دکوراسیون اتاق کار | طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

دکوراسیون اتاق کار | طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

بیشتر افراد زمان بسیاری از طول شبانه روز خود را در حال انجام امور کاری خود هستند به همین دلیل برای داشتن تمرکز بیشتر و محیطی خستگی ناپذیر نیاز است به دکوراسیون اتاق کار توجه خاصی شود. دفتر کار ارتباط مستقیم با حال افرادی که در آن مشغول هستند و یا افرادی که به آن وارد می شوند دارد پس برای هر اتاق کاری می توان دکوراسیون و سبک خاصی در چیدمان را پیاده سازی کرد تا محیطی دلچسب و زیبا داشته  باشید.

دکوراسیون اتاق کار
چیدمان اتاق کار
دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن

 

• دکوراسیون اتاق کار مدرن

اولین نکته ای که در دکوراسیون اتاق باید به آن توجه شود استفاده از مبلمان اداری مدرن و انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون است تا محیطی ساده و شیک داشته باشید. اتاق کار مدرن را می توانید با استفاده از میز تحریر های ساده که نمونه آن ها در مجموعه دکوچید طراحی و تولید می شوند دکور کنید. اغلب اتاق کار های امروزی ساده و مدرن هستند که پیشنهاد می شود به جهت جلوگیری از شلوغ شدن اتاق و ایجاد حس مدرن بودن از مبلمان و میزهای مینیمال که اندازه کوچکتری دارند استفاده شود. همچنین به جهت آرامش بخش شدن محیط کار از رنگ های آرام و رنگ های سازمانی خود استفاده نمایید تا علاوه بر خودتان افرادی که وارد اتاق کار شما می شوند این حس به آن ها منتقل شود که وارد محیطی آرام شده اند.

اتاق کار مدرن
دکوراسیون اتاق کار مدرن
طراحی دکوراسیون اتاق کار مدرن
دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن

 

• دکوراسیون اتاق کار در خانه

با افزایش دسترسی افراد به یکدیگر و وجود ارتباطات پیشرفته برخی افراد در خانه به انجام کارهای خود مشغول هستند. اما برای انجام بهتر کارا داشتن یک فضای دنج و راحت در خانه الزامی است. با داشتن اتاق کار ساده در خانه می توانید ساعتی را به دور از هیاهوی خانه به انجام کارهای خود مشغول باشید تا در کیفیت کارهای شما تداخل ایجاد نشود.

دیزاین اتاق کار در خانه باید به گونه ای باشد که این حس به شما منتقل شود که گویی در یک ساختمان مجزا در دفتر کار خود مشغول هستید. اولین نکته برای داشتن بهترین هوم آفیس انتخاب دنج ترین اتاق در خانه است. اگر اتاقی برای این منظور در دسترس شما نبود یک گوشه از منزل که کمترین رفت و آمد را دارد برای خود چیدمان نمایید. اتاق کارتان را از تمامی عناصری که شما را از محیط کار به دور می کند خالی نمایید و تنها با استفاده از لوازم اداری، یک مبل ساده، کتابخانه ای کوچک، چراغ مطالعه، لوازم تحریر و ... آن را دکور نمایید. در ادامه به یکسری نمونه دکوراسیون اتاق کار جهت ایده اشاره شده است. برای کامل نمودن دکوراسیون اتاق کار در منزل بهتر است از گیاهان طبیعی و گلدان های کوچک، قاب عکس های کوچک که عکس خانواده در آن باشد و عناصری که به شما حس خوب می دهند استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق کار در خانه
دکوراسیون هوم آفیس
چیدمان اتاق کار خانگی
دکوراسیون اتاق کار در منزل
home office
دکوراسیون داخلی اتاق کار

 

• دکوراسیون اتاق کار هنری

اتاق کار میتواند نشان دهنده و معرفی کننده کار شما باشد. دیزاین اتاق کار هنری متناسب با سبک کاری شما متفاوت است. در اتاق کار هنری می توان از چندین رنگ برای دیوارها، لوازم، اکسسوری ها استفاده نمود. استفاده از رنگ های مختلف باعث ایجاد حس نشاط در محیط می شود که متناسب با سلیقه خود از آن ها به اندازه استفاده نمایید. شما می توانید کارهای هنری خود مانند تابلو دیواری، تابلو رومیزی، بافتنی، نقاشی و هر هنری که به آن مشغول هستید را در محیط روی دیوار و یا روی یک میز قرار دهید تا هنگام ورود به اتاق کار دکوراسیون شما گویای حیطه کاری شما باشد.

دکوراسیون اتاق کار هنری
خلاقیت در دکوراسیون دفتر کار
چیدمان هنری اتاق کار
چیدمان اتاق کار هنری

 

• دکوراسیون اتاق کار اداری

به روز بودن و کاربردی بودن از نکاتی است که در دکوراسیون اتاق کار اداری باید به آن توجه شود تا بتوانید به تمامی لوازم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و از سپری کردن اوقات خود در آن اتاق لذت ببرید. برای این اتاق ها بهتر است از لوازم و مبلمان اداری ساده اما شیک استفاده شود. همچنین می توان با نور پردازی های مخفی و استفاده از لامپ های سقفی مناسی نور کافی برای اتاق را تأمین و زیبایی اتاق را چندین برابر نمود. در دفتر کار خود می توانید از یک تابلو که گویای کار شما باشد بر روی دیوار استفاده نمایید و با استفاده از گل و گیاه طبیعی حس نشاط و آرامش را به محیط بیاورید.

دکوراسیون اتاق کار اداری
دکوراسیون اتاق کار اداری و مدرن
نور پردازی در اتاق کار

 

• دکوراسیون اتاق کار نقاشی

برای اتاق نقاشی بهتر است یک فضایی را انتخاب نمایید که خارج از محیط های کاری عادی باشد مانند گوشه یک باغ یا یک اتاق مجزا تا بتوانید درون آن تمامی المان های نقاشی را قرار دهید. ازیک میز بزرگ که روی آن قلمو های رنگی و ظرف های رنگ قرار دارد استفاده نمایید. همچنین می توانید از بوم های نقاشی شده و نمونه های کار خود برای دکوراسیون اتاق کار نقاشی خود بهره مند شوید. علاوه بر این ها جهت مرتب بودن اتاق کار خود بهتر است از یک کمد بزرگ در پگوشه ای از اتاق استفاده کرد تا بتوانید لوازم مختلف را درون آن قرار دهید تا در صورت نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

دکوراسیون اتاق کار نقاشی
چیدمان اتاق کار نقاشی

 

• دکوراسیون اتاق کار کوچک

در اتاق های کوچک برای بزرگ نشان دادن فضا بهتر است از رنگ های روشن مانند سفید و کرم برای دیوارها، درب ها و کفپوش اتاق استفاده نمایید. همچنین برای اینکه به اتاق کار خود انرژی مثبت دهید حتما در قسمت های صحی نورپردازی انجام دهید. برای دکوراسیون اتاق کار کوچک خود از مبلمانی استفاده نمایید که دارای ابعاد مناسب باشند تا فضای زیادی را اشغال نکنند و از استفاده لوازم غیر ضروری مانند کتابخانه بزرگ خودداری نمایید.

دکوراسیون اتاق کار کوچک
چیدمان دفتر کار کوچک
دکور اتاق کار کوچک
دکوراسیون دفتر کار کوچک

 

• دکوراسیون اتاق کار دخترانه

خلاقیت در دکوراسیون دفتر کار می تواند محیطی را برایتان فراهم نماید تا در آن احساس راحتی نمایید تا بتوانید کارهای خود را به خوبی انجام دهید. اتاق کار دخترانه یکی از مکان هایی است که برای دکوراسیون آن نیاز به خلاقیت است. برای دکوراسیون اتاق کار دخترانه می توانید از رنگ های پاستلی مانند صورتی، یاسی، سفید و یا کرم برای دیوارها استفاده کنید و میز تحریر، کتابخانه، صندلی و لوازمی با رنگ سفید برای چیدمان انتخاب نمایید. همچنین گیاهان، تابلو، مجسمه و لوازم دکوری با طرح های خاصی که به شما انرژی می دهند را برای کامل نمودن دکوراسیون خود به کار ببرید و سعی نمایید با استفاده از نورهای طبیعی یا مصنوعی اتاق کار شما همیشه روشن و غرق نور باشد.

دکوراسیون اتاق کار دخترانه
طراحی دکوراسیون اتاق کار دخترانه
خلاقیت در چیدمان اتاق کار دخترانه
دفتر کار مدرن دخترانه

 

• دکوراسیون اتاق کار بزرگ

در اتاق کار های بزرگ شما می توانید به راحتی اتاق خود را دکور نمایید. در ابتدا رنگی را برای دیوارها انتخاب نمایید که گویای شغل شما باشد. مرحله بعد انتخاب درست مبلمان است. با توجه به اینکه در اتاق کار بزرگ فضای کافی در اختیار دارید می توانید از مبلمان، میز تحریر، کتابخانه جادارو لوازمی استفاده نمایید که از نظر سایز و ابعاد مناسب فضا باشند. برای دکوراسیون اتاق کار بزرگ می توانید از یک میز با صندلی های متعدد برای مهمانان خود استفاده نمایید. همچنین می توانید در گوشه ای از اتاق مدارک، افتخارات و المان و عناصری که نمایانگر شغل و حرفه شما هستند را در یک ویترین  یا کتابخانه زیبا چیدمان نمایید. برای اینکه دکوراسیون اتاق کار شیک و زیبا باشد بهتر است در انتخاب لوازم و چیدمان توجه نمایید تا در جای درست خود قرار گیرند و از شلوغی اتاق کار جلوگیری نمایید.

دکوراسیون اتاق کار بزرگ
طراحی دکوراسیون اتاق کار
دکوراسیون اتاق کار بزرگ و مدرن
دکوراسیون اتاق کار شیک

 

بهترین رنگ دیوار اتاق کار

به طور کلی، رنگ آمیزی اتاقکار شما با رنگ آمیزی فضای اداری حرفه ای کمی متفاوت است.

برای شروع، این در داخل خانه شما است. اگر نمی توانید رنگ زرد را تحمل کنید، وعده های کافی برای یک فضای کاری شاد و خلاق وجود ندارد که شما را وادار به تغییر نظر کند.

در برخی موارد، افرادی که در یک دفتر کار خانگی کار می کنند، احساس می کنند که رنگ های دیوار خنثی بهتر است. آنها ترجیح می دهند یک دیوار برجسته اضافه کنند یا تزئینات را به رنگ دیگری رنگ کنند.

برخی دیگر فضای کاری نوسازی شده را بدون هیچ ارتباطی با بقیه رنگ های خانه ترجیح می دهند. این به آنها کمک می کند تا روی کار تمرکز کنند و با راحتی شخصی وسوسه نشوند.

تعادل در یک دفتر خانه مهم است. اگر دیوارهای خود را به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی می کنید، از آبی مشابه برای تزئینات یا دیوارهای برجسته استفاده نکنید. با نوارهای سفید کمی آن را بشکنید.

بهترین رنگ دیوار اتاق کار
رنگ دیوار اتاق
دیوار های اتاق کار

بهترین چیدمان اتاق کار

میز میز مهم ترین ویژگی هر دفتر خانگی است، اما قرار دادن آن در مکان نامناسب می تواند به طور جدی مانع از بهره وری شود زاویه بد به پنجره می تواند تابش نور صفحه را ایجاد کند، پشت شما به در می تواند باعث استرس شود، رو به دیوار ممکن است باعث ایجاد استرس شود. 

بهترین جا برای  قرار دادن میز، طبق اصول فنگ شویی، جایی است که پشت شما را به دیوار می‌گذارد و دیدی از در به شما می‌دهد، اما شما را مستقیماً در ردیف ورودی قرار نمی‌دهد. نشان داده شده است که این قرارگیری که «موقعیت فرماندهی» نامیده می‌شود، بهترین انرژی را برای شما ایجاد می‌کند تا مسئولیت هر کاری را که به سر راهتان می‌آید بر عهده بگیرید.

همچنین باید میز خود را تا حد امکان نزدیک به منبع نور طبیعی قرار دهید. برخی دوست دارند روبروی پنجره قرار بگیرند، اما اگر این موضوع بیش از حد حواس‌پرتی را پرت می‌کند، میز را عمود بر آن قرار دهید. اگر پربازده‌ترین مکان، پنجره را پشت سر شما قرار می‌دهد، به این معنی که نور به مانیتور شما برخورد می‌کند، برای جلوگیری از تابش خیره‌کننده، پنجره‌ها را اضافه کنید.

ویدئو کنفرانس سطح دیگری از پیچیدگی را به قرار دادن میز اضافه می کند. اگر می‌خواهید تماس‌های ویدیویی زیادی داشته باشید، می‌خواهید مطمئن شوید که افرادی در پس‌زمینه در حال حرکت نیستند یا چیزهایی که لزوماً نمی‌خواهید همه آن‌ها را ببینند، وجود نداشته باشند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: