16 مدل کلوزت روم مدرن + نکات طلایی

16 مدل کلوزت روم مدرن + نکات طلایی

داشتن یک کلوزم روم در خانه های امروزی با توجه به حجم لباس ها و وسایل مختلف بسیار حائز اهمیت است. با توجه به سبک و چیدمان های مختلف دکوراسیون کلوزت روم مدرن به دلیل سادگی و کاربردی بودن مورد استقبال افراد مختلفی قرار گرفته است. با طراحی کلوزت روم مدرن به صورت خلاقانه و هوشمندانه میتوانید علاوه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون خود لوازم خود را به درستی تفکیک کرده و مرتب سازی کنید.

مدل کلوزت روم مدرن

مدل کلوزت روم مدرن

در اصل کلوزت یک فضای بزرگ با قسمت های مختلف برای نظم بخشیدن به لوازم مختلف است. شما میتوانید یک اتاق را به کلوزم روم مدرن خود اختصاص دهید تا تماما طبق البسه و لوازم شما تفکیک شود و هر وسیله در جای خود قرار گیرد. در ادامه به ویژگی هایی که کلوزت روم می تواند داشته باشید اشاره می شود.

کلوزت روم سفید

کلوزت روم مدرن به دلیل اینکه طبق فضای اتاق شما و حجم لوازم شما طراحی می شود کاملا به سلیقه خودتان و با توجه به مواداولیه، طرح، رنگ و جزئیات دلخواهتان تولید می شود. به همین دلیل می توانید یک کلوزت روم مدرن و خاص خود را داشته باشید. برای انتخاب بهترین کلوزت روم بهتر است در ابتدا یا یک اتاق خاص را به آن اختصاص دهید یا اگر اتاق خوابتان بزرگ است گوشه ای از آن را برای کلوزت در نظر بگیرید.

کلوزت در گوشه اتاق خواب


برای داشتن یک کلوزت روم مدرن و کاربردی بهتر است طبق لوازمی که دارید فضاهای مجزایی را برای آن ها در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر چند نفراز این کلوزت استفاده میکنند بهتر است هر قسمت را به شخصی اختصاص دهید تا به لوازم خودتان به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین برای لباس های بلندتر می توانید فضایی با ارتفاع بیشتر در نظر بگیرید تا لباس ها به راحتی در آن آویزان شوند و چروک نشوند. می توانید طبقاتی را برای قرار دادن باکس های مختلف انتخاب کنید که اگر از باکس هایی با طرح زیبا استفاده کنید چیدمان کلوزت شما نیز خاص تر و زیباتر می شود.

کلوزت روم مدرن و کاربردی
طبقات کلوزت

قفسه کیف و کفش

در چیدمان کلوزت روم مدرن می توانید تعدادی طبقات با ابعاد مختلف برای چیدمان کفش ها و کیف های خود تعبیه نمایید. چیدمان کیف ها و کفش ها علاوه بر کمک به مرتب بودن و آسیب نرسیدن به آن ها باعث می شود که زیبایی خاصی به دکوراسیون کلوزت مدرن شما بدهد. همچنین می توانید به راحتی آن ها انتخاب کرده و با هم ست نمایید.
 

قفسه کیف و کفش

میز آرایش در کلوزت روم مدرن

با توجه به اتاق و فضایی که برای کلوزت خود انتخاب کرده اید می توانید میزآرایش خاص آن را نیز انتخاب کنید. در کلوزت روم مدرن نیازی به قرار دادن یک میزآرایش جداگانه که باعث اشغال فضای اتاق هم شود نیست می توانید یک میز آرایش و آینه زیبا را در طراحی کلوزت خود در قسمتی مناسب تعبیه نمایید و در مواقع نیاز به راحتی از آن استفاده کنید. 
 

میز آرایش در کلوزت روم مدرن

در هر کلوزتی تعداد زیادی کشو برای قرار دادن البسه، لوازم آرایش، زیورآلات و لوازم دیگر نیاز است تا بتوانید آن ها را به درستی تفکیک کرده و در زمان نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. کشوهای کلوزت روم مدرن را می توانید با توجه به لوازمی که در آن ها قرار می گیرد در سایز های مختلف تهیه نمایید. 
 

کشو کلوزت

اکسسوری های کلوزت روم مدرن 

امروزه برای پیشرفت کلوزت روم مدرن و دسترسی بهتر به لوازم اکسسوری های مختلفی برای قرارگیری در کمد طراحی و تولید شده است. برخی از این اکسسوری ها در عین سادگی بسیار کاربردی هستند و به نظام بخشی به لوازم های مختلف شما کاملا کمک شایانی می کنند. برای مثال اکسسوری هایی مانند رگال آویز شال و شلوار، سبد لباس، رگال آسانسوری برای طبقات بالایی کمد و دسترسی راحت تر به لباس ها، آینه و حتی میز اتو برای مواقعی که به آن نیاز دارید را می توانید در کلوزت مدرن خود تعبیه نمایید.
 

اکسسوری های کلوزت روم مدرن
اکسسوری کلوزت


در هر فضایی نیاز به نور کافی برای استافده از آن محیط و انتخاب صحیح لوازم نیاز است. در کلوزت روم مدرن خود اگر یک پنجره داشته باشید می توانید از نور طبیعی آن استفاده نمایید اما در غیر این صورت می توانید با استفاده از لوستر و یا ریسه های نور داخل طبقات و اطلاف کلوزت نورپردازی زیبایی انجام دهید و روشنایی کافی را داشته باشید.
 

کلوزت روم مشکی مدرن
نورپردازی کلوزت روم

یکی دیگر از لوازمی که در چیدمان و زیبایی بیشتر کلوزت روم مدرن بسیار تأثیرگذار است استفاده از آینه قدی ساده یا آینه لامپ دار در گوشه ای از آن است تا با انعکاس نور کلوزت روم شما را خاص تر جلوه دهد و همیشه بتوانید خود را در آن نظاره کنید.

آینه کلوزت روم


اگر در اتاقی که به کلوزت اختصاص داده اید یا در محیط آن فضای کافی را دارید از یک مبل یا نیمکت برای استراحت و یا نشستن برای انتخاب لباس دلخواه خود استفاده نمایید. توجه نمایید مبل و میز انتخاب شده با دکوراسیون و چیدمان مدرن شما همخوانی داشته باشد. همچنین میتوانید از یک جزیره زیبا در وسط کلوزت روم مدرن خود استفاده نمایید تا هم از فضای زیر آن به عنوان کشو استفاده نمایید هم بتوانید از فضای روی آن برای قرار دادن لوازم مختلف بهره مند شوید.
 

نشیمنگاه کلوزت
کلوزت روم رنگی

کلوزت روم مدرن بهتر است بدون درب باشد و با چیدمان خاص و درست زیبایی آن را دو چندان نمایید. اما افرادی هستند که به کلوزت های درب دار علاقه مند هستند و یه دلیل جلوگیری از ورود خاک به داخل البسه و لباس ها مایل هستند که کلوزت آن ها در قسمت هایی شامل درب شود.
 

کلوزت روم مدرن بدون درب
این مطلب را به اشتراک بگذارید: