9 مدل پاتختی ایکیا

9 مدل پاتختی ایکیا


پاتختی ایکیا در مدل‌های متنوع و زیبا با قیمت مناسب تولید می‌شود و  یکی از پرفروش‌ترین لوازم اتاق خواب در بازار به شمار می‌رود. میز پاتختی یکی از عناصر اصلی سرویس خواب محسوب می‌شود و در واقع سرویس‌های خواب بدون این میز کوچک که در دو طرف تخت قرار داده می‌شود، تکمیل نخواهند بود. این میز کاربردی، نزدیک‌ترین و به اصطلاح دم‌دستی‌ترین میز به تختخواب است و برای قرار دادن تلفن همراه، لیوان آب و یا حتی دکور کردن با گلدان و آباژور بسیار مناسب است. 

مدل‌های پاتختی اکیا

همه ما دوست داریم فضایی دلنشین، آرامش‌بخش و راحت در اتاق خواب ایجاد کنیم. در این پست با معرفی برخی از بهترین مدل‌های میز پاتختی ایکیا، سعی داریم در طراحی اتاق خواب ایده‌آلتان به شما کمک کنیم.  برند IKEA یکی از مشهورترین برندهای لوازم خانگی است. طراحی زیبا،  کیفیت بالا و قیمت مناسب، برجسته‌ترین ویژگی‌های محصولات این شرکت سوئدی هستند.

پاتختی ایکیا مدل  KNARREVIK 

پاتختی مدل KNARREVIK یک میز پاتختی ساده با ساختار میله‌های فلزی و بدون اتصالات جوشی است. این میز زیبا و مدرن به رنگ آبی روشن است و قرار دادن آن در کنار مبل یا تخت، جلوه‌ی خاصی به فضا می‌دهد. با این مدل پاتختی ساده، فضای خانه شما دل‌انگیز و آرامش‌بخش خواهد شد. 

پاتختی ایکیا مدل KNARREVIK

 

پاتختی ایکیا مدل MALM

میز پاتختی ایکیا   malm در دو رنگ سفید و قهوه‌ای تولید شده است. این میز پاتختی دو کشو دارد که با استفاده از ریل‌های باکیفیت باز و بسته می‌شود. می‌توانیم میز پاتختی مدل malm را یک میز چندمنظوره به حساب بیاوریم. این پاتختی یک میز با عرض نرمال 40 سانتی‌متر است که در کنار تخت برای هرگونه استفاده مدنظرتان کاربرد دارد. کشوهای آن نیز کاربری خود را داشته  و محل قرار دادن اشیاء و لوازم مدنظر شما خواهند بود.

پاتختی ایکیا مدل MALM
پاتختی MALM

 

پاتختی ایکیا مدل   KULLEN

میز پاتختی دو کشو ایکیا مدل KULLEN، یکی از زیباترین محصولات این برند است که در سه رنگ سفید، قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شود. این محصول دارای دو کشو است و طراحی ساده و زیبایی دارد. 

مدل پاتختی ایکیا KULLEN
پاتختی KULLEN

 

پاتختی ایکیا مدل HEMNES

این محصول با عرض 54 سانتی‌متری، عمق 38 سانتی‌متری و ارتفاع  66 سانتی‌متری و در دو رنگ خاکستری و سفید در بازار موجود است. این میز هم به‌عنوان میز پاتختی و هم به‌عنوان یک کمد برای نگهداری اشیاء مورد نظرتان طراحی شده است. ظاهر ساده و زیبای آن نیز در کنار سایر لوازم منزل، خیره کننده خواهد بود.

مدل پاتختی ایکیا HEMNES
پاتختی HEMNES

 

پاتختی ایکیا مدل EKET

مدل EKET یکی از زیباترین مدل‌های پاتختی ایکیا با طراحی چندمنظوره و بسیار کاربردی است. به‌طوری که همگام با تغییر فضا یا دکوراسیون، تغییر می‌کند. این میز دو محفظه ذخیره‌سازی دارد و طبقه بالای آن بدون درب طراحی شده تا وسایل را در فضای قابل دسترس‌تری قرار دهید. بدنه میز پاتختی ایکیا مدل EKET به رنگ سفید و پوشش ملامینه، آن را در برابر خط و خش‌ مقاوم کرده است. پایه‌های 10 سانتی‌متری این مدل از چوب طبیعی درخت توس ساخته شده است. 

مدل پاتختی ایکیا EKET
پاتختی EKET


پاتختی ایکیا مدل OLDERDALEN

شرکت ایکیا باز هم گل کاشته و با طراحی ‌بی‌نظیر پاتختی مدل OLDERDALEN جذابیت را به فضای اتاق یا هر بخش از خانه‌تان منتقل می‌کند. این میز پاتختی متفاوت دارای یک محفظه بزرگ با یک درب یکپارچه است که در داخل به دو کشو تقسیم شده است. همچنین بر روی آن یک طبقه دیگر قرار دارد و نظم‌دهی به وسایل روی میز را برایتان راحت می‌کند. 
بدنه میز پاتختی مدل OLDERDALEN به رنگ پاستیلی و روی میز به رنگ صورتی پاستیلی است. ست کردن  این رنگ‌ها با تخت و سایر وسایل اتاق، جلوه زیبایی ایجاد می‌کند.

مدل پاتختی ایکیا OLDERDALEN
پاتختی OLDERDALEN

 

بیشتر بخوانید : مدل دراور ایکیا

پاتختی ایکیا مدل BRIMNES

مدل BRIMNES نیز یکی از طرح‌های متفاوت میز پاتختی ایکیا است. این محصول با یک قفسه و یک کشو، ایده جالبی برای قرار وسایل مورد نیاز و دمِ دستی است. پاتختی مدل بریمنس ایکیا به رنگ سفید  با استفاده از پوشش ملامینه، در برابر خط‌وخش مقاوم‌سازی شده است. نمای شیشه‌ای در جلوی کار، زیبایی این میز را چند برابر کرده است. 

پاتختی ایکیا مدل BRIMNES
پاتختی BRIMNES

 

پاتختی ایکیا مدل VIKHAMMER

میز کناری ایکیا مدل VIKHAMMER برای کنار تخت و فضاهای دیگر مناسب است. پایه‌ی چهارچوب مانندِ این میز و یک قفسه در پایین و یک قفسه در بالا، برای نگهداری و نظم بخشیدن به لوازم ضروری، ایده خوبی است. این میز به رنگ مشکی تولید شده که در کنار لوازم با رنگ‌های مختلف، جلوه‌ی زیبایی خواهد داشت.

پاتختی ایکیا مدل VIKHAMMER
پاتختی VIKHAMMER

 

پاتختی ایکیا مدل SONGESAND

مدل SONGESAND یکی دیگر از مدل‌های پاتختی ایکیا با طراحی یکپارچه، یک قفسه در بالا و یک محفظه در پایین است. این میز ظاهر شیک و ساده‌ای دارد. میز پاتختی مدل SONGESAND ایکیا به رنگ سفید تولید شده و  یکی از زیباترین محصولات این برند محسوب می‌شود. 

مدل پاتختی ایکیا SONGESAND
پاتختی SONGESAND
این مطلب را به اشتراک بگذارید: