29 مدل دراور جادار جهت نگهداری لباس + عکس

29 مدل دراور جادار جهت نگهداری لباس + عکس

سبک ها و مدلها در کمد لباس، تخت خواب، داور و دیگر اجزا سرویس خواب، هر روز در حال تغییر است. تولیدات بیشماری در حال ورود به بازار هستند. در سراسر جهان، طراحان و کارشناسان در حال بروز رسانی و ایجاد جذابیت در محصولات چوبی خود هستند. با توجه به این موضوع، در محصولات چوبی عرضه شده به بازار، سعی شده است از جدیدترین متدها برای جذب مشتریان در محصولاتی از قبیل سرویس خواب، تخت خواب و کمد و دراور استفاده گردد. در این مقاله سعی شده است تا جدیدترین و زیباتریندراور را بصورتی تشریح نماییم تا دید شما به خرید دراور کامل تر شود.

مدل دراور لباس

ترکیب دراورهای دو رنگ، یکی از نمونه ها و مدلهای دراور است که باعث جذب خریداران گردیده است. استفاده از ترکیب رنگ های سفید و قهوه ای در ساخت و تولید دراور باعث میشود که سرویس خواب و تخت خواب هم با رنگ سفید و هم با رنگ قهوه ای در کنار این مدل، جذاب بنظر برسد. پایه های زیر آن نیز در زیبایی این مدل‌ها موثر است.

مدل دراور جادار

در مدلهای دو رنگ میتوان از دستگیره های فلزی استفاده کرد. همچنین استفاده از برجستگی های چوب برای ساخت دستگیره از خود چوب برای باز کردن کشوها کاربرد بسیاری دارد.

مدل جدید دراور و کمد لباس

 

در این مدل دراور سه کشو، یکی از کشوها با سایز کوچکتر و دو کشوی دیگر بزرگتر در نظر گرفته شده است. چهار عدد پایه کوتاه برای ارتفاع دادن به آن طراحی شده است.

مدل دراور جدید و شیک

 

در این تصویر، یک ترکیب زیبای دراور از رنگ مشکی و قهوه ای تشکیل شده است. ارتفاع بلند آن باعث گردیده است تا ساختار یک دراور پنج کشو در آن رعایت شود و ارتفاع مناسبی نیز داشته باشد.

دراور جدید

این دراور قهوه ای رنگ به عنوان یک میز آرایش نیز کاربرد دارد. تعداد شش کشو در سه ردیف طراحی و ساخته شده است. با استفاده از فرورفتگی ها در ساختار چوب، دستگیره های آن ساخته شده است و قیمت دراور بالا با توجه به جنس و کشو از دیگر محصولات بیشتر است.

جدیدترین مدل دراور

در این مدل، یک دراور بدون پایه را مشاهده میکنید. استفاده از این مدل با ساختاری زیبا، یک حالت مدرن خواهد داشت.

دراور لباس خاص

این مدل دراور، حتی به عنوان یک میز تلویزیون نیز میتواند کاربرد داشته باشد. در دو طرف این مدل، دو عدد کمد درب دار لولایی کار شده است و در وسط آن سه کشو تعبیه شده است.

در این مدل، یک کمد درب دار در یک سمت و سه کشو در سمت دیگر این دراور تعبیه شده است. استفاده از دستگاه پخش صدا و دکوری بر روی آن، جلوه این مدل را زیبا نموده است.

مدل دراور جدید سفید

دراور  سفید رنگ با ترکیبی از سه کشو در بالا و چهار کشو در دو ردیف پایین طراحی شده است. این مدل بیشترین کاربرد را در اتاق خواب و اتاق نشیمن به عنوان محلی برای ذخیره و نگهداری وسائل دارا میباشد.

عکس دراور

یک دراور با زمینه رنگ سفید و با استفاده از تعداد زیادی کشو با رنگهای ونگه و فندقی را مشاهده میکنید. پایه وسط زیر آن برای محکم شدن این مدل در نظر گرفته شده است.

مدل دراور لباس شش کشو

یک دراور چوبی با پایه های بلند و استفاده از دو مدل دستگیره فلزی بر روی آن

دراور مشکی

یک دراور مشکی ساده برای استفاده در کنار تخت خواب و یا اتاق نشیمن

 

 

جدیدترین مدل کمد و دراور
جدیدترین مدل دراور و آینه

سه مدل دراور با طراحی زیبا را در بالا مشاهده میکنید.

 

انواع دراور جدید

در تصویر، یک دراور زیبا را مشاهده میکنید. این مدل بدون کشو در نظر گرفته شده است و طبقات آن حالت دکوری دارند. چیدمان وسائل تزئینی و کتاب در داخل آن باعث ایجاد یک دکوری زیبا در اتاق خواهد بود.

حال چند مدل دیگر از دراورهای زیبا و شیک را با هم مشاهده خواهیم کرد.

مدل دراور جادار
جدیدترین مدلهای دراور
دراور جدید جالباسی با آینه
دراور جدید جالباسی با آینه
میز دراور جدید
دراور جدید
مدل دراور
مدل دراور
مدل دراور
مدل دراور جدید سفید
مدل دراور

مدل دراور جادار

مدل دراور جادار
دراور جادار

مدل دراور آینه دار

مدل دراور آینه دار
دراور آینه دار

مدل دراور کلاسیک

 

مدل دراور کلاسیک
دراور کلاسیک

دکوچید تمامی تلاش خود را در جهت ارتقا و تولید محصولات خواب مناسب با سلیقه مشتریان محترم انجام داده است. دکوچید، سال گذشته با راه اندازی بخش محصولات سفارشی، اقدام جدیدی در جهت طراحی و در نظر گرفتن ایده مشتری در تولید محصولات خواب را در دستور کار قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۳۰۱۹۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. منتظر نظرات و پشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم. دکوچید را در اینستاگرام دنبال فرمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: