11 مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

11 مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب نسبت به سایر اتاق های خانه از طراحی منحصربفردتری برخوردار است، بنابراین استفاده از رنگ ها در نورپردازی اتاق خواب برای افراد اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب یکی از رایج ترین و ارزان ترین روش ها برای تغییر طراحی داخلی اتاق خواب شماست. با طرح های متنوعی که کاغذ دیواری دارند می توانید هر طرح و رنگی را به اتاق خواب خود بیاورید. در این مقاله سعی کرده ایم راهنمای خرید کاغذ دیواری اتاق خواب را در اختیار شما قرار دهیم.

کاغذ دیواری در هر فضایی که آب و رطوبت نباشد قابل استفاده است. همه ما زمان زیادی را صرف انتخاب این پوشش برای اتاق نشیمن و پذیرایی خود می کنیم. درست است که زیبایی اتاق نشیمن بسیار مهم است، اما آیا تا به حال اینقدر به داشتن کاغذ دیواری برای اتاق خواب زیبا و دوست داشتنی توجه کرده اید؟

راهنمای خرید کاغذ دیواری اتاق خواب

اتاق خواب یکی از خصوصی ترین فضاهای خانه است. این فضا محل استراحت و آرامش شماست. جایی از خانه است که باید استرس ها و خستگی های روزانه را از شما دور کند و خوابی شیرین و آرام به شما بدهد. بنابراین اتاق خواب شایسته بهترین دکوراسیون و طبیعتا زیباترین کاغذ دیواری است.

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب

رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری طرح دار اتاق خواب جلوه زیبایی به اتاق خواب می دهد، زیرا دیوارهای اتاق با سرعت بیشتری مورد توجه قرار می گیرند. اتاق خواب فضایی برای استراحت و استراحت افراد خانه است که توجه به آن بسیار مهم است مانند: انتخاب رنگ کاغذ دیواری و نور اتاق خواب. فراموش نکنید که خواب و استراحت کافی باعث می شود از زندگی احساس رضایت بیشتری داشته باشید. برای انتخاب رنگ اول باید بدانید چه رنگی خارج از سلیقه شما به خواب راحت تری کمک می کند. ممکن است عاشق رنگ نارنجی باشید، اما نمی توانید به راحتی در اتاقی با کاغذ دیواری نارنجی بخوابید.

نوع کاغذ دیواری ای که برای اتاق خواب خود انتخاب می کنید بسته به سبک چیدمان اتاق خواب و دکوراسیونی که از قبل طراحی و انتخاب کرده اید متفاوت خواهد بود.
اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است

رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری کم طرح

طرح های کوچکتر و با طراحی کمتر را انتخاب کنید، به خصوص اگر اتاق خواب شما فضای کوچکی دارد. اگر به طرح داماس برای مدل کاغذ دیواری اتاق خواب علاقه دارید، بهتر است داماسی را انتخاب کنید که طرح بزرگی نداشته باشد. هرچه طرح کاغذ دیواری اتاق خواب کوچکتر باشد، اتاق شما بزرگتر به نظر می رسد و انتخاب کاغذ دیواری های گلدار کوچک برای اتاق خواب بهتر خواهد بود. کاغذ دیواری طرح دار معمولاً پشت سر تخته یا پشت دیواری که میز آرایش را قرار می دهید نصب می شود. در نهایت سعی کنید روی دو دیوار اتاق خواب کاغذ دیواری طرح دار نصب کنید و دو دیوار دیگر را ساده نگه دارید تا فضای اتاق شلوغ به نظر نرسد.

اگر می‌خواهید ساعت‌ها در اتاق خواب خود بخوابید و البته خواب خوبی داشته باشید، از کاغذ دیواری با رنگ‌های آرامش‌بخش استفاده کنید و فراموش نکنید که هر چه رنگ تیره‌تر باشد، فضا کم‌تر و کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

کاغذ دیواری با کم طرح

کاغذ دیواری راه راه

مدل کاغذ دیواری راه راه نیز سقف را بلندتر نشان می دهد. خوب است که کاغذ دیواری راه راه را با کاغذ دیواری طرح دار ترکیب کنید تا دکوراسیون مدرن تری ایجاد کنید. برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب  مستر یا اتاق خواب اصلی خانه، ابتدا باید تناسب آن با سرویس اتاق خواب را در نظر گرفت. اگر هماهنگی بین طرح و رنگ کاغذ دیواری و سرویس اتاق خواب شما در دکوراسیون اتاق خواب وجود نداشته باشد، هرج و مرج بصری به وجود می آید و این اصلا مناسب محیط اتاق خواب نیست. همه از فضای اتاق خواب خود انتظار تمرکز و آرامش دارند. بنابراین طرح های ساده با تم رنگی خنثی بهترین گزینه هستند.

به طور کلی در انتخاب طرح های شلوغ به خصوص در دکوراسیون اتاق خواب باید دقت کرد زیرا انرژی و حرکت در طرح های شلوغ فضا را بیش از حد پویا می کند و از احساس سکون و آرامش می کاهد. این همچنین باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد.

کاغذ دیواری اتاق خواب راه راه

طرح های شلوغ

اما اگر یکی از طرح های شلوغ دلتان را گرفت و واقعاً علاقه مند به انتخاب آن هستید، پیشنهاد می کنیم آن را فقط روی یکی از دیوارهای اتاق که بهتر است دیوار کانونی باشد نصب کنید و فاندهای اطراف را با گزینه ای با تم یک رنگ، اما با طراحی ساده را پوشش دهید. اما دیوار کانونی چیست؟ دیوار پشت تخت معمولاً به عنوان دیوار کانونی شناخته می شود و سایر دیوارها به عنوان دیوارهای فرعی در نظر گرفته می شوند.

اتاق نشیمن و اتاق مهمان به نوعی به هم مرتبط هستند. البته این بدان معنا نیست که برای پوشاندن هر دو دیوار باید از کاغذ دیواری یکسان استفاده کنید، بلکه از نظر رابط کاربری توصیه می شود برای هر دو از یک تم رنگی استفاده کنید.

طرح های شلوغ

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب نوجوانان

انتخاب کاغذ دیواری برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان باید با رعایت تناسب رنگ و نظرخواهی از کودک انجام شود. از آنجایی که نوجوانان در سنین مختلف هستند، علایق آنها ممکن است به چیزهایی تبدیل شود که حتی فکرش را هم نمی کنید. به طور کلی پسرها در سنین نوجوانی رنگ های تیره و طرح های اسپرت را ترجیح می دهند و ترجیح می دهند از نور کمتری در اتاق خواب استفاده کنند.

با این حال، بیشتر دختران در سنین نوجوانی به رنگ های شاد و جیغ کشیدن علاقه دارند. برای کاغذ دیواری اتاق نوجوان نیز می توان از طرح های هندسی و هندسی استفاده کرد. البته ممکن است هنوز با مدل کاغذ دیواری کسل کننده و غیرجذابی روبرو شوید که زمانی در خانه همه مادربزرگ ها پیدا می شد، اما با ایده های جدید، حس زیبایی شناسی تزیین کاغذ دیواری اتاق خواب شما زنده می شود.

کاغذ دیواری برای اتاق خواب نوجوانان

کاغذ دیواری به سبک کلاسیک

در طراحی سبک کلاسیک از کاغذ دیواری نیز استفاده می شود. با این تفاوت که برخلاف سبک انگلیسی که هر چهار دیوار با کاغذ دیواری پوشانده می شود، در سبک کلاسیک فقط از یک دیوار برای این منظور استفاده می شود. به عنوان مثال، کاغذ دیواری آبی روشن با طرح های ظریف به خوبی با دیوارهای کناری آبی ترکیب می شود.

کاغذ دیواری به سبک کلاسیک

طرح گل کلاسیک

این کاغذ دیواری کلاسیک گلدار، دکوراسیون اتاق خواب را مطابق با سلیقه خانم ها هماهنگ می کند و می توان گفت تقریبا با هر پالت رنگی سازگار است. این سبک همه کاره با همه چیز، از طرح‌های گل‌دار کم‌رنگ گرفته تا جلوه‌های امروزی‌تر با شکوفه‌های متمایز و بزرگ، به خوبی هماهنگ می‌شود. بهتر است این طرح را فقط روی یکی از دیوارها نصب کنید. زیرا اگر در تمام دیوارهای یک اتاق استفاده شود به راحتی می تواند فضا را شلوغ کند.

طرح گل کلاسیک

طرح گل

طرح گل یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین الگوهای کاغذ دیواری است. راستش را بخواهید، این دقیقا همان چیزی است که به اتاق خواب زندگی می بخشد که قرار است یک رویا باشد. این الگو در بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. اما برخی از مدل های آن برای اتاق خواب مستر نیز عالی به نظر می رسند. فقط به اطراف نگاه کنید و گزینه مورد نظر خود را در بین آنها پیدا کنید.

کاغذ دیواری های گلدار حس گرما و راحتی را به فضای خانه می آورند. آنها در اندازه های مختلف وجود دارند: گل های کوچک و بزرگ، گل های ساده و برجسته. برای طراحی داخلی هر اتاق خواب می توانید از کاغذ دیواری های گلدار برای طراحی آن استفاده کنید که در هنگام بیدار شدن از خواب احساس خوبی به شما بدهد و زمانی که در اتاق خواب استراحت می کنید احساس مثبتی در شما ایجاد کند.

کاغذ دیواری اتاق خواب طرح گل

کاغذ دیواری با گل های بزرگ

کسانی که به دنبال طرح های پرشور و هیجان انگیز هستند به کاغذ دیواری با گل های بزرگ روی می آورند. این مدل از کاغذ دیواری جلوه ای قوی و خیره کننده به طرح کلی شما می بخشد. اعتقاد بر این است که کاغذ دیواری با اشکال بزرگ فقط در قسمت های بزرگ آپارتمان استفاده شود. بنابراین استفاده از کاغذ دیواری گلدار با گل های بزرگ در یک اتاق خواب کوچک عادت شکنی است که طرحی بدیع و بدیع ایجاد می کند. اگر تصمیم دارید ارزان باشید و پهنای باند کم را به خطر بیندازید، فقط خودتان را گول می‌زنید.

کاغذ دیواری با گل های بزرگ

طراحی لوکس مدیترانه ای

کسانی که به دنبال دکوراسیون مجلل تر با جزئیات و ظرافت بیشتر هستند، نباید این کاغذ دیواری طلایی، پر زرق و برق و مدیترانه ای را از دست بدهند. فقط مراقب استفاده از آن در اتاق بزرگ باشید، در غیر این صورت اتاق شما را کوچک و شلوغ نشان می دهد.

کاغذ دیواری لوکس مدیترانه ای
این مطلب را به اشتراک بگذارید: