میز جلو مبلی

فیلترها
حداکثر   به بالا
ارزانترین گرانترین
درباره میز جلو مبلی
 

برای زیبایی بیشتر اتاق نشیمن و کامل نمودن مبلمان منزل از میز جلو مبلی استفاده می شود. میز هایی که جلوی مبلمان قرار می گیرند بهتر است متناسب با رنگ مبل و دکور اطراف انتخاب شود. همچنین انتخاب سایز مناسب برای میزجلومبلی نکته ای است که باید به آن توجه شود. شما می توانید با توجه به سلیقه و طرح دلخواه میز میز جلومبلی با طراحی مستطیل، مربع و گرد را خریداری نمایید. توجه نمایید میزجلومبلی دارای ارتفاع استاندارد باشد و از سطح مبلمان بالاتر نباشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

انواع میز جلو مبلی و عسلی

از زمان های گذشته تا کنون میز های جلو مبلی در طرح ها و مدل های متنوع طراحی و تولید شده اند تا تمامی افراد با سلیقه های مختلف بتوانند دکوراسیون و چیدمان مبلمان خود را کامل نمایند. در ادامه به برخی از انواع میز جلو مبلی اشاره شده است تا بتوانید میز دلخواه خود را انتخاب نمایید. در هنگام خرید با توجه به مدل دلخواه خود عسلی های آن را هم خریداری نمایید تا بتوانید از آن ها در نقاط دیگر نشیمن استفاده کنید.

میز جلو مبلی چوبی

میز های جلو مبلی چوبی از زمان های قدیم مورد پسند بساری از افراد قرار میگرفته است. در تولید این مدل میز از چوب طبیعی درختان مانند راش،افرا و گردو استفاده می شود که به دلیل طرح های طبیعی موجود در چوب و ایجاد نقش های زیبا در آن حس زندگی و طبیعت زیبا را به همراه می آورد. در برخی طرح ها از میز جلو مبلی چوبی را همراه فلز مزین می کنند تا زیبایی آن چند برابر شود.

میز جلومبلی مدرن

این سبک از میز با استفاده از مواد اولیه مختلف مانند چوب طبیعی، نئوپان و MDF تولید می شوند. میز جلو مبلی مدرن در مدل های ساده تولید می شوند تا بتوانید در دکوراسیون های مدرن از آن ها استفاده نمایید. همچنین به دلیل استفاده از ورق های نئوپان و MDF در رنگ ها و طرح های متنوع میز های مدرن مانند خرید میز تلویزیون، میز عسلی و ... دارای تنوع بسیاری هستند که می توانید متناسب با سلیقه خود میز دلخواه خود را انتخاب نمایید.

میز جلو مبلی استیل

در این نوع از میز جلو مبلی از پایه های استیل در رنگ های طلایی، نقره ای و برنز استفاده می شود که اصولا دارای پایه های بلند و طرح های خاص و متنوع هستند. سطح روی این میز جلومبلی ها را می توان سنگ های مرمر و زیبا قرار داد و یا از چوب و مصنوعات چوبی استفاه نمود. جنس استیل به دلیل استقامت و مقاومت بالایی که دارد دیرتر صدمه میبیند و جلوه خاصی را به محیط می بخشد.

میز جلو مبلی کلاسیک

میز های جلو مبلی و عسلی های کلاسیک بیشتر از چوب های طبیعی ساخته می شوند و طرح آن ها کاملا ساده و کلاسیک می باشد و تمامی دکوراسیون های ساده مناسب می باشند. در ترکیب میز جلو مبلی کلاسیک بیشتر از شیشه برای سطح رویی میز استفاده می شود و در قسمت زیرین میز صفحه ای دیگر برای قراردادن لوازم مختلف و ظروف دکوری قرار می گیرد.

میز جلو مبلی آینه ای

امروزه به دلیل اینکه اغلب افراد طرح های مدرن را انتخاب می نمایند می توان گفت میز عسلی آینه ای بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. این طرح ها اصولا دارای سطح آینه ای با پایه های فلزی و استیل هستند که به دلیل انعکاس نور جلوه خاصی را به محیط می دهند.

قیمت میز جلو مبلی

میز جلو مبلی با توجه به تفاوت در ابعاد، تعداد کشو و طبقات، اتصالات و مواد اولیه استفاده شده دارای قیمت های مختلفی می باشد. قیمت میز جلو مبلی تولید شده در مجموعه دکوچید از حدود 1.200.000 تومان آغاز می شود که بسته به طرح تولید شده متفاوت است. توجه نمایید که دلیل تفاوت قیمت محصولات دکوچید در مقایسه با محصولات موجود در بازار به دلیل حفظ کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب و یا کیفیت است.

سفارش میز عسلی در تهران

دکوچید این امکان را به شما می دهد تا بتوانید میز عسلی و میز جلو مبلی خود را به صورتی سفارش دهید که کاملا منحصر به فرد و طبق سلیقه، نیاز، ابعاد، رنگبندی و مواد اولیه انتخابی شما طراحی و تولید شود. با این ویژگی می توانید نشیمن و مبلمان منزل خود را طبق سلیقه و ایده ذهنی خود همراه میز جلو مبلی خاص دکور و چیدمان نمایید.

خرید اقساطی میز جلو مبلی

اگر شما امکان خرید محصولات به صورت نقد را ندارید می توانید از طرح خرید اقساطی محصولات روتین و سفارشی دکوچید استفاده نمایید. در این طرح شما می توانید خرید خود را تا سقف 24 ماه بدون نیاز به ضامن به صورت قسطی پرداخت نمایید. شرایط فروش اقساطی برای ۰ تا ۱۵ میلیون تومان تا سقف ۱۰ قسط و خریدهای ۱۵ میلیون تومان به بالا تا سقف ۲۴ قسط پرداخت می گردد. که جهت اطلاعات بیشتر می توانید به شعب دکوچید مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش دکوچید تماس حاصل نمایید.

خرید میز جلو مبلی از فروشگاه دکوچید

برای سهولت در خرید میز جلو مبلی می توانید در سایت دکوچید به صفحه میز جلو مبلی مراجعه نمایید و بعد از مشاهده مشخصات مدل دلخواه، رنگ آن را انتخاب نموده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین جهت مشاهده و خرید حضوری می توانید به فروشگاه های دکوچید مراجعه کنید و جهت خرید تلفنی با شماره تماس های موجود در صفحه " تماس با ما " با کارشناسان فروش دکوچید به صورت تلفنی و از طریق شبکه های مجازی در ارتباط باشید.

نکات مهم هنگام خرید میز عسلی و میز جلو مبلی

بیشتر افراد در هنگام خرید مبلمان، میز جلو مبلی و میز عسلی متناسب با آن را خریداری می کنند که این کار باعث می شود هماهنگی بین مبلمان و میزجلومبلی حفظ شود و در نهایت سرویس نشیمن شما کامل و زیبا شود. اما برخی افراد بعد از خرید مبلمان و بعد از گذشت مدتی به فکر خرید میز جلومبلی جدید هستند که در این هنگام با رعایت و توجه به راهنمای خرید میز جلومبلی و میز عسلی و نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره شده است می توانند خرید مناسبی داشته باشند.

فرم میز عسلی : در هنگام خرید میز جلو مبلی یکی از نکاتی که از اهمیت بالایی برخوردار است فضایی است که برای قرار دادن میز جلو مبلی در اختیار دارید تا بتوانید میز با فرم و مدل مناسب را انتخاب نمایید. فرم میز باید به گونه ای باشد که هم مناسب مبلمان و محیط باشد و هم هنگام استفاده دارای شرایط استاندارد باشد. برخی میز های جلو مبلی به سبک مدرن و امروزی ساخته شده اند که به راحتی باز و بسته می شوند و فضای کمی از فضا را در بر میگیرند که برای منازل با فضای کم بسیار مناسب هستند.

گرد : در صورتی که فضای نشیمن شما محدود است می توانید از میز عسلی گرد استفاده نمایید. این فرم در ابعاد مختلف و متناسب با تمامی فضاها تولید می شود تا بتواند نسبت به فضای نشیمن و مبلمان استاندارد باشد. میز عسلی های گرد که همراه این فرم میز جلو مبلی عرضه می شوند به راحتی در زیر میز قرار میگیرند و همین امر باعث می شود تا فضای کمتری از  اتاق شما اشغال شود.

بیضی : میز های جلو مبلی با طراحی و فرم بیضی امروزه بیشتر در سبک و چیدمان های مینیمال مورد استفاده قرار میگیرد. میز های بیضی با طراحی ساده و پایه های ظریف و زیبای خود برای تمامی نشیمن ها مناسب می باشند. در صورتیکه اتاق نشیمن شما فضای کمی دارد برای جلوگیری از اشغال فضای بیشتر می توانید از این فرم میز جلومبلی استفاده نمایید تا با گوشه های گرد و بیضی شکلی که دارد موجب شلوغی در فضا و مانع رفت و آمد شما نشود.

مربع : اصولا میز های جلومبلی مربع شکل برای نشیمن هایی با دکوراسیون فانتزی مناسب می باشد. همچنین برای اتاق های نشیمن بزرگ که فضای کافی برای چیدمان مبلمان است پیشنهاد می شود از میز جلو مبلی مربع استفاده شود تا زیبایی خاصی به چیدمان شما بدهد.

مستطیل : از مدل هایی که از زمان های قدیم تا به امروز مورد پسند بسیاری از سلیقه ها بوده است میز جلو مبلی مستطیلی شکل است. میز جلو مبلی مستطیلی تا به امروزه در طرح ها و سایز های مختلف طراحی و تولید شده است که با تمامی دکورها و مبلمان ها هماهنگ می شود اما به دلیل تیز بودن گوشه های آن به چشم بیننده فضای زیادی از محیط را اشغال میکند که می شود با قرار دادن گلدان و ظروف دکوری روی آن کمی حس زیبایی و لطیفی به آن بخشید.

رنگ  : مسئله ی دیگری که در انتخاب شما بسیار اهمیت دارد رنگ میز عسلی و میز جلومبلی است. بهتر است رنگ بدنه و پایه های میز عسلی شما با رنگ چوب و پایه های مبل و در کل با تم رنگی منزل شما هماهنگ باشد تا این تناسب زیبایی خاصی را به وجود آورد.

ابعاد استاندارد  : در ابتدا توجه نمایید جهت استفاده راحت از میز، ارتفاع میز جلو مبلی و میز عسلی اصولا باید 5 سانتی متر از ارتفاع مبلمان بیشتر باشد. میز جلو مبلی در حالت استاندارد 40 تا 45 سانتی متر ارتفاع دارد که بسته به مدل و طرح انتخابی شما متنوع است. در برخی مدل ها و متناسب با مبلمان ممکن است میز جلو مبلی و عسلی شما ارتفاعی پایین تر از سطح دستگیره های مبل و نشیمن مبل شما داشته باشد. طول میز اصولا دو سوم طول مبل است تا آن تناسب و تعادل بین مبل و میز حفظ شود و بزرگتر یا کوچکتر نباشد.

جنس : میز های جلو مبلی از جنس های مختلف و یا ترکیب آن ها با یکدیگر طراحی و تولید میشوند. برخی از جنس های معمول که در تولید میز های جلو مبلی و عسلی از آن ها استفاده می شود شامل چوب، MDF، فلز( فولاد، آلومینیوم، برنج) ، سنگ، شیشه و ترکیب این ها می باشد.

میزهای جلو مبلی با توجه به مدل و سبک تولید آن ها جنس های مختلفی دارند. در برخی مدل ها ترکیب فلز و سنگ و یا شیشه و ترکیبات دیگر بسیار زیبا و چشم نواز می شوند.

تعداد مورد نیاز میز عسلی : میز عسلی به دلیل ابعاد کوچکتری که دارد برای جا به جایی و پذیرایی بسیار کاربردی است. بنابراین بهتر است تعداد آن به گونه ای باشد که تمامی مبلمان ها را پوشش دهد. میز های عسلی عموماً به صورت 2 و 3 تایی برای مبلمان های 7 نفره و 9 نفره مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانید به راحتی برای پذیرایی و یا قرار دادن لوازم دکوری روی آن استفاده نمایید.

 

فیلترها
تا ۷,۰۰۰,۰۰۰ به بالا
ارزانترین گرانترین
حذف همه فیلترها