10 مدل دراور ایکیا

10 مدل دراور ایکیا

انواع دراور ایکیا، ابزار‌های کاربردی به حساب می‌آیند که در دسته‌بندی‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسند. به خاطر داشته باشید که ایکیا یکی از مطرح‌ترین و شناخته شده‌ترین برند‌های بین‌المللی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی به حساب می‌آید. محصولات تولیدی برند ایکیا همواره با بهترین سطح کیفیتی تولید می‌شوند. 

دراور ایکیا مدل malm

اولین محصولی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم مربوط به دراور ایکیا مدل malm است. این محصول 6 کشویی، ویژگی‌های کلیدی و خاصی را در خود جای داده و قابلیت های خاصی هم دارد. ارتفاع آن برابر با ۱۰۰ سانتی‌متر است. به همراه داشتن طول و عمق مناسب بر روی محبوبیت آن تاثیر گذار بوده و داشتن طرح‌ها و رنگ‌های مختلف محبوبیت این کالا را دو برابر کرده است.

مدل دراور ایکیا MALM
دراور MALM

دراور ایکیا مدل kullen

دراور ایکیا مدل kullen به عقیده کاربران خارجی یکی از قوی ترین مدل های دراور موجود در بازار است. به صورت کلی، این محصول با استفاده از ملامینه تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در این محصول از ۳ کشو استفاده شده و بدون پایه طراحی شده است. استفاده از چوب نئوپان توانسته قدرت و قیمت آن را تحت تأثیر خود قرار دهد. شما می‌توانید تجهیزات مختلفی را درون این دراور قرار دهید. 

مدل دراور ایکیا KULLEN
دراور KULLEN

دراور ایکیا مدل hemnes

دراور مدل hemnes را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط برند ایکیا در نظر گرفت. این محصول که 6 کشو مختلف با ابعاد متنوع دارد، به راحتی برای نگهداری لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از طراحی ساده و جذاب باعث شده تا محبوبیت این دراور بیشتر شود. اگر زیبایی و کارایی دراور برای شما اهمیت داد، این محصول گزینه خوبی به حساب می‌آید. 

مدل دراور ایکیا HEMNES
دراور HEMNES

دراور ایکیا مدل KOPPANG

دراور ایکیا مدل KOPPANG یک دراور استثنایی به حساب می‌آید. این محصول که قیمت مناسبی دارد، همراه با ۳ کشو روانه بازار شده است. هر کدام از کشو‌های این دراور، دو دستگیره را در خود جای داده‌اند. این محصول با استفاده از چوب ساخته شده و طراحی مینیمالیستی دارد. این طراحی به شدت زیبا بوده و بر روی جلوه خانه یا اتاق به صورت مستقیم تأثیر‌گذار خواهد بود.

مدل دراور ایکیا KOPPANG
دراور KOPPANG

دراور ایکیا مدل SONGESAND

دراور مدل SONGESAND در دسته دراور‌های عریض شرکت ایکیا قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که این محصول قدرت عملکردی فوق‌العاده‌ای داشته و شما با خیال راحت می‌توانید آن را در شرایط متنوعی مورد استفاده قرار دهید. این محصول به سبک کلاسیک توسط واحد طراحی ایکیا کشور سوئد طراحی شده است.
 

مدل دراور ایکیا SONGESAND
دراور ONGESAND

دراور ایکیا مدل ALEX

دراور ایکیا مدل ALEX در دو رنگ سفید و آبی تولید می‌شود. این محصول توسط خود برند ایکیا تولید شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. به خاطر داشته باشید که این محصول برای اتاق کار خانگی یک گزینه فوق‌العاده به حساب می‌آید. این دراور با ۵ عدد کشو تولید شده و به کار می‌رود.
 

دراور ALEX
مدل دراور ایکیا ALEX

دراور ایکیا مدل RAST

دراور ایکیا مدل RAST یک دراور فوق‌العاده به حساب می‌آید. عرض این کالا ۶۲ سانتی‌متر بوده و عمق آن هم برابر با ۳۰ سانت است. استفاده از طرح چوب زیبایی این دراور را دو برابر کرده است. این محصول ۳ کشو دارد و شما می‌توانید آن را برای زیبا‌تر شدن اتاق یا خانه به کار گیرید.

دراور RAST
مدل دراور ایکیا RAST

دراور ایکیا مدل VIHALS

هشتمین محصولی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، دراور مدل VIHALS است. به صورت کلی، این محصول یک گزینه عالی برای ذخیره‌سازی تجهیزات مختلف به حساب می‌آید. داشتن ابعاد گسترده همراه با طبقه‌های جذاب، بر روی کارایی این محصول مؤثر بوده است. این محصول توسط خود ایکیا تولید می‌شود.

مدل دراور ایکیا VIHALS
دراور VIHALS

دراور ایکیا مدل HAUGA

دراور مدل HAUGA یک دراور محبوب به حساب می‌آید که در رنگ‌های خاصی همچون خاکستری و سفید در بازار به فروش می‌رسد. جدا از داشتن طول عمر زیاد همراه با کیفیت ساخت مطلوب، این محصول طراحی مدرنی هم دارد. این دراور از نئوپان مرغوب تولید شده است.

مدل دراور ایکیا HAUGA
دراور HAUGA

دراور ایکیا مدل BRIMNES

در نهایت، آخرین محصولی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم مربوط به دراور ایکیا مدل BRIMNES است. طول، عرض و ارتفاع این کالا به ترتیب ۷۸، ۴۶ و ۹۵ سانتی‌متر بوده و از جنس نئوپان و فویل‌های کاغذی تولید می‌گردد. لبه‌های پلاستیکی به این کالا اجازه داده‌اند تا طول عمر زیادی پیدا کند. 
 

مدل دراور ایکیا BRIMNES
دراور BRIMNES
این مطلب را به اشتراک بگذارید: