاب کنید. به طور کلی، اندازه متوسط یک جاکفشی بر اساس اندازه متوسط کفش است. اگر پاهای بزرگ دارید، عمق قفسه کفش مهم‌ترین اندازه‌گیری است، زیرا برای کفش‌های بزرگ‌تر از حد متوسط، این اندازه‌گیری باید افزایش یابد.

ابعاد استاندارد جاکفشی

در سرتاسر جهان، متوسط سایز کفش برای مردان بین 38 تا 41 است. برای زنان، سایز متوسط کفش از 35 تا 38 متغیر است. 

جدای از طول، پاشنه کفش را نیز باید در نظر گرفت، مخصوصاً برای کفش زنانه. به یاد داشته باشید که ارتفاع پاشنه کفش های زنانه می تواند از پاشنه بلند (بیش از 8 سانتی متر)، پاشنه میانی (6 تا 9  سانتی متر) و پاشنه کم (3 تا پنج سانتی متر) متفاوت باشد.

به عنوان یک قاعده کلی، عمق قفسه کفش باید حداقل 33 سانتی متر باشد تا بتواند اکثر انواع کفش ها، از جمله چکمه ها و پاشنه ها را در خود جای دهد.

به طور معمول، بیشتر کفش‌های معمولی می‌توانند در فضاهایی با عمق 45، 60 و 76 سانتی متر قرار بگیرند. هر قفسه باید بین 12 تا 15 سانتی متر ارتفاع داشته باشد تا متداول ترین انواع کفش را در خود جای دهد. 

ابعاد جا کفشی

ابعاد استاندارد جاکفشی دکوچید

جاکفشی چلیپا دو درب

کوچکترین ابعاد ساخته شده در شرکت دکوچید با ارتفاع 88 سانتیمتر و عرض 50 سانتیمتر وعمق 28 سانتیمتر میباشد. برآورد ابعاد با توجه به نیاز خانواده و محل قرار گرفتن جاکفشی بسیار مهم است. این مدل برای نشستن و پوشیدن راحت کفش در منزل بسیار مناسب است و در کنار سایر جاکفشی های درب داشبوردی، کمک شایانی به افزایـــش کارایی این محصــــول می کند. برای مشاهده قیمت جاکفشی دکوچید کلیک کنید.

ابعاد جاکفشی داشبوردی
https://decochid.com/products/DCP1055/%D8%AC%D8%A7%DA%A9%D9%81%D8%B4%DB%8C-%DA%86%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%A7-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D8%A8/

بیشتر بخوانید  :  تزیین جاکفشی

جاکفشی چلیپا دو درب و یک کشو

 مدل بعدی مخصوص خانواده های کم تعداد است. در این مدل ارتفاع 108 سانتیمتر و عرض 50 سانتیمتر و عمق 28 سانتیمتر در نظرگرفته شده است . این مدل دارای دوطبقه است و 8 جفت کفش در خود نگه میدارد.  همچنین یک کشو در میان دو طبقه قرار گرفته است تا بتوانید وسایل مختلف مثل واکس داخل آن قرار بدهید.

ابعاد جاکفشی چلیپا دو درب و یک کشو
جاکفشی چلیپا دو درب و یک کشو

جاکفشی چلیپا سه درب

جاکفشی بعدی مدل سه درب است است که با ارتفاع 127 سانتیمترو عرض 50 سانتیمتر وعمق 28 سانتیمتر ساخـــته شده است و دارای سه طبقه یکسان و هم سایز میباشد. این جاکفشی درب داشبوردی، این امکان را می دهد که 12 جفت کفـش در آن نگهداری شود. برای قرار دادن کفشهای بلندتر، می بایست طبقه وسط آن را برداشت.

ابعاد جاکفشی چلیپا سه درب
جاکفشی چلیپا سه درب

جاکفشی ایساتیس

جاکفشی ایساتیس برای آویزان کردن لباس نیز کاربرد دارد و آینه نصب شده  بر روی آن جلوه زیبایی به این مدل جاکفشی می دهد. ارتفاع این جاکفشی 191 سانتیمتر است و عرض آن 70 و با عمق 35 سانتیمتر طراحـی و تولیـــد گردیده است. درهر طرف آن دودرب در بالا و پایین تعبیه گردیده تا علاوه بر راحتی وزن دربها هم سبکتر شده و راحت تر باز و بسته گردد. همچنین وجود دو درب در دو سمت کار، امکان تقسیم بندی بهتری برای سر و سامان دادن به ورودی منــزل ایجاد می کند. جاکفشی ایساتیس با ظرفیت نگهداری 14 جفت کفش، برای هر خانواده ای بسیار مناسب است. به دلیل قیـمت مناسـب این محصول، سفارشات زیادی از طرف مشتریان دکوچید دریافت شده است. اگر همچنان نمی توانید تصمیم درست بگیرید می توانید مطلب راهنمای خرید جاکفشی را مطالع کنید.

ابعاد جاکفشی ایساتیس
جاکفشی ایساتیس

وجود تنوع در سایز و رنگ بندی جاکفشی های درب داشبوردی دکوچید و تحویل رایگان آن در تهران و کرج، باعــث تسـهیل خرید جاکفشی متناسب با فضای موجود منزل می گردد. جاکفشی های درب داشبوردی در سطح بازار دارای تنوع بسیار زیادی است. ظاهر تمامی این محصولات مشابه هم است ولی بعضا دارای اختلاف قیمتهای فاحشی است. استفاده از قیدهای کمک، طراحی محصول با پیچ الیت و سوراخ کاری توسط ماشــــین های سی ان سی، استفاده از یـــراق پلاستیکی ترک با بالاترین کیفیت، این محصول را از لحاظ کیفی در بالاترین سطح خود نسبت به محصولات مشابه قرار داده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: