کمدهای خلاقانه در فضاهای کوچک

کمدهای خلاقانه در فضاهای کوچک

اکثر افراد احساس میکنند که در خانه خود دچار کمبود جا هستند. قرار دادن کمد، دراور، کتابخانه و بسیاری وسائل ذخیره سازی نیز این حس را در افراد کم نمیکند. بناچار ذهن افراد به سمت روشهای خلاقانه ای پیش میرود تا بتواند تمامی فضاهای لازم برای ذخیره و نگهداری وسائل را در قسمتهای مختلف خانه بوجود آورد. با این روش مقداری از بار روانی، در خصوص کم بودن جا در خانه کمتر خواهد شد. ایده ها و خلاقیتهای زیادی در فضاهای کوچک خانه میتوان بکار برد. با استفاده از این روشها میتوانید در فضاهای کوچک، آویزها و کمدها و طبقات ذخیره سازی فراوانی بوجود آورید. در این مقاله به بررسی کمدها و آویزهای خلاقانه ای خواهیم پرداخت که بسیار کاربردی هستند. تا انتهای مقاله با ما باشید.

خلاقیت در کمد لباس

همچنانکه مشاهده میکنید در بین فرو رفتگی دیوار و مابین دو ستون در داخل اتاق، یک کمد بدون درب ساخته شده است که به نوعی جاکفشی نیز محسوب میشود.

کمد و دکور خلاقانه

در تصویر بالا، با استفاده از پایه های چوبی ایستاده، آویزهایی بوجود آمده که میتواند محل مناسبی برای انواع لباسها و کلاه و دیگر وسائل شخصی باشد. همچنین دو عدد جعبه در پایین این پایه ها قرار داده شده است تا وسائل خصوصی تر را در داخل آنها قرار داده شود.

کمد لباس و دکور خلاقانه

در این تصویر نیز با در نظر گرفتن فضای خالی و زیرپله ای، یک طبقه چوبی به همراه یک آویز لباس باعث پوشش بخش بسیاری از وسائل خانواده خواهد شد.

 

کمد و دکور خلاقانه

استفاده از فضای دور درب ورودی در این اتاق خواب باعث گردیده است تا تمامی وسائل شخصی، در قفسه ها و طبقات آن قرار گرفته شود. همچنین یک میز آرایش نیز روی آن تعبیه شده است.

 

جاکفشی و دکور خلاقانه

در این تصویر با استفاده از طبقات کوچک چوبی، یک جاکفشی در کنار درب ورودی با فضای کوچک و شیک، طراحی و ساخته شده است.

 

کمد لباس و دکور خلاقانه

در اتاق هایی با سقف کوتاه، ایده ساخت طبقات و کشوها به سبک کمد لباس، با این تفاوت که ارتفاع کمد، متغیر در نظر گرفته میشود، وجود دارد. این کمد لباس سفید با ترکیبی از سرویس خواب سفید رنگ و رنگ دیوار، بسیار هماهنگ به چشم می آید.


بهترین ایده جالباسی را در دکوچید ببینید. 


کمد و دکور خلاقانه

این آویز چرخ دار فلزی، یک فضای ایده آل برای چیدمان لباس و وسائل شخصی است. این آویز با دارا بودن چرخ، قابلیت انتقال در بخشهای مختلف خانه را دارد. با این روش، هرجا نیاز به این به اصطلاح کمد متحرک باشد، میتواند انتقال داده شود.

 

جاکفشی و دکور خلاقانه

یک جاکفشی حصیری زیبا با پایه های چوبی که در گوشه اتاق در نظر گرفته شده است. سبدهای زیبا و رنگ این جاکفشی با پایه های آن هماهنگ شده و یک طرح زیبا را بوجود آورده است.

 

کمد و دکور خلاقانه

ترکیبی از دکور و طبقات کشودار و آویز، این محصول زیبا را بوجود آورده است. پایه ها، ترکیبی از چوب و فلز است. یک کمد آویز شیک و کارآمد، محصول یک ایده جذاب میباشد.

 

کمد و دکور خلاقانه

یک آویز بر روی درب ورودی اتاق با استفاده از گیره های لباس، محصولی بوجود آورده است که کاریرد بسیاری دارد. از این محصول برای آویزان کردن محصولات و لوازم سبک مثل شال و روسری میتوان استفاده کرد.

 

تخت خواب و دکور خلاقانه

استفاده از باکس در انتهای تخت خواب، یکی از روشهای خوب ذخیره سازی است. در بسیاری از محصولات و سرویس خواب های تولیدی در دکوچید، استفاده از کشو و باکس متداول بوده و در بیشتر محصولات در نظر گرفته شده است.

 

کمد و دکور خلاقانه

تکنیک استفاده از فواصل بین ستون ها و دیوار باعث میشود این فضا به محلی دنج و عالی برای ایده پردازی در خصوص ساخت کمد، میز آرایش، دراور و حتی کتابخانه های زیبا منجر شود. این آویز سقفی، یک محصول ایده آل برای آویزان کردن لباسهای زنانه در این بخش بوجود آورده است.

 

کمد و دکور خلاقانه

همچنانکه در مقاله 10 راهکار استفاده بهینه از زیرپله مطرح شد، در این تصویر کمدهای جادار و زیبایی در زیر پله تعبیه شده است تا بتوان محلی عالی برای ذخیره و نگهداری وسائل در نظر گرفت.

 

کمد و دکور خلاقانه

یک کمد زیبای سفید با چارچوب چوبی برای استحکام بیشتر و دارای پایه های چرخ دار برای انتقال در محیط، قرار دادن کشوهای متحرک در داخل طبقات آن باعث میشود به راحتی امکان جابجایی و برداشتن این کشوها فراهم گردد. در زیر چند نمونه از این کمدهای زیبا و مناسب برای فضاهای کوچک را مشاهده میکنید.

ایده ساخت کمد لباس
خلاقیت در ساخت کمد دیواری
ایده برای کمد
کمد بدون در

 

استفاده از درب کمد به عنوان محلی برای قرار دادن کفش و بوجود آوردن یک جاکفشی زیبا و کمجا را در تصویر بالا مشاهده میکنید. حال چند مدل جاکفشی را در زیر مشاهده میکنید.

کمد و دکور خلاقانه
کمد و دکور خلاقانه
کمد و جاکفشی خلاقانه

در داخل تخت خواب، محلهایی در نظر گرفته میشود که با جک های آرام بند میتوان فضایی برای چیدمان، ذخیره و نگهداری از وسائل تعبیه کرد. این موضوع را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

کمد لباس زیر تخت خواب

استفاده از فضاها در محیط های کوچک با ایده و تفکرات خوب و مشاوره با کارشناسان خبره امکان پذیر میشود. در اینصورت محیط زندگی به محلی زیبا و وسیع تبدیل میشود تا آسوده خاطر، امکان ذخیره و نگهداری وسائل فراهم شود.

کارشناسان در شرکت دکوچید با پرداختن به ایده های نو و مشاوره با شما، بهترین راهکار و مناسب ترین حالت ممکن در ساخت کمد، میز تحریر، میز آرایش، دراور و کتابخانه را ارائه خواهند داد. همچنین تهیه بهترین سرویس خواب با استفاده از مواد اولیه عالی، راهی است که دکوچید چندین سال است در آن قدم نهاده است. برای مشاوره با کارشناسان دکوچید با شماره تلفن ۷۳۰۱۹۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. محصولات، ایده ها، فیلم ها و عکس های دکوچید را میتوانید در صفحه اینستاگرام دنبال کنید. منتظر شما هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: