22 مدل جاکفشی نشیمن دار جدید و زیبا

22 مدل جاکفشی نشیمن دار جدید و زیبا

تصور کنید خسته از سر کار باز می‌گردید و حالا می‌خواهید کفش‌های بندی خودتان را از پای خود در بیاورید. احتمالا کلافه می‌شوید چون نمی‌توانید روی زمین بنشینید و این کار را انجام دهید. جاکفشی نشیمن دار محصولی خاص برای افرادی است که نمی‌توانند بدون نشستن روی یک جایی، کفش‌های خودشان را از پا در بیاورند. همچنین، این جاکفشی‌ ها مناسب افراد مسن که به‎صورت ایستاده قادر به پوشیدن کفش‌های خودشان نیستند، عالی است.

جاکفشی با نشیمن

جاکفشی های نیمکت دار یکی از مدلهای پرطرفدار هستند که توسط طراحان، تولید و عرضه میشود. این جاکفشی ها میتواند به صورت درب دار نیز ساخته شود.

جاکفشی نیمکتی

جاکفشی با نشیمن نرم به همراه قفسه ها و کمد جادار باعث میشود تا شخص در بدو ورود، تمامی کارهای لازم را در بستن و پوشیدن کفش بچه ها و انجام استراحت مختصر را انجام دهد.

جاکفشی همراه با نشیمن

در این مدل جاکفشی با داشتن درب لولائی، محلی مناسب برای قرار دادن کفش های بسیار زیاد و بصورت منظم میباشد.

جاکفشی نشیمن

جاکفشی نشیمن دار سفید

جاکفشی نشیمن دار سفید یکی از بهترین جاکفشی‌های موجود در بازار است. رنگ سفید به کار رفته در آن باعث ایجاد یک ظاهر مدرن برای این جاکفشی شده است که می‌تواند احساس فوق العاده‌ای به شما در هنگام قرار دادن آن در خانه بدهد. شما می‌توانید این جاکفشی چوبی را با کیفیت بالا و با ابعاد دلخواه خودتان سفارش دهید. حتی می‌توانید جاکفشی‌های سفید را به صورت ترکیبی خریداری نمایید، به طوری که چوب رنگ سفید با چوب رنگ قهوه‌ای ترکیب شود.

بیشتر بخوانید : مدل جاکفشی ایکیا

جاکفشی نشیمن دار سفید
جاکفشی نشیم دار رنگ سفید
جاکفشی سفید

جاکفشی نشیمن دار کوچک

جاکفشی نشیمن دار کوچک یکی از بهترین جاکفشی‌هایی است که می‌توانید برای خانه‌های مسکونی کوچک سفارش دهید. سایز این جاکفشی‌ها نسبت به جاکفشی‌های موجود در بازار کوچک‎تر است. به همین خاطر می‌توانید کفش‌های کمتری را در آن‌ها قرار دهید. این جاکفشی جذاب نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه با سایز کوچک خودش سبک مینیمالیسم جذابی را برای خانه‌های مسکونی شما به وجود می‌آورد.

جاکفشی نشیمن دار کوچک
جاکفشی نشیمن دار جدید

جاکفشی نشیمن دار جدید

جاکفشی نشیمن دار بزرگ انتخابی خوب برای خانواده‌های پرجمعیت است که هر روز یک مدل کفش می‌پوشند. اگر تعداد کفش‌های شما زیاد است، بهتر است به جای خرید جاکفشی‌های نشیمن دار کوچک به دنبال جاکفشی‌های بزرگ باشید تا بتوانید هر کفشی را در آن قرار دهید. اگرچه این جاکفشی‌ها جای زیادی را در خانه شما اشغال می‌کنند، اما به هر حال اگر ویژگی‌های ظاهری آن بتواند شما را جذب کند، قطعا از داشتن آن‌ها در خانه خود لذت خواهید برد.
نکته‎ای که باید قبل از خرید جاکفشی نشیمن دار بزرگ به آن توجه داشته باشید، بحث ابعاد جاکفشی و متناسب بودن آن با ابعاد خانه شما است. حتما جایی که قرار است جاکفشی را در آن جا قرار دهید را اندازه‎گیری کنید و بر اساس ابعاد آن، اقدام به خرید جاکفشی نمایید. در غیر این صورت ممکن است محصول خریداری شده شما در خانه شما جا نشود! 
 

مدل جاکفشی نشیمن دار جدید
عکس جاکفشی نشیمن دار جدید

جاکفشی نشیمن دار جدید

تنوع در جاکفشی‌های نشیمن دار جدید در بازار بسیار زیاد است. به طوری که می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون ساختمان خودتان، هر یک از انواع جاکفشی‌های نشیمن دار جدید را انتخاب کنید و از آن‌ها استفاده نمایید. در مدل‌های جدید این محصول، به جای به کار رفتن چوب‌های طرح دار و شلوغ، از چوب‌های ساده استفاده می‌شود. اکثر این مدل‌ها به سبک مدرن طراحی می‌شوند تا در کنار ظریف و کوچک بودن، بتوانند جادار و منحصر به فرد نیز باشند. 
 

جاکفشی نشیمن دار جدید
جاکفشی جدید با نشیمن

جاکفشی ایستاده نشیمن دار

اکثر جاکفشی‌های موجود در بازار به‎صورت افقی طراحی شده‌اند، ولی برخی از مدل‌های جاکفشی‌ها ایستاده هستند. بدین معنی که فضای زیادی را به‎صورت افقی اشغال نمی‌کنند و بیشتر ارتفاع دارند. این جاکفشی‌ها گزینه خوبی برای خانه‌های کوچک هستند و می‌توانند با عدم اشغال فضای کم، در هر محیطی کاربردی باشند.
 

جاکفشی ایستاده نشیمن دار

 

جاکفشی جالباسی نشیمن دار

جاکفشی جالباسی نشیمن دار یکی از جذاب‎ترین جالباسی‌هایی است که می‌توانید در خانه مسکونی خودتان داشته باشید. این جاکفشی‌ها ظاهر بسیار جذابی دارند و به دلیل اینکه می‌توانند به‎عنوان جالباسی نیز استفاده شوند، بسیار کاربردی خواهند بود. پس اگر برای شما مهم است که یک جالباسی فوق‎العاده و خاص داشته باشید، می‌توانید این محصولات را انتخاب کنید.

جالباسی نشیمن دار


جاکفشی نشیمن دار آینه دار

اگر دوست دارید پس از پوشیدن کفش و یا حتی قبل از آن، خودتان را در آینه نگاه کنید و نقص‌های لباس و استایل خود را شناسایی کنید، جاکفشی نشیمن دار آینه دار گزینه خوبی برای شما است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، در کنار خودش دارای یک عدد آینه نیز هست که در کنار دادن زیبایی فوق العاده به جا کفشی، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. 
 

جاکفشی نشیمن دار آینه دار
جاکفشی آینه دار
این مطلب را به اشتراک بگذارید: